Tony hawk 3 cheats?????? wie kan mij de goeie cheats geven voor tony3 die moeten wel werken want ik had gelezen een cheat Roadtrip en die werkte niet geef me zoveel mogelijk cheats vooral om levela te openen zoals career 1 en 2 ?????????????/
of check gewoon www.gamefaqs.com .... maar het is echt veel leuker om het gewoon zelf uit te spelen...
Ja zelf uitspelen. Ok ok ik kan begrijpen dat je niet kan wachten totdat je "private carrera" hebt unlockt
Het is veel leuker als jezelf iets hebt gehaald, het geeft je een goed gevoel!! En dan kan je tegen iedereen zeggen dat je het helemaal zelf hebt gedaan!!
ik zit ook al een tijd vast bij thps3 en wil nu wel eens level cheats hebben zodat ik ook in mp de levels kan spelen op een gegeven moment is het toch zover dat je verder wilt en als dat niet gaat houdt het op
Kijk dan kan ik het wel begrijpenl, maar dit is omdat je al een tijdje bezig bent en vast komt te zitten!!!! P.S. Zou ik ook doen
ik zit op skaters island maar verder kom ik niet met goals heb ik niet zo'n problemen maar met medals wel thats no lie