Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Welke tekst melding krijg je. Waar stopt de test?
     
  2. jurrefan

    jurrefan Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je welke tekst melding krijg je en waar stop hij ?
     
  3. jurrefan

    jurrefan Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    de test stop al gelijk bij de eerst dus naar netwerk toe
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    cable not connected? of een andere melding? heb je hem in poort 2 gedaan? van je switch gedaan
     
  5. jurrefan

    jurrefan Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    nee er staan dat there is a problem with your connection

    de kabel die van me xbox naar me switch loopt zit in poort 2 ja
    en die kabel die van me modem naar me switch loopt zit in poort 1
    en de kabel van me switch naar me pc zit in poort 3
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat geeft hij aan bij more info? dus ziet de xyz codes, maar de suggesties
     
  7. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 accounts: Kipcorn NL en Kipcorn LOL
    maar met Kipcorn LOL heb ik een probleembje
    met Kipcorn NL kan ik gewoon inloggen in Xbox live silver.
    met Kipcorn LOL niet, dan doe ik "test connection" en dat zegt ie dit:
    you can connect to xbox live but your current network configuration may limit your online experience

    op allebei de accounts zit silver?!
    wat moet ik doen. gewoon gold kopen voor Kipcorn LOL (daar wil ik gold op anders kan ik geen EA games spelen)

    EDIT: laat maar. al opgelost
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  8. Barriesjaan

    Barriesjaan Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, daar ben ik weer. Ik heb de poorten geopend zonder enig effect. Ik ten einde raad had ook iemand gemaild die ik met hetzelfde probleem heb gezien.

    Zijn verhaal was dat Telfort een tijd terug de 100mpbs full duplex heeft omgezet naar 10 mpbs half duplex en dat je hierdoor niet op live kunt spelen. Nou was zijn oplossing een 2e netwerkkaart laten inbouwen en een brug tussen de ouwe en de nieuwe maken. De nieuwe zet je gewoon op 100 mpbs. Overigens moet ik zeggen dat ik niet veel van het hele verhaal snap beha;ve dat ik een 2e netwerkkaart moet latn inbouwen, wil ik xbox live kunnen gebruiken. Is dit de enige oplossing? (kan ik niet zonder iets bij te kopen op xbox live?)
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat verhaal klopt weinig van. 10mbps is meer dan genoeg om op live te kunnen. Daarbij als hij intern in zn eigen LAN een netwerkkaart bijzet en deze brugt met zijn andere dan heeft dit geen enkel effect op de buitenlijn. Klinkt eerder alsof hij zn ICS niet goed voor elkaar had.
     
  11. Barriesjaan

    Barriesjaan Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik kan niet oordelen wie ik moet geloven met dit soort dingen, ik probeer gewoon zoveel mogelijk uit. Ik zal de link even bekijken en de tip daarvan uitproberen. Wel weer erg goed geholpen!
     
  12. Barriesjaan

    Barriesjaan Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    En alweer, geen resultaat=(...
    Ik kan ook de helft van de tip niet uitvoeren aangezien ik de router/verbinding totaal niet kan zien. Ik overweeg toch maar een wireless adapter te kopen, als hetn iet lukt het probleem te verhelpen. Verder stappen we over een tijdje over (weet niet precies over hoelang, maar dat duurt nog wel even).
    Telfort bevalt ons al heel lang niet.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Huppel eens een winkel binnen zoals de MM en koop daar een Homeplug starterkit.
    Hiermee maak je een netwerkverbinding via de stopcontact.
    Voor een Sweex 85Mbps setje betaal je ongeveer € 50

    De verbinding is veel stabieler dan als je een Xbox360 G adapter koopt.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt het beste kan je gebruik maken van Homeplugs (maar een wireless adapter) is in iedergeval een betere oplossing dan internet delen
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  15. Kloosterofobie

    Kloosterofobie Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer ook toegang te krijgen tot Xbox live maar het lukt niet.

