1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for speed: Hot Pursuit

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 15 jun 2010.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Omdat wat er staat in mijn reply. In elke NFS weten ze wel iets te verneuken, verkeer op de weg zorgt juist voor spanning. Een realistische achtervolging geeft een kick ipv dat er ineens 10 bugatti veyrons politie auto's achter je aan rijden. Cockpitview omdat Shift eindelijk weer eens de cockpitview terug bracht. En vervolgens laten ze hem er nu weer leuk uit?

    Wat wil NFS nu eigenlijk zijn?
    Heel jammer.
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Lamborghini Politie's. Nieuwe NFS, mooi. Ik hou altijd wel van racegames. Hoop niet dat het saai gaat worden als je achtervolging na achtervolging na achtervolging moet gaan doen.
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me Midnight Club LA herinneren, en daar waren de achtervolgingen enigzins realistisch (hoe realistisch zo'n achtervolging kan zijn is een andere discussie:+) maar ik vond de achtervolgingen in bv. NFS MW vele malen spannender.
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Cockpitview is natuurlijk niet zeker nog, he..
    Maar als je burnout paradise zo bekijkt en de vorige burnout titels, denk ik niet dat ze tijd gaan "verspillen" aan een cockpit (zou die wel heeeel graag willen natuurlijk).

    En verkeer is er wel.. maar lang niet overal (nog?).
    In de intro-filmpjes is er wel verkeer en criterion kennende zullen ze het er nog wel instoppen zodra alles het einde nadert van de productie... immers burnout paradise had genoeg verkeer dus ik zie geen reden waarom ze het er nu uit zouden laten.

    En toch wil nog wel bikes zien.. ;)
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    No offence naar jou enzo maar als je de eerste paar NFS games hebt gespeeld toendertijd dan is het pijnlijk om dat te zien worden vergeleken met Burnout Paradise. Een tja urban racer enzo met teveel onzin er om heen.

    De NFS zoals die gaat komen is NFS zoals hij hoort te zijn. Net zoals dat Sonic 2d hoort te zijn. Exotische wagens in exotische tracks.

    En dat de politie niet met exotische wagens achter exotische wagens aangaat? Uhhh, hoe denk je dat een politiewagen zoals een Opel Corsatje een Lambo dan kan bijhouden:'-(. In gebieden waar bekend is dat de criminelen vluchten in hele snelle autos past de politie haar autso daar op aan. Dit zie je o.a in Duitsland, maar ook in Italië!
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij qoute je de verkeerde poster metalsonic..?

    Ik heb niks tegen exotische tracks en bakken.. ik pleit al jaren voor een hot pursuit comeback, dus beter kan het niet wat mij betreft.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh my bad, :):
    Post op vorige pagina aangepast :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764


    Maar het is de manier waarop. Ze gaan zoals ik heb gezien genadeloos op je inbeuken gelijk. Dat is echt niet voor mij weggelegd.
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ooit anders geweest in NFS? Nee.

    (of ik moet iets gemist hebben)
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nee, maar ik kan me wel herrinneren dat het altijd 1 van de punten was waar ik me LICHT aan 'ergerde'. Zelfs als je gelijk stopte (oke, ik geef toe, dat was ook niet de bedoeling :+) kreeg je gelijk een beuk.
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me wel herinneren dat ze vaak een PIT maneuvre op mij probeerden uit te voeren, wat altijd nogal hard faalde.

    En in de nieuwe NFS'en kan je ook stoppen en je boete betalen (tenminste, in Undercover volgens mij).
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vondt het juist zo mooi in midnight club LA dat je gewoon kon stoppen en dat het dan netjes wordt afgehandeld.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wow zit net wat filmpjes te kijken, ik denk dat Hot Pursuit weer echt vet gaat worden! Net zoals vroeger! _O_
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het ook.
    is weer even stil rond de game lijkt me .
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe haalde Undercover een Midnight Club even door elkaar.
     
  16. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er wel naar uit. Hopelijk zit er wel nog de 'oude' NFS modus in; auto kiezen, baan kiezen en racen maar. Dus zonder het Hot Pursuit idee. Dan zou het helemaal fantastisch mooi zijn!
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Vooral de tracks in de bossen en bergen waren echt schitterend, zulke tracks zie ik in geen 1 racegame tegenwoordig terug.
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals in Most Wanted (en dan onder 'Quick Race')?
     
  19. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel ja. Het is al een tijd geleden dat ik die game gespeeld heb. NFS III Hot Pursuit had dit ook. Normale races en pursuit races.

    @Tyrant:
    Inderdaad, prachtige banen door de bergen, bossen en canyons. Vond toen NFS III Hot Pursuit erg gaaf, mooie graphics en effecten (opwaaiende blaadjes, bliksem en regen). Ff kijken of ik die nog ergens kan vinden \o/
     
  20. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten gewoon net als in NFS III, verschillende modes doen. Dus gewoon race, pursuit, knock out etc. Ik heb altijd zo genoten van die omgevingen van de hot pursuit games en dat komt nou eindelijk weer terug.

    Aanpassen moet niet erin zitten, dat zou het terugbrengen van de roots alleen maar verpesten. Ook geen belabberd stom verhaal, dat was goed in Most Wanted, maar werd daarna alleen maar stommer en slechter met die 3de rangs acteurs.

    Hoop snel dat er wat meer gameplay komt. Dat we wat zien van het menu en de auto's. Vind de site van criteriongames een beetje dood. Met burnout paradise waren er veel vaker updates. Maar we zullen zien. Kan niet wachten.
     

Deel Deze Pagina