1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat iOS4 op de 3G een ramp is, is algemeen bekend. Maar wat wil je dan?
    Mensen willen meer en meer features in het OS. Willen ze dat allemaal compatible houden met de 3G dan moeten ze zich inhouden waardoor de iPhone 4 bezitters weer benadeeld worden.

    Tuurlijk wil Apple dat iedereen overstapt. De 3G is immers 2 jaar oud en de mensen die hem van het begin hebben (zoals ik) staan nu tóch op het punt om te verlengen en daardoor automatisch te vernieuwen naar de iPhone 4.
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je nu precies aan een iPhone komt? Je kan hem bestellen via T-mobile.nl, maar ik hoor ook veel mensen zeggen dat ze hem via winkels als the Phonehouse kopen. Koop je hem hier ook gewoon bij T-mobile en zijn het dan dezelfde abonnementen als online?

    Thanks.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Via The Phone House kun je gewoon T-Mobile abonnementen afsluiten.
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Oke.. Maar via de site is de wachttijd 8 á 10 weken. Dat zal in de winkels niet minder zijn, is het wel?
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Op iPhoneclub verteld iemand dat hij een half uur geleden naar The Phone House heeft gebeld om er één te bestellen en zijn iPhone 4 wordt morgen geleverd! Hun hadden om 10:40 nog 12 op voorraad!
    Raar maar waar?!
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zou toch kunnen dat ze er wat meer geleverd hebben gekregen dan verwacht?

    die zullen wel binnen no-time weg zijn
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De combinatie 3G , iOS4 en TomTom is verschrikkelijk.

    Zaterdag mijn 3G gejailbreakt en heb nu alle voordelen van iOS4 maar met de snelheid van 3.1.3

    In de store komen steeds meer App's die alleen werken met iOS4 :mad:
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgens iemand op iPhoneclub heeft de T-Mobile Shop in Groningen vandaag weer iPhone 4 levering gehad!
    Hoop dat dit ook geldt voor T-Mobile Shop Eindhoven!!
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmm jammer genoeg woon ik daar niet in de buurt. Ik heb net een beetje de locale winkels afgebeld maar overal staat wel een rij van 30+ en per levering komen er 3 binnen ofzo :F:.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zonder reservering heb je toch geen schijn van kans.
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol.. mensen willen meer features, dus daarom cripple je het OS? Wat is dat nou weer voor onzin. Apple maakt hier gewoon een ernstige fout en dat geven ze zelf ook toe (via iPhoneclub ofzo).

    Dat is geen reden om een OS te verneuken. Zou mooi zijn, komt er een nieuwe Golf uit waarna je dealer de 4e en 5e versnelling blokkeerd. Tsja.. Beetje kromme vergelijking, maar dat hele Apple fanboyism kan echt doorslaan soms. Think outside the box, als echte fanboy mag je juist kritiek hebben op Apple, dat houdt een commericieel bedrijf scherp. Daarom is het waarschijnlijk ook wel goed dat deze dingen ook bij Apple gebeuren. Ook Apple mag leren van haar fouten, dat wil ik dan ook benadrukken..
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb ook best kritiek. Maar dat sommige features niet werken op de 3G is toch logisch? Die hebben rekenkracht etc. nodig dat de 3G gewoon ontbeert.
    Het is gewoon gemaakt voor de iPhone 4. Windows 7 draai je ook niet op een Pentium II. :+
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom werkt de meeste iOS4 features wel perfect met de jailbreak (3.1.3 ) en niet met iOS4 zelf ??
    Kan alleen maar zijn dat iOS4 voor de 3G totaal verkeerd geschreven is.

    Alleen als ik ga multitasken met TomTom en merk ik dat de iPhone wel trager reageert.
     
  14. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Ios4 op 3g was idd vervelend.. Maar wilde niet meer terug ivm folders en uni inbox..
    Op mijn iphone 4 werkt het echt geweldig.. Zo hoort het gewoon te werken, alles gaat echt enorm snel :)

    mijn oude 3g aan mijn broertje gegeven.. wel vantevoren even gedowngrade though.. wil niet dat hij een slechte indruk krijgt van de iphone XD
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Don't shoot me. Ik ben geen programmeur! :+
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Is het momenteel een deal om een 3Gs aan te schaffen met iOS4 erop? Ik vind de 4 namelijk een beetje prijzig. :+
     
  17. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog zeer tevreden met mijn iPhone 3GS. Nieuwe iPhone is wel wat leuker, camera, uiterlijk ( Smaak ) is wat minder denk ik soms. En vind hem nog wat te duur imo. Je kan nog alles prima doen met de 3GS, tenzij je veel foto's wil gaan maken, dan is de iPhone 4 beter.
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Foto's doe ik zelden. Daarvoor heb ik een mooie camera. :)
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dan zou ik het juist níet verneuken. Door dit leuke grapje ben ik nu sterk aan het twijfelen, terwijl ik eerst niet kon wachten om de nieuwe versie te kopen.
    Sowieso nog niet zeker of ik meer van hetzelfde wil. Concurrentie heeft een goede inhaalslag gemaakt.

    Kan ook natuurlijk wachten op een 4S ofzo :+

    Jep, maar daar wordt het ook niet voor uitgebracht. Er worden stickertjes geplakt op PC met "designed for Windows 7" om aan te geven dat een product klaar is voor de overstap naar een nieuw OS etc.
    Nu zijn ze daar altijd een tikkie vroeg mee, maargoed, shit happens.

    Met een beperkt aantal verschillende soorten hardware kunnen ze gewoon eerlijk aangeven dat de resultaten misschien niet geweldig zijn; dan weet je tenminste waar je aan toe bent.



    Anyway, ben alleen nog smsje kwijt want die kan ik alleen restoren in OS4 meen ik. Is er eventueel nog een andere manier? kon niks vinden op de interwebz.
     
  20. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn iPhone 3G begint echt steeds meer kuren te krijgen net kon ik niet eens meer bellen want het schermpje van telefoon ging steeds weer weg als ik hem aantikte. Sinds iOS4 erop staat is het alleen maar problemen met deze telefoon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina