Welke spellen zal ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Supreme, 28 apr 2003.

1. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Harharharrr!!!! VANDAAG HEB IK 340 euro tot mijn beschikking :D

Wat zal ik allemaal eens gaan kopen???? hmmmm moeilijkkkk..

Hahahahaha....

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    He sSupreme ik heb je ff een pm gestuurd, zou ik ff naar kijken ik heb en leuk voorstel voor je.

3. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook te twijfelen tussen een paar spellen. Ik heb nu DOA 3, Amped, Sega pack. Van deze spellen heb ik JSF echt super vaak gespeeld. Nou zit ik te twijfelen tussenn 3 games. Halo, Silent Hill 2 en Oddworld. Ik neig zelf eerder naar Oddworld omdat ik van platform games hou. Ik bedoel als ik een fps wil spelen ga ik wel achter mijn pc zitten.

Wat vinden jullie. Is oddoworld een goed spel? Of zal ik voor Silent Hill of Halo gaan?

4. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu definitief zeker! Morgen heb ik een budget van 270,--

Donderdag komt daar nog eens 135 euro bij, wat zal ik allemaal kopen?

Ik hoop maar dat er wat winkeld open zijn morgen!!!!! Wie weet daar wat over?

Morgen kopen:

-Xbox = 200 euro
    -Classic (PGR) = 10 euro
    -Halo = 60 euro

TOTAAL: 270 euro!

Donderdag: (135 euro te besteden)

-Controller "S" = 40 euro
    -Xbox L!ve = 60 euro
    -DVD Kit: 30 euro

Over: 5 euro :)

Is dit een goed plan????

BTW: Blaauw.. ik heb liever al mijn spullen nieuw, dus het spijt me..

5. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dat niet doen. Je neemt live maar je hebt er geen spellen voor. Inplaats van PGR zou ik moto gp kopen. En daarna nog wat live spellen bij kopen.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Met alleen de MGP demo kan je je ook al behoorlijk vermaken hoor :) PGR is must-have man, ben je echt hele tijd mee bezig om volledig uit te spelen.

7. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar om nou live te nemen terwijl je geen games er voor hebt. Ik bedoel hoelang kun je op die demo's teren (ik weet het niet)? Maar het lijkt mij niet zo lang. Of je laat halo zitten en koopt daar een leuke live game voor (ik durf het bijna niet te zeggen).

8. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx WouteR, ik ga gewoon PGR kopen en Halo, dan koop ik als ik Live heb (en het is aangesloten, dat duurt nog 3 weken namelijk) Moto GP nog wel als ik het leuk vind...

Maar weet iemand of de winkels open zijn morgen?
    En heeft iemand nog tips waar ik het beste de spullen kan kopen?

Xbox en PGR natuurlijk bij Bart Smit (daar is PGR 10 euro), maar Halo, DVD kit, Xbox Live, waar zal ik dat kopen?

9. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Of zal ik toch i.p.v Halo, UC kopen????

HMMMMMMmmm.... Please help me!

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Stel je vind MGP echt helemaal niks, dan heb je alleen die demo gespeeld en niet het hele spel gekocht. Niet dat die classic nou zo enorm duur is maar voor 30 euro had je ook PGR kunnen kopen en 4 weken plezier gehad :)

Voel jeje aangetrokken tot MGP na het spelen van de Live demo dan kan je altijd nog de Classic kopen om een coole custom bike te kopen.

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    This maar net wat je wilt, halo is een goede shooter met een verhaallijn... UC is meer rondweg ieder1 die je tegenkomt neerknallen, maar met zeer leuke live mogelijkheden.

Veel suc6 met je keuze;)

PS...

Ik vind (ao door de live mogelijkheden) uc veel leuker/verslavender.

Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  12. Wervel

Wervel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind HALO echt een briljante console FPS. enneh als je nooit halo heb gespeeld moet je niet zeggen dat PC shooters beter zijn. En halo is zeker het aanschaffen waard. Dat heb je vast al veel vaker gehoord, maar ik leg het wel uit.

Laten we eerst over de controls hebben. de meeste mensen denken dat console shooters moeilijker te besturen is dan een PC shooter. Maar bij halo is dat anders, in het begin is het ff wennen maar na een half uurtje heb je de controls door. en ik moet zeggen, het speelt ongelooflijk goed voor een console shooter. Het heeft geen auto aim, maar dat is helemaal niet nodig. En de voertuigen zijn in het begin een beetje lastig te besturen maar later wordt de besturing wel leuk.

De graphics zijn zwaar in orde. op halo (2e lvl) kan je echt van het uitzicht genieten. En als je naar beneden kijkt zie je het gras. gewoon gras niet een of ander groen spul maar gras!!! Alles ziet er rete scherp uit.

De Gameplay is gewoon heerlijk. Hele goede controls en veel afwisseling. De voertuigen zijn ook leuk. Je rijdt bijv. in een warthog (soort buggy met gun achterop) en er stapt een maatje achterop, Je rijdt en rijdt de monsters omver terwijl je maat alle andere monster neermaait met de gun, heerlijk. In een deel van een level zijn 2 vijandelijke banshees (soort alien gevechtsvliegtuig) in de lucht, Je kaapt ergens een banshee en gaat de andere 2 achterna. Een ware dogfight. nadat je die 2 uit de lucht heb gehaald krijg je een gevoel van...WOW.
    Er is nog een level waar je voor het eerst honderden monsters achter je krijgt. Toen ik dat voor het eerst zag d8 ik WTF!!! echt ongelooflijk bruut. Er zijn veel verschillende mosters. van kleine domme grunts tot onzichtbare monsters met een reusachtig lichtgevend plasma zwaard die in 1 klap je schild kapot kan maken en nog 1 dan ben je dood. De monsters zijn slim. soms rennen de grunts voor je weg, omdat ze bang zijn en sommige hebben schilden an duiken weg als je ze wilt omverrijden of gooien granaten naar je toe.

De sound is wel OK. Hoewel ik geen 2.1 of 5.1 setje heb. De soundtrack is magisch goed. En als je goed luisterd kan je de angstige kreten van de grunts nog verstaan. En de monsters roepen nog een aanvalskreet voordat ze aanvallen GRWAAAOORRR.....................

Tenslotte de Replay value. de single player missie heb je misschien snel uitgespeeld. maar het gevoel dat je krijgt, het ervaren van dit spel is heerlijk (volgens de PU huil je na het uitspelen stilletjes in een hoekje vanwege het geweldige single player ervaring. en ze hebben wel een beetje gelijk!!). Nadat je het hebt uitgespeeld kan je het nog eens op een andere moeilijksheidsgraad proberen. En het is veel anders als je legendary i.p.v. easy speelt. De monsters reageren sneller, doen meer damage, zijn slimmer enz. Maar Legendary is bijna onmogelijk alleen uit te spelen, of je moet super goed zijn en veel talent hebben. Maar je kan ook Co-op spelen met een maatje. Maar dan is het nog steeds erg pittig. En daarna heb je nog HEEL ERG VEEL multi-player opties, je kan het zelf ook configureren en het is echt heel veel fun.

Ik was eigenlijk geen shooter fan. Maar Halo is veel meer dan een shooter.
    halo is echt een top spel. het kreeg zelfs van de zeer kritische gamesite genaamd gamespot een 9.7

zo, nu stop ik maar es, Ik hoop dat ik duidelijk heb gemaakt waarom Halo zo leuk is. Maar je kan het beter zelf spelen om uit te vinden hoe leuk het is. En als je Halo een k*tspel vind dan heb je een hele rare smaak dat veel afwijkt van andere mensen.....

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik sluit me bij Wervel aan :D

14. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik zou mijn eigen er niet meer mee bemoeien. Ik ben ook overtuigd (met dank aan Wouter). Maar is het niet dat als je een xbox koopt elke classic 10 euro kost. Of is daar nog een limiet voor?

15. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    daar kan je een werkstuk van maken man

maar ik ben er helemaal mee eens en het is een super co-op wie niet echt snel verveeld

16. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    twijfelen tussen Halo en UC.............hmpff hoe kan je daar nou tussen twijfelen.....halo natuurlijk daar zit tenminste verhaal in en het is met GR de beste fps op de xbox...ik neem aan dat je in 2004 Halo 2 wel gaat kopen dus als je halo gespeeld heb snap je gelijk meer van het verhaal...en het allerbelangrijkste met Halo kan je alvast oefenen voor Halo 2 op Live

17. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt bedankt! Ik ga over 1 uurtje ongeveer een Xbox kopen met PGR en Halo, morgen koop ik dan nog een DVD kit, een extra controller en een Live kitje :D

Allemaal hartstikke bedankt !

18. Wervel

Wervel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan. en veel plezier met je xbox.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En weer een Xbox gamer er bij :cool: Misschien leuk om hier bij te houden wat je eerste gedachtes waren etc :)

20. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    :mad::mad::mad::mad::mad::mad: K*T ZOOI !!!!

ALLE WINKELS DICHT VERDOMME !!!! Ik ben heel Lelystad doorgefietst, maar niets is open, behalve onze plaatselijke game-shop, ik helemaal blij: "hebben jullie nog Xboxen?" zegt ie: "nee, die krijgen we morgen weer binnen".

KLOTE! Wie weet een winkel waar ik een Xbox (+extra's) kan kopen die OPEN is, in de buurt van Lelystad?

Anders moet ik hem morgen maar kopen... :{

Edit: morgen is die actie van 1 classic erbij voor 10 euro ook afgelopen :'-( Dus dat word geen PGR voor mij, alleen Halo.. :mad:

Laatst bewerkt: 30 apr 2003

Deel Deze Pagina