Ik heb een vet lauwe cheat voor drie wapens in lv1 komt ie:Nou je komt op een gegeven moment toch bij zo,n marine die zegt:you can better felow me sir...Je moet over hem heen springen en hem voorblijven zodat ie niet voor het fimpje van keys komt.Als je bij de brige bent dan moet je op keys springen sla het filmpje over en ga naar de kamer met de grunts maar ze zijn er niet je pistol heb je ook niet pak assault rifele op en een ander wapen ga terug naar keys als er staat checkpoint done dan ga je terug en de grunts staan er je pistol heb je ook.dus als je de instruchties goed hebt opgevolgt dan heb je 3 wapens. P.S ik heb nog niet uitgetest of je ook in lv2 de drie wapens nog hebt en als de cheat niet lukt doe dan restart level en probeer het opnieuw.
jij ass! jij maakt die oude lauwe cheat vet ingewikkeld. Springen ed maakt niks uit. Het is idd een bug dat als je het filmpje skipt en meteen naar die plaats van de grunts rent je het checkpoint (waar je het pistool zou moeten krijgen) mist en je dus zo de kantine in kan rennen, daar twee wapens pakken en dan weer terug gaan naar dat checkpoint. et voila, drie wapens. Vrij oud en nutteloos, maar whatever. In level 2 heb je nix meer ofc.
Kan soms geinig zijn voor als je hem al hebt uitgespeeld en je hebt toch niet veel te doen. Dus ga je dat ff proberen.
jah, maar dat hele balletdansje van jou is dus gewoon niet nodig. nix springen. Precies was mijn post, vaag was de jouwe (over keyes springen ) /me is de preciesheid zelve
coole bug, gelijk ff testen hoor. eigenlijk toch wel slecht dat er bugs in zitten, ik dacht dat Halo bugvrij was:{
sommige bugs laten ze er express inzitten, en trouwens dit is toch pas level 1. Dit is waarschijnlijk gewoon een easter egg*)
filmpje skippen en dan zonder te stoppen, rechtstreeks naar de grunts toe. moet lukken (niet twijfelen of even rondjes gaan lopen, dan krijg je een checkpoint.) probeer het maar eens een paar keer...en zo leuk is het allemaal ook al weer niet.. (fuck, een elite, snel switchen naar pistool *switch* wtf, ik wil geen plasma rifle *switch* *killed*)
whahaha, joh! waar's je gevoel voor humor? Het is voor een keer wel lachen, maar niet echt handig of leuk. kijk als het nou in een level was met snipers/rocketlaunchers dan is ie praktisch (je moet meestal een van beide weglaten) en leuk..maar in het practise level is het niet echt geweldig. En daarbij is het oud.