1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha, had net een vet gierige kill met S&D.
    Als je 2x C4 geplaatst hebt (scavenger) en als je dan de 3e plaats, dan ontploft de 1e automatisch. Nou dit had ik net perongeluk, ik had er al 2 geplaatst en pakte er nog één met scavenger, die gooide ik ook gewoon voor de lol en automatisch gaat mijn 1e af -> kill 8)
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik kan hem nu niet vinden, maar ik vond een keer een montage (van een heleboel mensen) met allemaal van dat soort kills. Zat er ook één tussen van een gozer die wat met C4 een camper te grazen nam door drie C4 achter hem neer te gooien op in dat campgebouw op Skidrow, bij die derde ontploft de hele boel en vliegt die camper gewoon het raam uit.8) Één van de meest komische montages die ik ooit heb gezien.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    C4 is inderdaad leuk. Gewoon met Marathon keihard op de bunker aflopen en een C4 plakken op een camp-spot. Lekker met Danger Close aan en je hebt er gegarandeerd een stuk of 3-4.
     
  4. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    of c4 in combinatie met schild en scavanger + danger close, heerlijk. al 13/25 double kills.
     
  5. SirJokeer

    SirJokeer Guest

    en dan double tap x doen zodat ie m detonate zonder z'n schild weg te halen.
     
  6. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard

    net ff mijn uber noob mode aangezet, OMA noob tube:eek:
    6 potjes 5 nukes :D ( eentje trouwens gewoon met rushen rpd)
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Jij was echt een slet.8)
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Hmmm, ik had eerder het idee dat Hardcore TDM ook echt bout was omdat er zoveel in gecampt wordt en dat is ook zo, maar ik vind het eigenlijk toch best tof! Heb nu een aantal potjes gespeeld voor de challenge en begin het nu meer door te krijgen. Niet dat ik zelf camp (rush 4 life jwz), maar ik heb gewoon veel meer door hoe ik hier moet rushen.
    Vooral SitRep helpt mij ontzettend _O_. Er worden ontzettend veel claymores gebruikt waar ik nu niet meer in loop, maar het meest handige is dat je er wel vanuit kan gaan dat daar waar een claymore staat, ook wel iemand zit te campen.
     
  9. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen het vervelende is dat het je 3e perk is, dus je kan geen Ninja gebruiken waardoor veel mensen je dus gewoon overal horen lopen. Op CoD 4 was dit IMO beter waar Sitrep ( bomb squad) gewoon perk 1 was en Ninja (Dead Silence) perk 3.
     
  10. SirJokeer

    SirJokeer Guest

    voor mijn part /ban

    jk
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zijn er nog mensen die MW2 redelijk veel spelen en met name Search and Destroy, hoewel ik andere gamemodes ook wel tof vind, stuur dan even een friendrequest.
    In m'n eentje spelen word ik snel zat van:+
     
  12. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry laatste tijd weinig tijd om te spelen, maar kom morgen wel weer ff online.
    Moet je niet StreetFighter 4 gaan spelen... :9
     
  13. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal je ook ff toevoegen, maar ik ga morgen op vakantie en moet 6 uur op dus dat word pas weer over een tijdje.
     
  14. Neraice

    Neraice Vault 87

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze avond een kleine MW2 montage in elkaar gezet uit verveling. Heb geëxperimenteerd met snelheid en besloten om geen effecten te gebruiken. Wat vinden jullie?

    http://www.youtube.com/watch?v=TdOR6xD96uY
     
  15. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Voor mij gingen de beelden wat snel... Ik kon het bijna niet bijhouden. Misschien de volgende keer op normale snelheid doen of de snelheid afwisselen;)
     
  17. Neraice

    Neraice Vault 87

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, het was juist de bedoeling om alles heel snel te doen :cool: Ging me ook meer om syncen met de muziek dan om de gameplay. Maar toegegeven, het gaat ietwat te snel als je alle gameplay wilt volgen.
     
  18. SirJokeer

    SirJokeer Guest

    heb een bericht gepost.
    wel mooie quick scopes
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zeker nice gedaan.
    Ik had wel het gevoel dat de hele montage een soort van intro was, als je snapt wat ik bedoel.
     
  20. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gemonteerd ;)
     

Deel Deze Pagina