ik ben weer eens toe aan een nieuw spel. dat hebben we allemaal wel eens, maar toen ik ging denken welk spel ik voor mijn Xbox ging halen kreeg ik ineens het vervelende gevoel dat er eigenlijk helemaal niet zo 'belangrijke' games uitkomen deze tijd. zie ik er nou zoveel over het hoofd of hebben jullie dat nou ook?
heb je pdo en doax al? zo niet halen dan! en anders nog ff een maandje w88 op motogp2.. of haal nog is ff een classic, en eind juni haal je natuurlijk sw:kotor, al duurt dat nog wel even
Komende tijd noem ik tot 1 maand in de toekomst, okay? In dat geval komen er juist veel toppers; Brute Force Moto GP 2 Return To Castle Wolfenstein: Tides of War
Er komen niet veel belangrijke titels uit in mei. Enter The Matrix is een beetje belangrijk maar die zal wel zwaar sucken en niet goed verkopen.
voor mei komen juist wel toppers uit, return to castle wolfenstein, motogp 2, en ook nog burnout 2. in juni heb je dan ook nog midtown madness 3 en brute force. het zit wel goed met de toppertjes
Brute Force is idd een game waar veel van wordt verwacht, dus ik denk dat je die (voorlopig) wel een toppertje mag noemen
enter the mattrix zal wel goed verkopen, voornamelijk de ps2 versie.. de game is enorm gehyped, en op de ps2 stellen ze niet zulke zware eisen aan een game
het ligt er maar net aan wat je een topper vindt. de één vind blijkbaar DOAX een topper, de ander Enter The Matrix. Mij persoonlijk lijkt Enter The Matrix een topper, hoewel ik er eigenlik nog niks van kan zeggen natuurlijk
mijn mening over enter the matrix was een beetje voorbarig, ok.. maar doax is gewoon ook egt een goede game als je kijkt naar hoe alles is uitgewerkt en naar het originele concept.. van enter the matrix kan ik er eigenlijk nog nit heel veel over zeggen dan natuurlijk.. maar mij lijkt het vanuit de 1e indruk een middelmatige game die tog zo gehyped wordt dat ie tog goed zal verkopen door voornamelijk de ps2ers.. daar zit ook de grootste groep gamers, waaronder dus ook de gamers die meer kijken naar waar de game over gaat dan over de kwaliteit ervan..
Ik heb het gevoel dat dit een opsomtopic gaat worden maar goed, ik heb het (nog) niet omdat ik nog niet toe ben aan een nieuw spel maar om maar even wat toppers te noemen in de komende maand: BloodRayne (2 mei) Moto GP:URT 2 (30 mei) Midnight Club 2 (30 mei) Enter the Matrix (15 mei) Red Faction 2 (30 mei) RTCW:TOW (30 mei) Yager (2 mei) Nou hangt het natuurlijk ook van je smaak af: Voor vechtgames komt Tao Feng:FotL en Godzilla( beiden 9 mei). Of als je Live! hebt en op zoek bent naar een MMORPG kun je PSO:Episode I & II nemen (23 mei) Of in het horrorgenre komen Nightcaster 2 en Project Zero/Fatal Frame (beiden 2 mei). Voor racers komen Burnout 2 en Drome racers (30 en 16 mei). Voor de sportfans is er NBA Street 2 (2 mei) en Pro Beach Soccer (29 mei). Maar de titels in het rijtje zijn volgens mij de echte toppers. 2 en 30 mei worden dure dagen zo te zien.
Ik ben het met je eens dat er in deze periode weinig games uitkomen. Aan het eind van het jaar komer er echter 2 SUPERTOPPERS uit: Halo 2 !!! (November dacht ik) Fable !!! (Proberen ze...) Beide spellen ga ik meteen kopen als ze uitkomen.