Beste helpers, Ik heb vandaag een XBOX 360 elite besteld. Ik heb een ongeveer 10 / 11 jaar oude CRT tv waar ik hem op aan wil sluiten, maar ik vroeg me naar het bestellen een beetje af of dat wel kon. Ik heb 2 scart aansluitingen op mijn tv, en nog 2 voor audio volgensmij en nog 2 ronde maar waarvoor die zijn weet ik niet. Verder heb ik geen aansluitingen. Kan ik een XBOX 360 Elite wel aansluiten? Alvast bedankt! \o/
Je kan een Xbox360 op alle soorten tv's aansluiten ! Standaard wordt de Xbox360 ( Arcade , Elite , "slim" ) geleverd met een tv- kabel met 3 stekkers ( geel= video en rood en wit = audio ). Tevens zit er standaard een scart-blokje bij ! Je moet er alleen rekening meehouden dat de tv geen 60hz games kan afspelen. Waarschijnlijk zal je dan een Scart Advanced kabel moeten kopen.
Bedankt voor jullie reactie! Hoeveel kost zn blokje? Waar kan ik dat kopen? Btw over die 60hz, is het beeld echt lelijk daardoor? Heb je wel een beetje grafisch bij zn oude tv?
Dus ik hoef niks bij te kopen en kan alles gewoon aansluiten? Srry nog 1 vraagje... Hoe zit het grafisch met zn oude TV?
Als je gebruik maakt van de standaard AV-kabel dan zal de beeldkwaliteit er beter uitzien op een 26"/28" CRT (beeldbuis) tv dan op een dikke 50" FullHD tv. Wil je het maximale halen uit jouw tv dan moet je gebruik maken van een Scart Advanced kabel. http://www.bol.com/nl/p/games/rgb-scart-av-kabel/1004004000034788/index.html
dat snap je denk ik zelf ook wel. Je heb op een oude tv zoals je zelf al aangeeft , gewoon analoog beeld. Dus grafisch is het niet veel. Geloof me een HD tv doet veel wonderen. Ik ben eerlijk gezegd nog best wel verbaasd dat er nu nog steeds mensen zijn die nog geen lcd/plamsa tv in huis hebben.Tuurlijk heeft niet iedereen het even breed, maar zo duur zijn die tv's echt niet meer tegenwoordig ! Als je echt goed beeld wilt hebben , zeker nu je een Elite heb besteld dan zou ik ook zeker gaan inversteren in een goeie lcd scherm man Succes
Ik ken nog genoeg mensen die een video-recorder hebben aangesloten op een dikke FullHD tv en deze ook nog hebben ingesteld op composiet. Maar dat is een discussie voor in een andere thread Voor meer vragen kan je terecht in de volgende thread. [Centraal] Algemene vragen TV's ( 4:3 ) ( 16: 9 ) (Pal 50/60)
Oke. Ik ben een jonge van 15 wie nog niet zoveel geld heeft om een LCD te kopen haha Maar met die scart advanced van bol.com wacht ik denk ik nog even mee, ik wacht eerst even af hoe het nu is. Maar ik hoef dus geen extra kabels ofzo te kopen om mijn xbox360 elite op mijn tv aantesluiten? Alle kabels enzo zitten erbij?
De Xbox360 wordt alles meegeleverd om meteen te kunnen gamen. Kabels voor de tv en batterijen voor de draadloze controller. Voor meer algemene informatie kan je terecht. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121508 Veel game plezier met de Xbox360 Elite