Fifa 10 Ultimate Team Ruiltopic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

  1. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan dit man, ik doe dat online toernooi van Fifa met max. 4 sterren, ik heb helemaal een zilveren team, allemaal 70-73 spelers... en mijn tegenstander heeft gewoon echt de beste spelers, walcot, drogba, anelka, adebayor, lampard, essien vidic ferdinand evra alles, hoe kan dat een 4 sterren team zijn?
     
  2. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    SanderDob

    Als ze al in de basis stonden snap ik het ook niet,wat veel wel doen is gold players bij hun reserves doen ipv bij de subs,zo laat ik gold players ook weer fit worden tijdens een blessure,maar soms kun je tijdens een wedstrijd ook je reserves ipv alleen je subs inbrengen,en dan zie je vaak 3 wissels tegelijk waarmee ze hun gold players inbrengen.

    Oscar
    Waarom is dat low,ik laat zien dat ik beter dan hun ben,speel ze van de mat en wrijf het nog eens extra in,vergeet niet dat 9 van de 10 van die tegenstanders al bij 1-0 3 Gold wissels inbrengen,en die 10e was anders ook wel weggegaan,99 van de 100 gaan bij 3-0 achterstand uit het spel,eer je in de finale staat heb je meestal al een wedstrijd of 10 moeten spelen...
    Een favoriete Gold player in Silver team is Asamoah Gyan,Silver 72,maar iedereen gebruikt de Gold 85 ...

    Ik hack niet,ik glitch niet en ik speel niet vals,ik vier alles gewoon uitbundig in de finale,niks hatelijks aan,en dat kwallen is meestal noggeneens nodig,vreugdedansjes en doelpunt terugkijken is meestal al voldoende,en dat achterin rondspelen heb ik werkelijk waar alleen gedaan na wissels van Gold Players...
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  3. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    @Diele 076 Hij startte gewoon met al die spelers, ik heb de wedstrijd wel uitgespeeld, 3-1 verloren maarja, dan is het voor mij al eigenlijk niet meer nodig als iemand zo zielig moet zijn =/
     
  4. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik nog niet eerder gehoord.
    FUT en Manager Mode kloppen zo en zo voor geen meter,heb bij de Manager Mode nog nooit 2 seizoenen vol kunnen maken zonder dat hij vastliep,en bij FUT lijkt het wel of er elke week weer een ander mankement word gevonden,dupes,glitch,gold in silver of bronze toernooien,disconnected worden tijdens wedstrijden terwijl je gewoon online blijft,speler kopen op de trade en wel je geld weg maar niet de speler in je team enz enz
    Fifa moet hieraan gaan werken,anders gaan er veel straks weer terug naar het totaal vernieuwde PES..
     
  5. jann-09

    jann-09 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    er is nu weer iets waardoor je gratis 50000 coins kan krijgen wat moet je hier voor doen weet iemand dat?
     
  6. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, dat zou ik ook wel willen weten :D
     
  7. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik die cheat nou maar niet Jann-09, verpest je alleen het spel maar mee voor anderen.

    Bedankt voor de tips, en ik ga inderdaad die tactiek niet gebruiken die diele zei, dat kwallen is niks voor mij, aangezien ik weet dat ik zelf mijn hele kamer dan verbouw, daarom zet ik mijn xbox in een toernooi ook nooit uit:D
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, zo mag ik het horen. Ik vind het zelf namelijk ook stront vervelend als mensen achterin rond gaan tikken oid.
     
  9. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand geinteresseerd in Cassano, het liefst voor coins en misschien voor één van onderstaande spelers

    Ik zoek zelf nog De Rossi/CDM en Zanneti/LB
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2010
  10. Unforgiven

    Unforgiven Guest

    Als je zo gaat spelen dan ben je helemaal kwijt waar het spel nog altijd om draait, plezier hebben en het beter zijn dan je tegenstander. Mensen die rondtikken en expres vervelend doen met celibrations zijn het licht in de ogen niet eens waard.

    Overigens zonde dat ik mijn Fifa 10 had verkocht, heb op mijn account nog wat goede spelers staan geloof ik. Niet bij nagedacht.
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Is er iemand die mij een paar duizend coins geven, 10 bijvoorbeeld. want heb 1,112 coins en kom niet verder. In ruil daarvoor wil ik wel wat matches van je verliezen.
     
  12. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel wat offline toernooitjes zou ik zeggen, zit je zo op 10k, ik heb het zelf jammer genoeg ook niet, net wat nieuwe spelers gekocht.
     
  13. riitje1

    riitje1 Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier schweinsteiger 86
    en boateng (die ghanese middenvelder nouja in dit spel nog duits :confused:) 83

    iemand kopen??
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  14. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
  15. jann-09

    jann-09 Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    het is geen cheat ik heb het gelezen op:
    http://www.easportsfootball.co.uk/news/item/file/FIFA-10-Ultimate-Team-Podcast-21-July
    daar staat iets over gratis 50000 coins alleen mn engels is bagger:$
     
  16. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent dus precies zo'n zielig figuur die de hele fifa online naar de klote helpt. En jij cheat niet? Wanneer je achter staat ga je natuurlijk ook leaven of niet_0/. Speel toch normaal man
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je moet doen is je team daar laten zien en dan gaat er iemand van EA naar kijken. Je krijgt 50.000 coins als het een speciaal team is.

    Bijvoorbeeld; Iedereen in je team heeft een baard of iedereen in je team heeft dreadlocks
     
  18. riitje1

    riitje1 Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    @krommetje

    9000? 10000?

    of een andere speler :D
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  19. riitje1

    riitje1 Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik wil graag een team kopen waarmee ik 90 chem heb
    wat kan ik dan het best doen
    voor ongeveer 80k?

    geen
    duitsland-spanje-engeland-nederland-portugal- OF ANDER LAND
    maar gewoon Ligue 1 ofzo

    iemand ? : )
     
  20. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik koop 'm wel op de trade:b:

    Servers ligger er trouwens uit atm, bij meer mensen het geval?
     

Deel Deze Pagina