    Nu heb ik een gegoogled en kwam ik op dit forum. Na de instructies uit deel 1 gelezen te hebben nogmaals proberen en wederom dezelfde foutmelding. De Xbox geeft aan dat ik mijn NAT van de modem moet resetten. Als ik dat doe verandert er niets en kan ik niet connecten.

    Als gemeld in deel 1 van dit forum hierbij mij WXYZ gegevens:

    W 0000-000B

    X 0000-F001

    Y 20A8-48E0

    Z 0000-0000

    ID 0007-0000

    Heeft iemand een idee wat het probleem is of een suggestie wat ik kan proberen?

    Ik hoor graag van jullie!
     
  16. Barriesjaan

    Barriesjaan Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen ervaring met adapters enzo. Ik wil zo min mogelijk geld kwijt zijn (vandaar heb ik eerst geprobeerd met bekabeling te doen, maar dat lukte niet) met een redelijke verbinding. Ik zal wel even een adapter lenen van iemand om uit te proberen. In ieder geval bedankt met tips! Als iemand nog onverwacht op een oplossing komt, altijd welkom!
     
  17. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55

    Ik heb dit probleem ook, ik heb alles gedaan wat ik kon en toen had ik ook verbinding met XBOX Live. Dus ik dacht eindelijk... ik log in en vervolgens geeft ie weer een foutmelding. Nu heb ik dus weer telkens geen verbinding met XBOX Live. Nou heb ik gelezen dat degene die er last van hadden geen last meer hebben maar ik dus wel. Aangezien ziggo het probleem niet erkent valt er vrij weinig te doen.
     
  18. Barriesjaan

    Barriesjaan Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het kunnen dat mijn probleem verholpen wordt door een andere router te nemen of slechts eentje extra aan te sluiten?

    Die sowieso verbonden kan worden met een xbox. Of ligt het probleem bij telfort.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Als ik wil connecten met andere mensen, zegt de Xbox bij velen ''Can't connect to the party''. Bovendien heb ik problemen met het aanmaken van een statisch IP Adres.
    Welke provider?: KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL? Kabel? Don't know.
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 1.1 MB/sec Download. Upload unknown.

    Modem

    Welk merk modem heb je?:
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Als dit een splitter is: Ja, anders nee.
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Windows

    Router

    Welk merk router heb je?: Thomson/Alcatel
    Welk router type?: 780
    Welke firmware?: Weet ik niet
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Router > Ethernet > Splitter > Ethernet > Xbox

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Can't connect to Xbox Live Party voor het ene probleem. Het andere kan ik geen statisch IP adres invoeren met de Status Error Report:
    W: 0000-000B
    X: 8000-040B
    Y: 0000-0000
    Z: 0000-0000
    ID: FFFF-FFFF​
    Wat heb je geprobeerd?: Router resetten, statisch adres in te stellen (mislukt), Netwerk configuratie manual instellen.
    Waar stopt de test?: Tussen Xbox en Netwerk
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Router resetten, MAC Adres filtering uitschakelen of Xbox 360 een uitzondering maken, het zou aan mijn manuele instellingen kunnen liggen, het zou aan het IP
    adres kunnen liggen.

    Hopelijk heb hiermee genoeg informatie gegeven. Zo niet moet je het even melden, en zal ik meer informatie proberen te geven indien nodig.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Leuk... Microsoft

    Heb een heel tijdje geleden 1 maand XBL gekocht voor 1 euro (via hun) met m'n creditcard, dan willen ze er daarna weer geld afhalen. Dit kan dus niet omdat ik een prepaid creditkaart heb waar simpelweg niet meer dan 1 euro op staat.

    Nu krijg ik een leuke message:

    Geweldig! :emo:

    Als ik nu via eBay drie maanden XBL koop, heb ik dan nog dit probleem?
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2010

Deel Deze Pagina