1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 13]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Gisteren avond probeerde ik mijn laptop weer aan te zetten. Jammer genoeg ging dit niet helemaal zoals gepland. Hij gaf 2 rare piepjes en startte niet meer op. Ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat mijn laptop niet ten dode is opgeschreven.

    Hier nog wat specs:

    Fujitsu Siemens Amilo Pi 1536
    1 GB RAM
    Ati Mobility Radeon x1400 256 MB
    Intel Core 2 Duo Mobile T5200 1.73 Ghz processor
    Moederbord chipset Intel 945P

    Voor zover ik het kan vinden.

    Alvast bedankt!

    Update: Net aan de praat gekregen. Beeldscherm ruist als een tv die slecht ontvangst heeft...
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik dat zo lees, denk ik dat de verbinding met je beeldscherm niet helemaal lekker meer is.
    Naar de winkel brengen en hopen dat zij wat kunnen betekenen voor je.
     
  3. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een GTX 460 kopen maar die gebruikt PCIe 2.x 16x (???). Past dit gewoon op een PCIe 16x slot of moet het moederbord echt 2.x 16x ondersteunen? En hebben jullie misschien suggestie voor een moederbord? (met ddr3 en voor de rest boeien features me niet heel veel, zolang ik maar een klein beetje kan pielen met overclocken).
    Verder dacht ik aan een phenom II X4 955 black edition. Goede keuze of geen aanrader?
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  4. mikalanca1

    mikalanca1 Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik heb een vraag kan ik met een ASUS EAH4850/HTDI/512MB battlefield 2 spelen call of duty modern warefare 1 en 2 spelen command & conquer 3 medal of honor airborne?
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vraag me af of de nieuwe ibood iets is?

    www.ibood.nl
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    qua bestandstypen die het ondersteund ziet het er prima uit. Hij ondersteund geen DTS-HD of Dolby-HD maar als je niet van plan bent om Bluray images te downloaden van 50GB is dat geen probleem.

    Je moet eigenlijk even kijken of je ergens een filmpje van de interface kan vinden om te kijken of het menu een beetje lekker werkt en een beetje te customizen is. Er zit bijvoorbeeld wel een torrent client in maar ik zou wel willen weten of ik er ook een usenet client op kan zetten bijvoorbeeld.

    Maar al met al lijkt het een goede deal , denk niet dat je snel voor dat geld een apparaat vind wat op papier hetzelfde kan met de 1TB al ingebouwd
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk dat ik toch voor de medion pc ga, tenzij iemand een betere pc weet voor ongeveer 650 euro.
    Doel, niet te nieuwe games, lichte vorm video bewerking, muziek downloaden en luisteren en schoolshit enz.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik heb nog nooit zo vaak in deze thread het zinnetje gezien als:

    "Kan ik met een (type videokaart) BF 2, MW 2, Medal of Honor Airborne etc. spelen?" :+

    Laat ik het antwoord maar weer eens een keertje zeggen: ja dat kan! :+
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    "ja dat kan":F:

    Probeer jij maar eens met een ATI X1300 MW2 te spelen...
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat past gewoon, X4 955 is prima ding vooral door de unlocked multiplier, wat lekker overclocken betekend :)
    Dat kan :b:
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel kunnen, alleen ik zou er 50 euro bovenop leggen en een HD5xxx serie nemen van ATI. Ben je ook wat meer future proof.
     
  12. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij had ook een : :+.
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Voor hardcore gaming? Nee
    Voor emails lezen? Ja

    Geef is wat meer informatie.

    /Edit: nvm
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil op de computer normaal FM10 en FM11 kunnen spelen. Meer niet eigenlijk.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is een PC dat ze op de middelbare school gebruiken.. Zegt genoeg denk ik.

    En ik ben altijd van mening dat je beter wat in je pc kan investeren.
    Nu heb je zoiets van ja alleen FM spelen.
    Maar zometeen heb je de pc, komt er een game uit waarvan je zoiets hebt van OMGWTFBBQ die moet ik spelen!
    En dan kan het niet omdat je pc het niet trekt. Dan heb je er achteraf best spijt van.
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, dan ga ik hem niet halen. Ik vroeg het maar, want ik weet geen fuck van al die MB's GB's GhZ :+
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben opzoek naar een nieuwe "Modem Router". Onze oude gaat denk ik binnen nu en heel snel kapot en aangezien hij al wat ouder is mag ie wel vervangen worden. Anyway, ik heb dus geen flauw idee wat op router gebied nu goed of slecht is dus als iemand mij daarbij kan helpen, heel graag :)

    Deze gegevens moet ik volgens mij invoeren bij de nieuwe routert. Correct me if I'm wrong :)
    Tnx in advance!
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wie kan me helpen met een laptop?
    Hij moet voornamelijk goed zijn voor de normale dingen zoals mail, internet en jeweethetwel :+

    Ook wil ik er af en toe ook wel eens een game op spelen. Voornamelijk RTS spellen en Team Fortress 2 :)

    Ik heb hem in principe vast staan op een tafel, maar het kan ook handig zijn hem te verplaatsen en eventueel op school (voor examens) te gebruiken.

    Ik heb echt weinig verstand van laptops dus weet zowieso niet goed waar ik moet beginnen...
     
  20. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik denk dat je met deze wel even vooruit kan.


    Of heb je geen 1800 euro uit te geven?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina