1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ace Combat: Assault Horizon

Discussie in 'Games' gestart door koennn, 10 aug 2010.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ace Combat 6 vond ik geweldig qua graphics, maar ook de makkelijke besturing.
    Heel veel foto's gemaakt van deze game, zooo mooi.


    Het verhaal was inderdaad verschrikkelijk zoet, de gaten vielen in mn tanden.

    Het zou leuk zijn als je met de mic toestemming zou moeten vragen om te mogen opstijgen. Lijkt me sfeerverhogend.
     
  2. Snake Eyes

    Snake Eyes Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ace Combat is natuurlijk arcade maar iets meer sim besturing zou ik niet erg vinden, een beetje zoals de stap van gta sa naar gta 4, nog wel arcade maar iets meer realisme.
    Wat betreft verhaal, iets meer character driven zoals squadron leader zou mooi zijn maar zeg nou zelf, Ace Combat gaat om het vleigen.
    Ik hoop wel dat ze de scifi vliegtuigen zoals de falken en cariburn er in stoppen vond ik altij gaaf en het nieuwe russische vliegtuig, de SU-50Pak-Fa zou ook vet zijn.
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n dergelijke functie had Rainbow Six Vegas destijds ook (de voice ondersteuning, niet het toestemming vragen om te mogen opstijgen;). Een leuk concept, maar het is vrij moeilijk om spraakherkennende software te maken (of ze moeten bestaande software gebruiken). In RB6:V werkte het namelijk maar 40% van de tijd (en ik zit op een tweetalige school - aan mijn engels zal het niet liggen:+).
     
  4. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Had de demo gedownload van AC6, leek me een vet spel alleen had ik geen knakies ervoor (nu ook niet), misschien als ik hem eens goedkoop tegenkom.

    AC:AH lijkt me ook erg gaaf, vooral de disintegratie van neergeschoten vliegtuigen
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb AC6 gister nog op de kop getikt voor €10 in de bazaar maar je moet dan wel goed zoeken ;)
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er binnenkort nog wat Ace Combat 6 multiplayer spelen? Heb me er nooit echt in verdiept, maar lijkt me nu wel weer eens leuk. Vooral een co-op missie (gratis DLC).
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand? :'-(
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een interview:

    Klik.

    (kan je gamespot filmpjes embedden? Nee toch?).

    Ze hadden het ook over een Close Combat systeem waardoor je dus dichter op elkaar zit en de game ietsje filmischer lijkt. Ik kijk uit naar meer (echt) nieuws!
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2010
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dudes!

     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo dan, die beelden zien er echt knap mooi uit. Je kunt ook echt zien dat ze de game een rebirth geven, het ziet er heel anders uit dan de vorige AC games en andere games in hetzelfde genre. Die dramatische camera views als die raketten worden afgevuurd en wanneer vijanden aan gort geschoten worden met indrukwekkende schademodellen ziet er echt heel bruut uit.

    De grond met gebouwen ziet er dan wel weer flink minder mooi uit, ik zou bijna zeggen lelijker dan HAWX2,maar de game is natuurlijk nog niet uit,dus we zien het wel.

    Ik heb deel 6 altijd nog willen halen, en hij is bij een winkel hier 20 euro, tweedehands en ik moet wel 8 tot 9 dagen wachten ofzo. En misschien heb ik het fout maar als ik zo gameplay videos bekijk van AC6 , lijkt het mooier eruit te zien dan HAWX, en misschien zelfs HAWX2 wel, of ga ik dan te ver? Hoe dan ook....volgens mij zijn de missies in AC6 vooral erg tof, vol actie en daarom wil ik deze eigenlijk nog wel in mijn collectie.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook HAWX 2 en AC6, maar ik vind misschien Ace Combat 6 nog wel mooier! Alleen is de grond texture soms wat lelijk (alsof ze er een plaatje opgeplakt hebben) maar voor de rest viel mijn mond open.

    Kan me nog wel een keer herinneren dat ik een vriend over de vloer had en ik een replay liet lopen van AC6. Vroeg hij: is dit echt? :p
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies dat viel mij ook, AC6 is echt fotorealistisch. HAWX2 lijkt weer wat minder scherp ook en gedetailleerd, vooral de straaljagers. Hoe zit het met de missies in AC6? Zijn die echt heel vet?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    AC is dan ook echt en HAWX maar een simulatie. :9:+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de demo van AC6 net weer eens gespeeld maar damn zeg, echt geweldig en grafisch mooi nog steeds zeg, die screens die je op het eind van de demo ziet....dat is zelfs nu nog echt heel indrukwekkend. Hawx 2 demo daarna ook nog even gespeeld en die ziet er ook heel goed uit, maar volgens mij weinig tot niet mooier dan AC6. Grafisch was AC6 echt zijn tijd vooruit dan zeg.

    Ik ga de game zeker weten nog toevoegen aan mij collectie, maar ik vraag me iets af. Ik meende mij te herinneren dat de AC6 demo twee levels had? Je had toch ook een soort sneeuwbergen missie? Ik ben ik nou helemaal in de war met de HAWX1 demo?
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    [GT]710175[/GT]


    Need we see more? :D
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2011
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het word een vette game denk ik. Ook zo'n beetje de enige Japanse game serie die ik speel. :9

    Hoop wel dat er een vet verhaal inzit en belangrijker een vet squadron. Iets in de trent van The Yellow Squadron.

    Wil niet veel zeggen, maar het verhaal van ACE 4 waar ze in voorkwamen was echt wel het beste tot nu toe. Ze hadden misschien wel geen bewegende beelden, maar het verhaal sprak mij altijd aan.

    Ook de enige ACE game die ik op ACE heb uitgespeeld. Klote was dat. 8)
     
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 6 ook maar nog niet uitgespeeld zitten een paar moeilijke levels tussen.

    Ga deze ook wel kopen, ut ziet er bijzonder wreed uit die pics en trailer.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    [yt]buqbGR7lDGQ[/yt]
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heb hem op mijn huidige tag nog niet uitgespeeld, ga ik ook niet meer doen. Op mijn vorige account wel en ik kan je zeggen dat de laatste missie een klassieke bitch is als je niet weet wat je moet doen. Meerdere malen neergeschoten.

    De missie die ik het moeilijkste vond was dat klote fort, maar misschien nog wel meer dat ravijn. Het zit er allemaal in en ik haatte en haat het nog steeds zo.

    Hopelijk heeft deze Ace Combat van die minder onrealistische missies. Vliegen door gebouwen en complexen heen. De fuck zeg. 8)
     

Deel Deze Pagina