1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 24]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    ja, maar dat is dus t probleem, ik kan nergens een plasma zienin een thuis situatie en goed afgesteld, dus dan kan ik alleen maar oordelen op hoe het in de winkel is. Daarnaast pas ikaltijd de instelling wel aan, maar ik heb daar geen verstand van.
     
  2. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Plasma schopt kont en panasonic maakt geweldige. Ik kan me voorstellen dat je twijfelt want in de winkel ogen ze vaak crap door de eerder aangegeven redenen. Voor mij ook zeker geen lcd of led.

    Sinds donderdag hangt deze schoonheid aan de muur, 65 inches schoon aan de haak :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zag de pics vanmiddag al op Tweakers.
    Zat er al op te wachten tot ze hier gepost werden. ;)

    Ziet er goed uit tipex!
     
  4. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gewoon helemaal verliefd op dat ding, ik moest het ff kwijt, ghehe :)
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat een ding zeg, geweldig. Ziet er echt strak uit!
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Monsterachtige tv, die beamer ga je denk ik niet vaak meer nodig hebben :+

    heb je ook al wat in 3D gekeken? Hoe bevalt t?
     
  7. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Barco wordt al bijna drie jaar niet meer gebruikt en dat zal zeker niet veranderen :)

    Ik heb de ps3 3d demo's gespeeld motor storm pacific rift is erg mooi, de rest viel me eigenlijk tegen. Pas 1 film of eigenlijk docu gezien, grand canyon adventure en dat was echt waanzinng mooi, prachtig 3d effect. Het is wel vermoeiend dus uren achter elkaar moet je niet gaan kijken denk ik, kan ook kwestie van gewennen zijn.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat lees ik wel meer inderdaad, maar het is volgens mij ook niet de bedoeling om alles in 3D te kijken. Dat is te zwaar voor je ogen.

    Moet trouwens zeggen dat je alles heel mooi hebt weggewerkt, dat heeft vast aardig wat werk gekost gezien hoe ver je audiorack van je tv af staat. Dat maakt het allemaal nog net wat mooier als dat scherm zo mooi los aan de muur hangt ipv draden aan alle kanten.
     
  9. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Audio staat helemaal links achter de bank, zo heb je geen afleiding als je aan het gamen / film kijken bent. Alle kabels gaan door de kruipruimte, onder de front speakers zitten gaten de kruipruimte in, voorlopig staan die daar dus :)
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    is er toevallig misschien iemand die in de buurt van Apeldoorn woont waar ik een plasma goed kan zien? Andersga ik nog maar een keer naar de winkel, vragen of ik met de instellingen mag spelen, maar dat blijft dan behelpen, vanwege defelle lampen etc.
     
  11. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de snelle beslissers hier..
    Er is een
    Samsung 40 inch Full HD TV met 100Hz Motion Plus en 4x HDMI
    [​IMG]

    op Ibood voor 600 euro
     
  12. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik weet t, ik zag t... maar de mede eigenares van de bankrekening ligt te ronken...

    hopen dat ie er morgen vroeg nog is...
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, Onslaught en Ferry34 weten waar ze over praten en zijn qua beeldkwaliteit puristen. Als ze dan minimaal 2000,- euro voor een tv uitgeven om de beste beeldkwaliteit in huis te halen, wil dat veel zeggen over hun prioriteiten. Kennis hebben ze heel veel, maar ik begrijp dat zij voor jou 2 users zijn die posten op een forum.

    Probeer zelf bij iemand thuis een LCD te bekijken en een plasma. Een LCD ziet er altijd beter uit in een winkel, zeg maar alle winkels. Door het omgevingslicht gaat de kwaliteit van een plasma verloren en komt de kracht van een LCD naar voren (backlight). Hierdoor sta je in een winkel met je bek vol tanden als je weer een LCD LED ziet met een spetterende demo. Maar zodra je thuiskomt zet je de tv op HOME MODUS. Je tv past zich dan aan op je thuissituatie en zelfs dan stel jij de backlight nog lager af omdat je geen lasbril wilt gebruiken.

    Hierdoor kom je erachter dat het beeld wat je voor ogen had niet eens meer zo geweldig is. Het beeld mist in de donkere gebieden veel details en je visitie ziet grauwig en flets beeld, omdat de kijkhoek drama is (dit terwijl je hier in de winkel niet eens op hebt gelet).

    Fel en flitsend beeld heeft niks te maken met beeldkwaliteit, maar met de backlight die erg hard kan schijnen. Je kan beter 20 euro uitgeven aan een treinkaartje of benzine om bij Ferry34 of andere forum-users een plasma of lcd tv te gaan bekijken in een thuissituatie, dan dat je een dure LCD EDGE LIT LED koopt, om daarna hier en op andere plaatsen te gaan klagen over de beeldkwaliteit en niet uitgekomen verwachtingen.

    Staar je niet blind op specs EN op de tv's in de winkels.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kan iemand met wat meer verstand van TV's eens wat roepen over de ibood van vandaag?

    En dan met name over de input lag van dit model, ik kan er maar bar weinig over vinden.
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk dat dat wel mee zal vallen, het is een vrij nieuw model nog, en de 6 serie van samsung is een van de betere series. Mooie tv ook wel overigens.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mja, ik lees net een review van de 650 en daar noemen ze het als enige minpunt :/
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Zou inderdaad fijn zijn als iemand wat meer zou kunnen vertellen over de iBood van de dag! Geschikt voor gaming? :)
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Nice! Wat kost dat?
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    €4/5000
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet de complete review gelezen, maar het gaat om deze tv:

    http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung-le40c650-20100506527.htm

    En als ik vluchtig kijk, zie je:

    Input lag 45ms in Gamemode
    Input lag 95ms otherwise


    2 waardes die ik veel te hoog vind als je een echte gamer bent met veel snelle en bepaalde games (FPS, Fifa, Guitar Hero).

    En dan de conclusie:
    Het dikgedrukte zijn de minpunten en daaronder zie je meteen weer de pluspunten.

    Ik zou hem persoonlijk niet aanschaffen als je gamed, maar als je hem aansluit om veel films te kijken en dergelijke komt hij erg goed voor de dag. Zeker voor die prijs. Maar dan moet je wel weer de mogelijkheid hebben op je receiver om de audio wat te delayen. Anders loopt je beeld en geluid weer niet synchroon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina