HALOcheat:meer draagbare wapens meer kills

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vinelli, 29 apr 2003.

1. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vet lauwe cheat voor drie wapens in lv1 komt ie:Nou je komt op een gegeven moment toch bij zo,n marine die zegt:you can better felow me sir...Je moet over hem heen springen en hem voorblijven zodat ie niet voor het fimpje van keys komt.Als je bij de brige bent dan moet je op keys springen sla het filmpje over en ga naar de kamer met de grunts maar ze zijn er niet je pistol heb je ook niet pak assault rifele op en een ander wapen ga terug naar keys als er staat checkpoint done dan ga je terug en de grunts staan er je pistol heb je ook.dus als je de instruchties goed hebt opgevolgt dan heb je 3 wapens.

P.S ik heb nog niet uitgetest of je ook in lv2 de drie wapens nog hebt en als de cheat niet lukt doe dan restart level en probeer het opnieuw. :) :) :)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Oud :cool: Is ook ergens een filmpje van geloof ik

3. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat je in level 2 het ook kan doen want dan begin je al met een paar wapens

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jij ass! :D
    jij maakt die oude lauwe cheat vet ingewikkeld. Springen ed maakt niks uit. Het is idd een bug dat als je het filmpje skipt en meteen naar die plaats van de grunts rent je het checkpoint (waar je het pistool zou moeten krijgen) mist en je dus zo de kantine in kan rennen, daar twee wapens pakken en dan weer terug gaan naar dat checkpoint. et voila, drie wapens. Vrij oud en nutteloos, maar whatever. In level 2 heb je nix meer ofc.

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou wouter alles is oud voor jou ;)
    maar zelf kende ik het duz niet.

ga het effe uitproberen

6. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    maakt voor mij niet uit, die drie wapens, ik beat de game toch op legendary :cool:

7. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HÈ elite precies zijn kan ook z,n voordelen hebben!!!!!!!

8. RedCandy

RedCandy ~On Deathrow..

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet die cheats, IK WIL HALO 2!!!!!! ngangangnganga

9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Kan soms geinig zijn voor als je hem al hebt uitgespeeld en je hebt toch niet veel te doen. Dus ga je dat ff proberen.

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jah, maar dat hele balletdansje van jou is dus gewoon niet nodig. nix springen. Precies was mijn post, vaag was de jouwe (over keyes springen :confused: )
    /me is de preciesheid zelve :D

11. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MHRFFFF HA HA...SURE.

12. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ik sla het filmje ltrijd over maar die grunts zijn er tog :confused:

13. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    coole bug_O_, gelijk ff testen hoor.

eigenlijk toch wel slecht dat er bugs in zitten, ik dacht dat Halo bugvrij was:{

14. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er weinig aan gehad.. en dit was al bekend een maand na HALO uitkwam..

15. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    sommige bugs laten ze er express inzitten, en trouwens dit is toch pas level 1. Dit is waarschijnlijk gewoon een easter egg*)

16. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    filmpje skippen en dan zonder te stoppen, rechtstreeks naar de grunts toe. moet lukken (niet twijfelen of even rondjes gaan lopen, dan krijg je een checkpoint.) probeer het maar eens een paar keer...en zo leuk is het allemaal ook al weer niet..
    (fuck, een elite, snel switchen naar pistool *switch* wtf, ik wil geen plasma rifle *switch* *killed*:p)

17. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je laat duidelijk zien dat jij niet in staat bent alliens te killen met een andere wapens:d:d

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    whahaha, joh! waar's je gevoel voor humor? Het is voor een keer wel lachen, maar niet echt handig of leuk. kijk als het nou in een level was met snipers/rocketlaunchers dan is ie praktisch (je moet meestal een van beide weglaten) en leuk..maar in het practise level is het niet echt geweldig. En daarbij is het oud.

19. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar maare sommige mensen wisten het nog nie

20. The Raven

The Raven The Angel Of Death

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist het ook niet. Toch wel een leuke glitch.

Deel Deze Pagina