Ik rij nu nog steeds met automatic gear, ik ben benieuwd of het handmatig schakelen moeilijk is? Heeft iemand misschien een paar goede tips om hiermee te beginnen?
ok sorry , last van een ochtend humeurtje! maar toch onwijs bedankt voor de goede tips, (gewoon doen).
Noordwijk? Wouter woont ook in Noordwijk Handmatig schakelen helpt enorm ja en is zeker de moeite waard om te leren. De echte experts zitten in het Centrale MGP topic in het Live Gaming forum. Ik denk dat je het daar het beste terecht kan voor tips etc
Mwa, ik hou het op automatic. Ik baal als een stekker. Ik reed Timetrail en mijn snelste tijd was op dat moment 1:37:20. Ik reed tot vlak voor de S-Bocht in Mugello op het een na laatste rechte stuk maar liefst 0,80 voor op m'n ghost wat dus zou betekenen dat ik 1:36:40 zou halen, maar ik nam hem veel te slordig. Toen haalde ik uiteindelijk maar 1:36:75... *snik*
ok, nog ff 1 vraagje en dan moet ik er ook maar aangeloven. Met welke knoppen schakelen jullie? gewoon de witte en de zwarte? Lijkt mij heel onhandig.
Als je de gasknop op de R-trigger zet en gewoon remmen op de L-trigger, kun je heel goed met wit en zwart schakelen, dat is mijn opstelling tenminste
ik gebruik de left-thumbstick en de zwarte knop, speelt wel lekker hoef ik niet alles met een hand te doen. btw dit doe ik met een S
Hebben jullie niet ook zo'n moeite met het downschakelen? Ik bedoel, ik heb totaal geen gevoel tot welke versnelling ik down moet schakelijk voor bochten. Dan heb ik of een veel te lage versnelling opstaan (slaan de toeren helemaal op hol), óf veel te hoog dat ie nouwelijks meer vooruit gaat Ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is aangezien ik het ook pas net doe.
jezus wat zijn jullie voor lame mods ze zeggen dat het ergens anders moet maar gaan gewoon doorlullen
Je moet gewoon beetje vogelen in de bochten. Meestal, als je de baan kent, is het niet zo moeilijk om al voroaf te zien in welke versnelling je de bocht nemen moet (mits je al ervaring hebt met schakelen in MGP). Teveel toeren; Hogere versnelling gebruiken Mister temper
Dus jij wilt gaan beweren dat je bij elke baan, bij elke bocht weet naar welke versnelling je terug moet schakelen?!?
das iid een voordeel als je weet in welke versnelling je door de bocht moet. Maar meestal probeer ik in een nog hogere versnelling door te gaan, maar dat eindigt meestal in een ritje richting grindbak. Maar soms scheelt dat net die paar 10de/1000ste.