[Centraal] MotoGP (Full Version) XBW Challenge (schrijf je hier in)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mastapiece, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff de draad een beetje doorgeplozen, en ik zie dat ik in TEAM 2 zit.
    Dus dat van de kleuren komt wel goed, als we een overeenstemming hebben.
    Ik hoop wel dat we nog een nieuwe thread kunnen maken in het aparte subforum zodat we alles ff snel kunnen opzoeken of andere zaken afhandelen.
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    KAN IK NOG STEEDS MEEDOEN/ TAKEN VAN IEMAND DIE ER GEEN ZIN MEER IN HEEFT OVERNEMEN?
     
  3. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen ander voorstel meer gehoord, dus ik stel voor dat Team2 wordt omgedoopt in Team Silver . Onze TeamKleuren, Main color: Zilvergrijs Secondary color: Geel detail color: Zwart

    Ten tweede:

    Nieuwe regel: Het is toegestaan om per team maximaal 2 invallers in te zetten. Dit i.v.m met mensen die niet elke week beschikbaar kunnen zijn. Het is wel zo dat als je niet kan komen en /of een vervanger hebt dat wel eerst vantevoren bij mij of Dialogical even meld, zodat wij daar ook rekening mee kunnen houden.
    Als je een dag niet kan , laat t dan in ieder geval via een PM of via t forum het op tijd weten, lijkt me ook niet meer dan logisch, ok? Bij deze ook nog een bedankje aan Wouter voor t nieuwe Subforum speciaal voor MotoGp(2) en onze competitie. :D


    Grtz Bossplaya
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen een team dat nog wel iemand kan gebruiken of die nog invallers nodig heeft? Ik wil namelijk toch nog wel graag meedoen!!!!
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik voeg je toe op msn wouter
    p.s. is het misschien niet verstandig om overnieuw te beginnen met de challenge..lijkt namelijk alsof er nu wat meer animo is
    is ook eerlijker ivm met de teamstandings
    nu iedereen ook daadwerkelijk weet wanneer we rijden kunnen ze eventueel ook vervangers regelen
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  6. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Lazz, maar de teams zijn al gemaakt, daar is ruim de tijd voor geweest.Team Silver zit in ieder geval al aan 6 man, misschien een van de andere 3 teams, moet je anders de team captain van een van de andere teams effe PM sturen, ok?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik heb een idee. Laat ik morgen horen.
     
  8. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Gotver kijk een x aantal weken niet blijkt dat er al geraced wordt :confused: Damn shit

    Nu kan ik natuurlijk niet meer mee doen. Na ja mocht er iemand uitvallen :p En anders tot de motogp2 races
     
  9. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Overnieuw beginnen nheeft denk ik geen zin... We zijn nu met een goeie groep en met voldoende mensen om het spannend te houden... Ik denk dat je dan beter dit af kan maken en misschien een tweede beginnen of wachten en kijken wie er na ditg kampioenschap nog steeds zin heeft om er bij te komen... Maar dat is mijn mening :cool:
     
  10. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    We kunnen dit kampioenschap beter gewoon afmaken.... Dan kan je ff feedbacken... en kijken wat er goed en wat er fout is gegaan......

    Dan kan je voor het nieuwe kampioenschap, de regels enigzins aanpassen, etc....
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    oke dan gaan we verder :)
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm don't get your hopes up. Even wachten nog bitte
     
  13. voyager

    voyager Jedi Knight

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Lullig berichtje voor Team Silver... Dit is de .sig van jullie lid BossPlaya:
    "
    Team Silver General
    Nickname: Silver Bullets
    Motto: Only when tha Flag drops, tha Bullshit stops!
    "
    Bij racen valt de vlag pas aan het einde van een wedstrijd.... (checkered flag) ..... jullie worden dus geacht de hele race te bullshitten hihihi.
     
  14. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Dialogical, check je PM.
     
  15. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    www.ducati.com voor bayliss (the wonder from down under)
    www.motogp.com voor andere , maar je moet bayliss pakken
    rijdt op een ducati (mijn merk)
     
  16. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx mate, hehe
     
  17. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel leuk uit
     
  18. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien we zondag op Jerez gaan rondjes rijden, heb ik effe getrained. Heb een 1.27.15, uiteraard zonder laf afsnijden. Wie doet beter?
     
  19. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet gelukkig hoef ik zondag niet te rijden, jij rijdt toch crashing Biggel? Ik heb namelijk ook nog best een hekel aan Jerez. weet niet waarom.

    Maar ik oefen alvast voor Le Mans. even offline een vollerace. of even een game hosten en dan gelijk starten als er iemand is, zodat ie niet kan leaven. kan ik een volle race rijden met de offroadsim op 100% zodat ik iig leer om nergens af te snijden (Lemans ken ik niet eens 1)

    Ik heb ook maar een ava genomen. in gedachte met team Silver.
     
  20. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo Champion, zit nu op 1.28.14.
    Ik heb wel de laatste 2 dagen niet meer gespeeld ,vanavond in de 1.27, for sure, kom je halen, heheh

    PS: Vysio, strakke bike, die van mij is die nieuwe Ducati motogp, met dank aan Crashing Biggel...:D
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina