Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    fuck de playstation
    edit: veel energie gebruik
    irritant menu
    trophies is een stom systeem , gamerscore met punten veel leuker
    ++ xbox is gewoon de beste kwa online server connection omdat je er voor dokt

zo goed oscar?

Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    En maar huilen dat je zo vaak een ''troll'' wordt genoemd...

Onderbouw je mening aub

3. |Captain Obvious|

|Captain Obvious| Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei dus ik kan wel een beetje meepraten.
    Ik denk dat de PS3 wel wat aantrekkelijker is voor de meeste aangezien je niet hoeft te betalen voor live,, hoe weinig dat ook mag zijn per maand. En misschien dat de negatieve verhalen van vroeger over de xbox ook een beetje meespelen.

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit is wel wat beter. Kijk, zo is het voor de lezer hier ook wat begrijpelijker. Nu zien we waarom je de Playstation shit vindt

Keep up the good work

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    stroomverbruik is tegenwoordig idem
    de mooiste spellen op de ps3 > de mooiste spellen op de 360
    gratis online gamen
    stiller
    move > kinect

maar goed, ik ben blij met beide :b:

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :mad: niet mee eens .. F* de .. ehm :D

Beide consoles zijn goed. Zoals ik al een keer heb gezegd. De PS3 ga ik ook kopen, maar ik weet nog niet wanneer.

/edit .. de Wii is ook goed hoor ;)

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Is dat nou wel echt zo? Ik heb er bij mij thuis nog niks van gemerkt eerlijk gezegd.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk van wel , Uncharted 2 en God of War 3 zijn net een tikkeltje mooier/technisch net wat beter dan eigenlijk alle andere ps3 en 360 games.

Maar goed , dat zijn maar een paar spellen en zo groot is het versschil nou ook weer niet.

Al ben ik het wel met Kevf eens dat je eigenlijk allebei moet hebben. De PS3 heb ik voor die paar uitzonderlijk goede exclusives en de 360 omdat die wat mij betreft superieure online functionaliteit heeft (en een betere controller maar dat is een persoonlijk voorkeur)

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Assortiment aan "goede" exclusives: Xbox 360 > Playstation 3

Imo.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [yt]qzkIhgp27r8[/yt]
    Pfft, kom maar op met de nieuwe generatie consoles...

Nu zal Mafia wel niet het onderste uit de kan halen qua graphics, maar toch... Nieuwe generatie kan niet snel genoeg komen.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik vond het al zo raar waarom iedereen liep te klagen over de graphics, maar nu ik dat gifje zie snap ik het 8) (heb het op PC gespeeld).

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Zo slecht zijn de graphics niet, hoor. Het gebeurt idd alleen als je in een spiegel kijkt, misschien is het zelfs goed in de uiteindelijke versie. Voor de rest mist de game op de consoles alleen wat AA, wat volgens Boris van GK ook opgelost is.

Edit: In de video zie je toch dat de PC idd wat extra details heeft, maar die zou ik niet eens opgemerkt hebben (buiten de spiegelnonsens) :p

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tikkeltje? Dat is een grapje toch? Mooiste spel wat ik kan verzinnen op de 360 is ME2 of misschien Alan Wake. Games als Uncharted 2, God of War en MGS 4 gaan daar toch echt mijlenver overheen. Niks karteltjes, slechte textures of wat dan ook, maar slicke animaties, kleuren die van je scherm afspatten, mooie belichting etc.

Grafisch gezien houdt de 360 deze generatie tegen op het moment. Want het zijn nog steeds ports van de 360 naar de ps3 die er voor zorgen dan bijvoorbeeld een mafia II niet mooier is.

wat dat betreft het tegenovergestelde van vorige gen.

@ Dulle: ik denk dat mafia voor zo'n open wereld spel (incl dynamische wereld, wat ME2 weer niet heeft) aardig richting de max gaat qua graphics. D

14. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht een nieuwe Wii, maar die zal dan nog steeds niet kunnen wat jij wilt vermoed ik en Sony en Microsoft, mmmmm, niet binnen nu en 2 a 3 jaar denk ik. Wellicht zelfs pas nog later. (Wellicht geen nieuwe console meer . . .)

Sorry.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Uncharted 2 is nog steeds de mooiste game ooit, dus ik geef je groot gelijk. En ja, mensen, de game is imo mooier dan Crysis.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als het zo lang gaat duren dan vraag me ik überhaupt af of er na deze ronde nog wel consoles gaan komen. Tegen die tijd kunnen consoles met de huidige kracht in een telefoon gestopt worden en zie ik het wel gebeuren dat de nieuwe gen via de cloud oid gedistribueerd gaat worden.

Waar ik ontzettend van baal is dat mensen niet genoeg zitten te wachten op betere graphics...ik wil moooooiere spellen

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ben wel benieuwd hoe de uiteindelijke versie van Mafia 2 eruitziet op de 360 en PS3. De demo dateert volgens mij van voor de E3. Vind de demo op de 360 in ieder geval beter draaien.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    =(

Wacht..."Wellicht geen nieuwe console meer" Hoe moet ik me dat voorstellen? Krijgt de 360 gewoon hardware upgrades waardoor we toch vooruit gaan, maar dan nog steeds onder de naam Xbox 360? Dus in principe geen nieuwe console meer.

Of blijven we voor altijd spelen op deze graphics van 2005?

Mja, hoe het ook zit, je zult het toch niet kunnen zeggen. :p Mochten het hardware upgrades zijn, dan hoop ik dat het goedkoper is dan een volledig nieuwe console zou zijn. O-)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mwoah zo groot vind het verschil eerlijk gezegd nu ook weer niet. Ik vind GoW en Uncharted 2 erg mooi maar heb niet het idee dat er een wereld van verschil met bijv Gears of War 2 of Mass Effect 2 (qua stijl wel uiteraard).MGS4 heeft bijvoorbeeld wel degelijk een aantal behoorlijk matige textures

Die zaken die jij noemt, animaties/kleuren/belichting moet je ook voor een heel groot deel op het conto van Naughty Dog en Sony Santa Monica schrijven. Dat zijn gewoon top studios die een prachtige eigen stijl maken in een eigen engine die optimaal gebruik maakt van het platform

In de meeste middleware doet de 360 qua post processing en belichting helemaal niet onder voor de ps3 (juist het tegenovergestelde)

De xbox heeft natuurlijk wel als voordeel dat het vaak het hoofd platform voor multiplatforms is waardoor de ps3 versies vaak minder goed uit de verf komen maar om de schuld daarvan bij de 360 te leggen vind ik wat ver gaan.

Matige (of zelfs slechte) ports zoals Bayonetta en in mindere mate Red Dead Redemption komen volgens mij toch vooral voor uit aan de ene kant onkunde/onwil aan de kant van de developers en aan de andere kant de complexiteit van de ps3 als platform.

+1 , voor mij kan de nieuwe hardware niet snel genoeg komen.

Al zouden ze maar een 360 en ps3 deluxe uitbrengen waarop ik dezelfde spellen als nu op 1080p 60fps kan draaien :+

Is toch eigenlijk van de gekken dat we allemaal een dikke HD tv hebben staan maar ik op Wipeout HD na eigenlijk geen spel kan bedenken wat er gebruik van maakt..

Laatst bewerkt: 11 aug 2010
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    idd: dit zou de gen worden van 1080p en 60fps....

Dikke tegenvaller. Echter ik verwacht dat ons groepje met 'ik wil mooiere graphics', veel te klein is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina