1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoeft helemaal niet, dat hebben ze toch al in de winkel gedaan?
    Gewoon simcard erin en gaan met de banaan.

    @ Jojo, bedankt!
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog een iPhone 3G, ik moet helaas langer wachten op mijn iPhone 4 (de 2e batch waarschijnlijk..)

    Dus ze hebben mij al een Micro simkaart thuis gestuurd, maar die is nog niet geactiveerd vandaar :9
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En 3G, aan laten of niet?
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Verdomme. Bij T-Mobile Shop Eindhoven (Rechtestraat) viel ik net buiten de eerste lichting. Ze hadden maar 20 exemplaren van de 16GB Zwart binnengekregen. Ik sta nu 10de voor de tweede lichting dus daar neem ik aan gewoon bij te zitten!
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wanneer komt de tweede lichting?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ontdekte vanmorgen een scheur (±2cm) op de achterkant van mijn 3G :'-(
    De scheur zit net boven de connector aansluiting.

    Mijn 3G vanmorgen ook gejailbreakt met whited00r
    Heb alle functies van iOS4 nu onder 3.1.3
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb ik ook. Gaat vanaf de dockconnector omhoog. Binnenkort maar is opsturen voor haarscheurtjes en stof onder het scherm
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb er maar toch maar even een stukje doorzichtige plakband opgeplakt !
     
  9. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dit abonnement nog interessanter voor je: https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/594
    Voor 11.95 p/m heb je bel+sms+web met 400 min/sms en ook 3.6 mbps internet.

    Mijn Hi abbo loopt af in januari, dus ik kan nog niet verlengen volgens mij anders wist ik het wel!
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Woow is dat serieus zo goedkoop :eek:? Is het wel redelijk internet? Ik ben namelijk van plan de Iphone 4 los te kopen. Weet iemand of ze al sim-lock vrij verkocht worden?

    Thanks.
     
  11. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze alleen maar simlock vrij kopen in het buitenland. Of heel duur via importeurs in Nederland.
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Dat is voor 2 jaar, ik wil liever maar 1 jaar, maar hoe kom je aan dit abonnement? Ziet er heel goed uit zeg...

    Sowieso ga ik overstappen op KPN of Vodafone in december, ik zie wel welk abonnement, want met deze netwerken heb je een beter bereik dan met T-Mobile en dus ook minder last van dat antenneprobleem...

    Bovendien kun je niet sim-only verlengen bij T-mobile met een iPhone abonnement, stelletje rukkers.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    T-Mobile Eindhoven (rechtestraat) had me dus wel afgelopen donderdag gebeld toen ik niet opnam (omdat ik lag te slapen)
    Vandaag even langsgegaan en omdat ik niet opnam hadden ze 'm doorgeschoven naar de volgende! |:mad:
    Bel dan een keer terug!
    Maargoed, sta nu bovenaan voor de volgende lichting en ze verwachten iedere week wat exemplaren binnen te krijgen..

    Heb al wel m'n nieuwe micro-sim gekregen, die zit nu tijdelijk in de iPhone 3G.
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Das wel zwaar kut rivanov..

    Ik zit zelf ook met een probleem.

    Mijjn. 3G doet het niet. Het tekentje komt wel in beeld, maar hij kan geen pagina's laden. Ik ben vandaag in amsterdab/rotterdam/Holten en Enschede geweest, maar nergens verbinding.
    En bij overige kosten via de belstatus app staat 13,05.

    Zou er wat fout zijn gegaan in mijn abonnement? Ik heb de i-150
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Lijkt me wel dat daar iets misgaat. Als je geen 3g verbinding krijgt en zodra je internet er kostten buiten je abonnement gemaakt worden dan lijkt het er sterk op dat je volgens je provider geen 3G abonnement hebt. Zou er maar even achteraan bellen anders gaat het je nog geld kosten ook.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Pas als de factuur online staat weet wat de overige kosten precies zijn.
    De overige kosten kan van alles zijn Betaalde smsjes , bellen buitenland , 0900/0909/088 nummers , versturen van MMS , dataroaming.

    Heb soms ook problemen met de 3G verbinding maar start ik altijd mijn iPhone even opnieuw op.
    Helpt dat niet dan is er altijd nog een reset !
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ben de WhatsApp aan het installeren.
    Nu vragen ze mijn nummer zonder de 'country code'.
    Moet ik nou wel of niet 06 vermelden? :eek:
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    0031 is de country code :)
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Klopt, maar ik moet wachten op een activeringscode en die laat nogal op zich wachten.
    Dus ik dacht dat ik wellicht ook geen 06 er bij moest vermelden.
    Ik wacht nog wel even af. :)
     
  20. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam hem tegen op het forum van tweakers. Er zijn er nog veel meer (anwb, vrouw, smm), maar bij die van de tvgids lijkt er een fout gemaakt te zijn bij het 400 abonnement. Deze is goedkoper dan het 300 abonnement en ten opzicht van het 190 abonnement heb voor 1 euro meer, meer dan het dubbele aantal belminuten 8). Als je een beetje door het topic op tweakers bladert, hebben ze deze 'fout' er al een hele tijd op staan. Het lijkt dus wel te kloppen... De enige nadelen zijn dat je per minuut betaald en de gratis sms verdubbelaar (die je bij alle andere VF-abonnementen kan activeren) niet werkt.

    Ik wil liever ook 1 jaar, maar deze actie is zo goedkoop dat ik er wel weer 2 jaar voor over heb. Desnoods koop je de laatste maanden af...

    Wel een waarschuwing, de klantenservice van Vodafone schijnt onbereikbaar te zijn... :x

    ------------

    Ik wacht trouwens nog steeds op mijn iPhone uit de UK. Is 24 juli afgeleverd bij borderlinx, en de 29e is hij pas verwerkt. Heb hem toen direct betaald, maar hij is nog steeds niet verstuurd! Hoe moeilijk kan het zijn om even een andere adressticker op het pakketje te plakken en weer te versturen |:- :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina