[XOne] dom dom dom

Discussie in 'Games' gestart door patrick1972, 7 aug 2010.

  1. patrick1972

    patrick1972 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een account op mijn xbox staan, met aardig wat punten erop. Wilde dit koppelen op een account op xboxlive.com, maakte daar dus een account aan met hetzelfde mailadres als degene die ik op mijn xbox heb staan....geen probleem, ware het niet dat ik blijkbaar lang geleden mijn gamertag al had geregistreerd, dus ik was verplicht een andere te gebruiken (dus ipv zeg Thebest heb ik TheBest1 gebruikt).....je snapt, ik kan daar dus geen vrienden en zo zien, want de naam TheBest1 komt niet overeen met die op mijn xox). Als ik nu voor 800pt mijn naam op de xbox verander, en het mailadres, kan ik dan een nieuwe aanmelding doen op xboxlive.com? Met dat nieuwe adres dus en mijn nieuwe gamertag, zodat ik kan zien welke vrienden er online zijn? Hoop dat ik het een beetje begrijpelijk omschreven heb, bedankt voor de moeite in elk geval. Mvg, Patrick
     
  2. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Patrick,

    Dus als ik het goed begrijp, heb een xbox account (offline?) met wat Gamerscore erop (of bedoelde je MS point, wat me bij een offline account sterk lijkt) en daarmee wil je nu xbox live joinen?

    Ik weet niet of ik het allemaal goed begrepen heb maar wat je kunt doen is:
    - Via je xbox met die account, xbox live joinen, heb je dan wel een nieuw emailadres voor nodig en ik weet niet op je xbox live vrienden op een account hebt maar die zou je weer moeten toevoegen.
    - Je xbox live account (met vrienden?) kun je naar je Xbox recoveren, zodat de account op je xbox komt te staan. Je vrienden van die account kun je dan zien als je op die account bent aangemeld, echter is je offline account niet gekoppeld.

    Volgens mij is het koppelen van een account, door de naam te wijzigen sowieso niet mogelijk. Ik weet niet of je er wat aan hebt maar misschien is het beter als je de situatie iets verduidelijkt. :)
     
  3. patrick1972

    patrick1972 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, het account met de punten is al online actief, dus op xboxlive....alleen linkt er op live.com dus een verkeerde gamertag aan zeg maar. Als ik nu mijn naam verander van mijn actieve gamertag (dus op mijn xbox) en ik koppel er een nieuwe windows live id aan (een nog niet gebruikt), krijg ik dan de mogelijkheid op ip live.com mijn nieuwe gamertag te registreren zeg maar? Sorry voor de onduidelijkheid ;)
     
  4. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Maakt niet uit, probeer het nog een keer:

    - Je hebt een account waarmee je online actief bent.

    en nu wil je:
    Je Windows Live ID veranderen, zodat je o.a. op www.xbox.com kunt inloggen?

    Wat ik eruit kan opmaken, is dat je je inloggegevens van je emailadres (Windows Live ID) niet meer weet en nu door een nieuwe Window Live ID aan te maken met een nieuwe gamertag (laten we zeggen: TheBest1), deze wilt koppelen aan je andere Gamertag (TheBest), door die te veranderen naar TheBest1. op deze manier hoop je dan via je nieuwe windows live ID toegang te krijgen tot je oude gamertag?

    Als je dit bedoelt, dan moet ik je teleurstellen want dat is niet mogelijk. In dat geval zou ik bijvoorbeeld door mijn gamertag te veranderen naar TheBest, toegang kunnen krijgen tot jouw account.

    Mocht je dit nou niet bedoelen, mag je het nog een keer proberen uit te leggen:+
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    [​IMG]

    De laatste tijd zie ik veel vragen over hoe kan ik van mijn off-line account een xbox live account maken met behoud van mijn gamerscore.


    Het volgende moet je doen.

    Stel je hebt via je Xbox een off-line account aangemaakt met als naam Player1


    [​IMG]

    Je hebt een avatar gekozen
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    Je besluit je eerste game te spelen...


    [​IMG]
    ... en je behaald je eerste gamerscore




    [​IMG]





    [​IMG]
    Je besluit om op live te gaan, maar je wilt je gamerscore niet verliezen.

    Je hebt er immers hard voor gewerkt en je wilt met je punten pronken..



    [​IMG]

    [​IMG]
    je besluit om join xbox live te doen




    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Je schrijft je in ...

    [​IMG]
    [​IMG]
    als je nog geen windows live id hebt maak je een nieuw account aan
    [​IMG]
    met een geheime vraag

    [​IMG]
    controleer je gegevens
    [​IMG]
    Lees de voorwaarde en accepteer deze

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    Wil je een maand gratis live? Selecteer dan I don't want a Gold membership.

    je krijgt dan de melding dat je live 1 maand gratis mag uit proberen
    [​IMG]

    je krijgt dan de vraag over billing info
    [​IMG]

    vul je gegevens in
    [​IMG]
    [​IMG]
    selecteer je gamerzone
    [​IMG]
    lees alles nog een keer na
    [​IMG]
    maak een gamertag
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    player1 bestaat al :x Je krijgt andere opties
    [​IMG]
    [​IMG]
    FamiliarB klinkt goed ;)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Je bent klaar, je hebt gold en je hebt nog je gamerscore!
    [​IMG]
    [​IMG]

    Missie geslaagd
     
  6. patrick1972

    patrick1972 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    super helder....en als ik nu op mijn xbox mijn gamertag verander, en mijn mailadres.....kan ik dan op dat nieuwe mailadres mijn nieuwe gamertag registreren op xboxlive.com?
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Op xboxlive.com moet je toch gewoon inloggen met hetzelfde emailadres en wachtwoord?
     
  8. patrick1972

    patrick1972 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maar daar heb ik dus een verkeerde gamertag aan gekoppeld
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan ook van het andere email adres een live id maken?
     
  10. patrick1972

    patrick1972 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het probleem.....weet niet meer welk mailadres en ww ik heb gebruikt (waar dus de gamertag op geregistreerd staat welke ik op mijn xbox gebruik)...dus ik heb een online account op mijn xbox, en op live.com is dat geregistreerd maar daar kan ik niet meer bij. Zou het makkelijkst zijn als ik gewoon mijn gamertag en mailadres op de xbox verander, en dan dat nieuwe mailadres koppel aan mijn nieuwe gamertag...maar weet niet zeker of dat zo werkt
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [yt]F28LH6_qPkc[/yt]
     
  12. patrick1972

    patrick1972 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    TY

    Het is gelukt! Gewoon mijn mailadres veranderen op mijn xbox, hartstikke bedankt!!!!!!
     

Deel Deze Pagina