1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DJ Hero 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 15 jan 2010.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ehm :+, dan heb je de tutorials niet helemaal gedaan, want als je alles een beetje weet van hoe je moet spelen komt(oh ja en op Easy beginnen natuurlijk!) dan moet het gewoon lukken.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Zie dat ze voor een nóg bredere userbase gaan. Ik twijfel heel erg over deze: Deel 1 was erg leuk en verfrissend, maar dit wordt denk ik toch meer van hetzelfde, alleen dan met slechtere (imo) muziek.

    Soulja Boy Tellem alleen al :emo:
     
  4. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    vet dat ie er in zit (alleen vanaf 1.12 klinkt het echt voor geen meter haalt heel de vibe van de track weg), benieuwd hoeveel tracks (maar had toch liever een eigen game van hem gezien)
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Tiesto, meh, laat nou maar eens wat Prodigy zien :+...
     
  6. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    heb deel 1 een paar maanden geleden gekocht. vind het een leuk spel. ik probeer alles op medium op 5 sterren te halen, maar lukt me niet bij twee nummers; beastie boys-sabotage/foo fighters-monkey wrench en the stratch perverts-bits and pieces.
     
  7. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Noisia - Groundhog 5 sterren heb, mag de rest toch eigenlijk geen probleem zijn ;)

    Maarre, wat ik me afvroeg. Is het in deel 2 mogelijk om met andere online te spelen, dat hun een GH-gitaar hebben en ik de turntable.
     
  8. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Noisia - Groundhog 5 sterren heb, mag de rest toch eigenlijk geen probleem zijn ;)

    Maarre, wat ik me afvroeg. Is het in deel 2 mogelijk om met andere online te spelen, dat hun een GH-gitaar hebben en ik de turntable.
     
  9. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Noisia - Groundhog 5 sterren heb, mag de rest toch eigenlijk geen probleem zijn ;)

    Maarre, wat ik me afvroeg. Is het in deel 2 mogelijk om met andere online te spelen, dat hun een GH-gitaar hebben en ik de turntable.
     
  10. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Noisia - Groundhog 5 sterren heb, mag de rest toch eigenlijk geen probleem zijn ;)

    Maarre, wat ik me afvroeg. Is het in deel 2 mogelijk om met andere online te spelen, dat hun een GH-gitaar hebben en ik de turntable.

    Wow, 4 x ?????????????
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  11. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er zit geen gitaar meer in twee als ik me goed heb laten informeren.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Gisteren deel 1 alles van medium 5 sterren. Twijfel alleen of ik deel 2 ook wil. Vond dat veel nummers te vaak terug kwamen in mixen bij deel 1
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, dat was wel jammer. Gelukkig was het bij nummers waar ik het niet zo erg vond. O-)
    Zal nu denk ik ook weer gaan gebeuren.

    Hm, heb weer eens zin gekregen in DJ Hero. Ik start em gelijk weer even op. :9 Jammer dat die Expert achievement buiten bereik is, maar ach. Voor mijn plezier spelen is ook niet erg.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    heb me der ook totaal niet aan gestoord ofzo kan niet wachten op deel 2:thumbs:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Modder, nu moet je DJH 2 toch kopen. :cool:



    Battle en Checkpoint lijken me de leukste.

    De volgende keer dat DJH1 in de aanbieding is voor €25 maak ik er wel eens gebruik van. Al veel te lang geleden dat ik van mijn zusje in een muziekgame heb gewonnen. :+
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  16. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    De release datum is 19 Oktober 2010 zie djhero.com

    en tiesto maakt 2 mixes

    Tiësto, een van de bekendste DJ's ter wereld, heeft speciaal voor DJ Hero 2 twee gloednieuwe mixes gemaakt.

    Edit: Toch maar even vragen wat is nu eigenlijk het verschil tussen de turntable van deel 2 en 1 want hij lijkt mij identiek (ik vraag het omdat mijn vorige 3 keer kapot is gegaan :mad:)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    @XxTopgear360: Zo ver ik weet is er nog niks bekend gemaakt over de turntable. Ik zie ze gewoon de DJH1 turntable gebuiken, maar wie weet... misschien kondigen ze korter op de release een nieuwe aan?

    Ik heb met die van mij nog geen problemen gehad. (had ik beter niet kunnen zeggen, nu zal ie in no-time kapot gaan. :+)

    Filmpje over de career
    [ign]djhero2_trl_empire_mode_vingette_81010&object=57890[/ign]
    Het is natuurlijk maar een detail, maar die nieuwe menu's zien er goed uit. :thumbs:

    Hm filmpje doet het niet? Link
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, na de artist list nu de tracklist.

    edit: Hey, er zit spul in wat ik ken! :+
    Aah, good ol' NFS:U
    [yt]e_Fbq8OJRRw[/yt]

    En het enige nummer van Kanye West wat ik kan afluisteren.
    [yt]HZwMX6T5Jhk[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2010
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [GT]703607[/GT]
     
  20. Pz Truelove

    Pz Truelove Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo,, wel een heel veel nummers:D zitten die er meteen bij of zullen er ook vele later te downloaden zijn.. zoveel nummers voor deze game kan me wel overhalen om hem te kopen:d!!
     

Deel Deze Pagina