1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik weet niet waar hij het geregistreerd heeft maar volgens mij is de code al ergens in bezit ofzoiets, ik heb het gewoon via ''Redeem Code'' gedaan en ik kreeg ok gelijk de Download.
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ik had die code ingevoerd die bij de LE zit, ik start het spel op en ga naar Downloadable content in het main menu. dan zie ik staan de eerste DLC, staat er dat ik die moet kopen voor 560MS points, hoe dan :confused::confused:
     
  3. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook ondertussen, je moest niet via het spel of marketplace de DLC downen, maar inderdaad direct de code invullen.
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    waarzo dan? ik heb schijnbaar een video gedownload van 555mb met die gratis code waarin dus staat dat tie 28 juli uitkomt, help wat nu :x:x:x:x

    die code kan ik ook niet opnieuw invoeren, wtf
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  5. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb blijkbaar iets te hard gekrast waardoor het eerste stukje van de code amper leesbaar is =(

    Ik heb alle mogelijke combinaties al geprobeerd (kan wel de bovenste helft van de letters lezen) maar steeds invalid :eek:
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wachten tot je een email krijgt van Microsoft, met een nieuwe code. Ik heb dus hetzelfde...
     
  7. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem weer errug vet:D

    alleen ben nu al vaker dood gegaan dan in het hele spel. Vind t ietsjes lastiger!
     
  8. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die hier wat van kan maken? :+

    De laatste drie zijn vrijwel zeker VQY of VOY, de eerste is een F of een E, ik dacht eerst dat ze nog niet goed gekrast waren dus ik ging nog wat verder maar toen verdwenen ze nog meer |:-

    De tweede is een P, D, B of R, maar geen van alle mogelijke combinaties klopt.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    FPVOY?, je kan ook een C proberen bij het eerste letter sinds het een beetje gebogen is :+.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  10. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen van beiden werkt, heb alle mogelijke combinaties wel gehad nu. Misschien betaal ik het zo wel gewoon :p
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Je kan ook naar het officiele Alan Wake forum gaan, daar zijn ze erg nobel wat betreft het uitdelen van nieuwe codes. Als je een foto maakt van je game en je kraskaart (en mss nog je bonnetje?) krijg je vast wel een nieuwe. :)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Misschien is die vierde een Q?
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De derde (en vijfde?) zijn misschien H's.
     
  14. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog geen code van MS gehad via de mail :mad: Hopelijk zit hij morgen in me mail box.
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Volgens het Alan Wake forum zijn ze de codes wel al aan het versturen, dus de kans is groot dat je 'm hebt als je morgen wakker wordt :D

    Ik hoop het iig :'-(
     
  16. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, ga ik morgen eens doen. @ hierboven: Heb ik allemaal al geprobeerd, maar heb het al opgegeven, thanks :)
     
  17. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    de dlc is zeker bruut en een stuk moeilijker als de full game lijkt het wel maar dat maakt het ook weer vet omdat je nu echt goed gebruik moet maken van de omgeving en dus beter moet opletten.
    voor mij is alan wake zeker GOTY tot nu toe, mastergame _O_
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    wat is dat nou? ik heb die code toen ook ingevoerd, en heb nu ook geen mail, maar die code wordt dan toch bewaard mag ik hopen?
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Je krijgt een nieuwe code via mail van Microsoft, op het emailadres dat gekoppeld is aan je gamertag. Dus gewoon wachten, ik heb 'm ook nog niet. :mad:
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb hem ook nog niet :mad:
     

Deel Deze Pagina