1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Fawkes :) Vond ik samen met Dogmeat ook de leukste companion (al heb ik die ghoul nog nooit gehad, volgens mij moest je daar vrij evil voor zijn)
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb niet eens de kans gekregen om Dogmeat als companion te krijgen, helaas. Ik was ook vrij onverwacht "snel" klaar met de main-quest. Toen had ik niet echt zin meer om de rest te gaan verkennen..
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Toch de game maar weer besteld. Geen GOTY, maar de gewone. De DLC had ik allemaal al gekocht kwam ik achter. Sla alleen Anchorage over, die heb ik al gehad. 4 te gaan dus. ;)
     
  4. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice :thumbs:
     
  5. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0

    Helemaal waar, maar geloof me dat je helemaal gek gaat worden als je de hele tijd met fast travel heen en weer moet naar je huis om al je ' extra' troep daar achter te laten. Op een gegeven moment ben ik met een van die brotherhood of steel companions op stap gegaan, ze was echt superirritant want sneaken kun je dan volledig vergeten en ze rent de hele tijd naar elke vijand die er is. Maar ze was ontzettend goed als pakezel!!

    Nu haar gedumpt en met fawkes als pakezel op stap.

    Bovendien duurt het even voor je een huis krijgt, je moet dan of superevil iets verwoesten of een bepaalde skil hoog genoeg krijgen om iets te doen. Bovendien niet schrikken als er staat 'activate' dat betekend in dit geval niet dat je iets aanzet!!
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb hem al een keer uitgespeeld :+

    maar 90% ben ik alweer vergeten. Het is toch als je de sherif helpt dat je dan een huis krijgt ?:)
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Maar als je Megaton

    opblaast dan krijg je een suite in the tenpenny tower

    Voor de zekerheid maar even in spoilers gedaan.
     
  8. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja dat wist ik niet, heb dat 1xtje gedaan en meteen oude save weer opgepakt op de Xbox. Wou alleen kijken hoe dat eruit zag. Megaton is cool!
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren even die alien DLC uitgespeeld. Stelde niet echt veel voor. Ben wel van level 12 naar level 16 gegaan. En ben een stuk of 30 wapens rijker :)
     
  10. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de GOTY editie tweedehands koop, kan ik dan ook de DLC spelen ? Of werken deze alleen via codes die eenmalig te gebruiken zijn ?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bij de GOTY zit de DLC op de disc dus die kun je gewoon spelen
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Thanx! ;)
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Mothership Zeta vond ik erg teleurstellend. De andere DLC waren wel erg leuk!:thumbs:
     
  14. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu op Point Lookout aanbeland. De sfeer is duidelijk anders dan in het 'hoofdspel'. Ben blij dat ik broken steel had voor ik klaar was met de hoofdlijn.

    Heb ontzettend veel zin om dit eiland eens te verkennen nu :cool:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pfoe, ergens best irritant dat het doden van mensen in deze game echt gevolgen heeft. 8) Bij iedereen waar je het niet bedoelde heb je gelijk een 'oh shit' gevoel.
    Lucas Simms is dood. Stomme meneer Burke. :mad:
    Gelukkig had dit volgens mij geen verdere gevolgen, maar ik had het idee dat Lucas Simms nog wel een rol zou krijgen in de rest van de game. En waar moet ik nu naar toe als ik de quest heb gecomplete waar je de bom moet disarmen? :+


    edit: En wat blijf ik slecht in het levelen. :+ Wat voor game het ook is, ik kan nooit keuzes maken. Welke skills geef ik punten, welke perks wil ik hebben etc. Drama.
    Meestal eindig ik uiteindelijk met een waardeloze build die van alles een beetje kan, maar nergens goed in is.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2010
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Hehe, ik had hem ook dood laten gaan. Gewoon zodat ik dan zijn hoed zou krijgen! :cool:
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :cool: Great minds think alike :+
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ik weet ook niet waarom ik die controller in het beeld heb gepropt. :+
     
  18. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    ja we weten het nu, je hebt een rode controller:+:+
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waarom ben je een chick? :+

    Heb net Tranquility Lane gedaan. Wat een ongelooflijk originele en freaky quest! Geweldig _O_
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, kom op. Dit is pas de 1e keer (buiten die ene keer in het E3 topic. :+)
    Je bent gewoon jaloers! :p
    Waarom niet? :D In iedere game speel ik als een lelijke dude, dus deze keer maar eens voor een chick gekozen.
    Al had ik dat beter kunnen doen in een Third Person game, ik zie er niks van. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina