PGR of RSC

Discussie in 'Algemeen' gestart door deNeut, 30 apr 2003.

1. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    SHIT, ik dacht bij mezelf, ff RSC halen, maar nu tweifel ik zo erg dat ik het niet meer weet. Ik houd gewoon ff van een snel potje racen zonder gezeik, ik vond SEGA GT dus ook niet leuk, welke zou ik halen. En ik heb echt HEEELLL veel reviews gelezen. Ik weet het , ik moet het zelf beslissen, maar kunnen jullie me een tip geven.

2. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    zonder gezeik? ik weet niet of jke de kudos challenge als gezeik beschouwd, zo ja : RSC, zo nee : PGR

3. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Koop DTM Race driver, heb het zelf ook. Het is zooooo gaaf.
    Ik zou t echt kopen!:D:cool:

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je echt de basic wil moet je Rallisport Challenge nemen. PGR is alleen een stuk leuker (imho :D) langer houdbaar en heeft veel meer diepte. Kudos verzamelen is cool! Kan helaas ook frustrerend zijn :{

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    P.S. Ik vind de multiplayer ERG belangrijk.

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    PGR is imo moeilijker te leren als RSC.. RSC is iets meer arcade en dus meer geschikt voor multiplayer.

7. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    DTMRD, RSC en PGR hebben allemaal een goede multiplayermode. [alleen bij PGR doet de besturing het soms niet, maar dat zal wel aan mij liggen|:- ]

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zekers, voor multiplayer moet je inderdaad Rallisport hebben.

9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    PGR heeft best wel goeie MP. En singleplayer is erg uitgebreidt. Je bent er dus lang mee bezig. Jammergenoeg heb ik maar weinig ervaring met RSC.

Tip: Koop ze allebei 8)

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    je kan beter motogp halen als classic of over een maandje motogp 2 , zijn allebij race games.. alleen op motor:)

11. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik zou ook voor MotoGP gaan. Die heeft een goede single- en multiplayer. Qua multiplayer is PGR behoorlijk ruk (met z'n 4en dan, met z'n 2en loopt het spel nog goed). RSC is qua multiplayer ook leuk, maar ik persoonlijk vond het spel (singleplayer) te arcade (liever Colin Mcrae)

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik heb RSC en DTM Race Driver (PGR heb ik niet) maar ik zou voor RSC gaan als je ff wilt racen...DTM Race Driver is een echte simulator en is dus niet echt geschikt om "ff" te gaan rijden.,.want je moet de besturing "leren"

daarom raad ik RSC aan...want daar is de besturing vrij makkelijk

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het is bij PGR in multiplayer jammer dat er geen computergestuurde auto's meedoen. Met zijn vieren zal dat weinig verschil maken, maar als je dan met zijn tweeen rijdt is het meer rondjes rijden zonder tegenstand, of je moet allebij even goed zijn.

14. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei gehad. En ik raad je aan om RSC aan te schaffen. Toffe graphics, goede multyplayer en geen gezeik over kudus en zo. Gewoon lekker racen :) Trust me

15. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Of wacht gewoon even op Project Gotham Racing 2 :):):p

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me geen optie :) Die jongen ziet een paar leuke games voor 30 euro liggen en wil een game kopen :) Thing is; PGR, RSC en MGP zijn allemaal uitstekende games!

PGR
    Pro: Erg goede en verslavende (bij mij) single player
    Con: Soms wat frustrerend - Niet heel erg fantastische multiplayer

RSC
    Pro: Redelijk makkelijk in te stappen - Goede multiplayer.
    Con: Ietwat 'vlakke' single player modi.

MGP:
    Pro: Live compatible! Qua gameplay echt de top.
    Con: Ik vind hem offline redelijk snel saai worden als je eenmaal wat kampioenschappen hebt gewonnen. Verder weinig op aan te merken :)

17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor PGR gaan dat moet wel niet zo fantastisch (volgens WouteR). Of even wachten op Moto gp2 .

18. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    IEDEREEN BEDANKT, ik heb RSC gekocht en tot nu toe vind ik hem toppie. En WOW, ik keek ff bij onze Moviecorner in het dorp, hebben ze er ook een winkel bij gemaakt deze maand, echt super (verkopen echt veel games, ook 2e hands dacht ik :D), en de gast die daar achter de balie staat, heb ik ff mee gesproken over consoles, en hij vind de xbox de laatste tijd ook SUPER en hij wilt de LIMITED edition kopen. Echt lachuh, ze willen ook onder de prijs gaan zitten van onze intertoys :D.

Laatst bewerkt: 30 apr 2003
  19. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede keuze ;)

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    om een onverklaarbare reden wordt ik daar altijd vrolijk van als ik zoiets hr:)

Deel Deze Pagina