MotoGP Circuit Walkthroughs

Discussie in 'Algemeen' gestart door quintus, 26 apr 2003.

1. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.planetmgp.com/forums/showthread.php?threadid=3586
    Deze gids geeft precies aan hoe je met manual gears door alle parcours heenjakkert. Errug handig voor de serieuze secondenjagers!

Deze zal wel in de centrale mgp thread horen, maar er waren wat mensen op Live die graag de link naar de track walkthroughs wilden hebben. Het wordt langzamerhand nogal zoeken in de centrale thread.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze hoort niet bij live gaming thuis maar bij game help/cheats --> moved

3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm, cool, maar zou het helpen?

4. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet, je kan beter je eigen ritme vinden.

Dus zelf uitzoeken hoe jij zelf het beste over het circuit rijd

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Kan nog wel eens werken hoor. Haha die mensen die dat gemaakt hebben zullen er wel wat uurtjes werk aan gehad hebben (als het klopt).

6. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet egt lekker racen, met een kaart op de knie 8)

Het is misschien wel handig als je de kaart een paar keer bekijkt, maar zoals $uperman.nl al zegt, je kunt beter je eigen ritme vinden!

7. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Dat sowieso , maar dit is wel een handige leidraad, zeker als je handmatig schakelt, kan dat iig niet misgaan. Het enige wat er eigenlijk aan mist zijn de entry/exit speeds bij ieder bocht , plus de behaalde max topsnelheden, dan was ie compleet geweest , Mjah ,moet je dan maar zelf uitvogelen, heheh

8. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    die snelheden worden aardig aangegeven door de vermelding met welk gear je de bocht moet nemen. Als er niet bij staat dat je extra moet remmen, verminder je met enkel terugschakelen naar die gear genoeg je snelheid om de bocht mooi te nemen, heb ik gemerkt.

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me nogal ingewikkeld zo racen

10. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ,dat weet Ik wel ,maar niet iedereen speelt MGP zoveel als mij, t was meer een tip zodat mensen die net beginnen met handgeschakeld er sneller in kunnen komen.;)

11. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mongolisch! Ieder heeft z'n eigen rijsteil en net of je zo'n kaart uit je hoofd gaat leren!

12. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: MotoGP Circuit Walkthroughs

Je hebt gelijk, maar er bestaat ook zoiets als een ideale lijn... dit is de lijn die hier wordt aangegeven... ook al zal je zelf iets anders rijden dan nog zal je er haast niet aan kunnen ontkomen om in die versnellingen de bochten te nemen... maar ik neem aan dat je automatisch rijd, dus dan gaat dit niet helemaal op voor jou.

Als je voldoende rijd, dan hoef je het kaartje ook niet uit je hoofd te leren, aangezien de baan (of je het nou wilt of niet), dan al in je hersenen zal zijn ingebrand :+

Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  13. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt wel precies want zo ga je het snelst. Jouw ritme kan beter zijn voor jou maar als je echt snel wilt zijn moet je ze zo nemen. Trust me.

14. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    weet je hoe land het duurt voordat je al die circuits met alle bochten goede versnellingen voor de bochten uit je hoofd heb geleed dat is bijna niet te doen!!

15. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    als je het alleen bij de lastige bochten gebruikt is het wel makkelijk. ze zijn dus alleen nuttig voor vergevorderde rijders die op bepaalde circuits die goede lijn maar niet kunnen vinden..

16. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    door onderhoud is de eerder genoemde link kaput

Ik vind de walkthrough errug handig en het leek mij dan ook genoeg reden om deze weer eens omhoog te halen.

Ik speel nog niet lang en mijn tijden zijn langzaam (zo rond de standaard parkoersrecords), en juist het schakelen kan wel wat efficienter.

Het valt me erg op dat op een moter je gemiddeld 1 versnelling lager zit dan dat je bij een auto zou verwachten (of rijd ik die bochten veel te langzaam in?).

Maarre hierbij dan maar weer nu xblracing community.

17. valetinek

valetinek --> X-BOX

Leuk Bevonden:
    0
    neej ik vind het niks, ik ga er niet sneller door rijden!

18. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ff proberen:)

19. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Jij hebt enkel Mgp2? Dan is de link niet de goede. maar als je ff op de site kijkt zie je ook walkthroughs voor Mgp2 :eek:

Deel Deze Pagina