1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basler360

    basler360 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    je heb een pm! ;)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    www.solid-vision.nl

    Maar dat geldt alleen als je T-Mobile klant bent en je nog in je garantie valt.
     
  3. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dock is ook sinds vandaag onderweg. Gisteren een paar winkels binnen gelopen, maar iPhone 4 accesoires blijken net zo schaars als de iPhone zelf... :{

    In de applestore is hij wel gewoon op voorraad, dus heb toch maar de 7 euro verzendkosten voor lief genomen...
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Thanks, is voor een collega. Ik ben voorlopig nog geen T-Mobile klant ;)! www.gsmrepareren.nl moet ie dan hebben toch?
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo vandaag mijn oude iPhone 3G aangeboden voor 'reparatie', hopelijk een mooi nieuw toestel, wellicht zelfs 3GS, voor terug krijgen.

    Daarnaast kon ik bij T-Mobile vandaag mijn iPhone 4 omruilen voor een andere iPhone 4. Als ik mijn iPhone shudde, rammelde er iets. Of dit het 'bekende' schroefje is geweest weet ik niet, maar heb in ieder geval een nieuw toestel. Overigens heb ik dit wel binnen 8 dagen gemeld. Toen was echter geen toestel voorradig..

    Ik had overigens een Week 28 iPhone, nu een Week 31 iPhone 4.


    Zowel de Mac, als de PC, ziet de iPhone als een soort van externe memory stick wanneer deze wordt aangekoppeld. Afbeeldingen en filmpjes kan je altijd zonder tussenkomst van iTunes overzetten op je computer. Op de Mac via Image Capture/iPhoto, op Windows via allerlei tooltjes of gewoon via de explorer (aankoppelen + vervolgens verkennen kiezen bij autoplay, of naar deze computer surfen)
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2010
  6. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Verd*mme, overal uitverkocht, en wachtlijsten van 20+ man terwijl ze er maar 5 per levering binnen krijgen.|:-
    Klote T-Mobile heeft ook nog niks van zich laten weten terwijl ik dat ding gewoon via het webformulier heb besteld op 23 Juli, krijg ik een mailtje dat ik binnen 5 werkdagen bericht krijg. Nou nog niks van gehoord, leuke manier om met klanten om te gaan.:emo:
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat webformulier was ook niet de goede manier om te bestellen. Dan heb je niets besteld. ;)
    Ze deden dit wel overkomen, maar het blijkt dat dat dus niet zo is.
    Alleen echte bestellingen in de shop op www.t-mobile.nl, bellen naar klantenservice of reserveren in de winkel, geeft je garantie op de iPhone.

    Dus je wacht nu op niets, zeg maar..
     
  8. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Toch maar een iPhone 32gb via iphoneclub.nl gekocht. Ben er wel wat meer voor kwijt, maar ach. Morgen dus even op en neer naar wateringen 8)
    Ik ben benieuwd!
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dat heeft mij op dit moment nog weerhouden.
    Wacht wel totdat hij ooit een keer in de winkel ligt.
     
  10. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oude iPhone 3G is ook beschadigd ook het stil/geluid knopje is weg,
    Ik heb zon verzekerings pakket afgesloten voor 7 euro in de maand kan ik hem dan laten repareren? Krijg ik dan een nieuwe of word hij gewoon gemaakt? Iemand ervaring daarmee?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ook zo'n verzekering maar weet nog steeds niet of de scheur in mijn 3G wordt vergoed.
    Niemand (Xando , T-Mobile) durft daar een uitspraak over te doen.
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    In het ergste geval kan je altijd je toestel in een glas water dumpen. Okay, illigale activiteiten mogen niet aangemoedigd worden, maar sommige verzekeringen zijn wat dat betreft op zichzelf staande mafia's.

    Zelf geen ervaring mee. As ik mn devices dan ook niet verzeker.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn 3G werkt nog perfect en heb daarom weinig zin op het op te sturen.
    Zonder mijn schatje kan ik niet meer :+
    Denk dat ik nog maar eventjes wacht tot ik mijn iPhone4 heb , de 3G dan opsturen en als ik hem terug heb de verzekering beëindigen.
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Telefoonverzekeringen zijn zowieso faal.

    Niet aan beginnen. Je kan net zo goed het maandbedrag opzij zetten.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de 3G bijna 2 jaar en ik heb er nog geen problemen mee gehad en dan is ± € 170 weg gegooid geld.
    Bij de iPhone4 neem ik geen extra garantie meer.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Op mijn iPhone 4 merk ik dat uit de linkerspeaker heel zacht geluid komt, dus als ik mn vinger op de rechterspeaker houd dan heb ik nog maar erg zacht geluid.
    Mn pa had op de releasedag ook zo'n verzekering bij T-Mobile afgesloten voor 2 euro en dan was ik sowieso verzekerd tegen diefstal en nog iets waar ik nu even niet op kan komen.

    Dus ik vraag me af hoe het zit met zoiets als een kapotte speaker, gaat dit geheel via Apple of moet ik contact opnemen met T-Mobile?
    En word dit gerepareerd of krijg je een nieuwe iPhone 4?
    Want als ik lang moet wachten op een nieuwe ivm schaarste van de iPhone 4 of iets dergelijke dan wacht ik liever even een maand ofzo, want die linkerspeaker kan ik wel even missen.

    Iemand ervaring (Rivanov? O-))
     
  17. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is maar één speaker, de andere is een microfoon.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Fo real?! 8) Haha oke bedankt. :)
     
  19. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je er eens op googelen. Het staat helemaal vol met dezelfde vraag.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dude! :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina