Doe eens wat zoekwerk: filmpje nog 2 filmpjes wat screenshots nog meer plaatjes nog meer plaatjes Plaatjes kunnen overeenkomen. Ik heb gewoon een paar links gepakt. Er zal ongetwijfeld nog wel meer plaatjes, filmpjes en info zijn. Hier staat trouwens nog een preview.
Dat is zeer waarschijnlijk, maar pas eind 2004. In september 2004 loopt het contract af tussen Rockstar en Sony. Dan mag Rockstar de GTA games dus ook voor andere consoles gaan releasen. Zie: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=3188&PHPSESSID=d6e0dfaf6c95ea803e959cf956554cd6
Volgens mij wel, er zijn geruchten dat hij al op de E3 op de Xbox en GC geshowed gaat worden, maar ik weet niet zeker of dat mag.
ja maar gta komt pas met eind 2004 en deze komt waarschijnlijk al eind dit jaar, dus ik koop eerder die dan een hopeloos verouderde gta. zeker nu ik die preview in xbm gelezen heb, het ziet er heel goed uit en gaat zeker kont schoppen........
oeps dat zee vince al.....magoed deze game gaat zeeeeeeeer vet zijn...verbeterde GTA met multiplayer. JAMMIE
Ergens in September/October volgens mij. Maar tot die tijd hou ik me wel ff zoet met Enter the Matrix
Ik ga zeker TCS kopen, ik ga niet wachten tot GTA uitkomt op xbox in 2004, tegen dan is GTA al helemaal veroudert, imo
ze mogen wel met een nieuwe gta komen, spellen die al 2 jaar uit zijn hoef ik echt niet meer. dikke kans dat het weer uitgemolken wordt. true crime lijkt me wel interresant maar is zeker geen xbox- only