Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik was namelijk redelijk ver met het spel, denk dat ik wel op 85% zat en wou het weer is gaan spelen, nadat ik het een week niet gespeeld meer had, er was geen savegame niks, bleek dat me broetje hem verwijdert heb Echt om gek van te worden! Is het mogelijk dat ik een savegame download van internet, en via een USB stick op me 360 zet? (Weet niet of iemand voor mij een savegame wil uploaden, zou wel mooi zijn) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Dat is volgens mij wel mogelijk ja, maar dit vind ik meer cheaten als je het mij vraagt. Er zullen genoeg saves zijn waarbij je speciale dingen erbij krijgt ofzo. Je kunt het proberen, maar ik denk dat als je opnieuw begint je je achievements meer hebt verdient. Maar dat is gewoon mijn mening Als je echt rond de 85% was, zou het wel mogen en laat je broertje niet meer op je Xbox
Ben nooit zo van de cheats, echt niet. Alleen Just cause 2 is best vermoeiend om hem helemaal opnieuw te beginnen, heb nogal wat uren in gezeten Ik ken op internet helemaal niks vinden, is er iemand op het forum die voor mij een savegame kan uploaden? Maak niet uit hoever je bent, als ik maar niet helemaal opnieuw hoef te beginnen. Ik hoop dat iemand wat voor me heb
Ik denk dat je geen geluk hebt. Saved games worden altijd opgeslagen onder een profile. Dus zelfs als je van bijv gamertag Ipownnoobs een saved game krijgt, dan kan jij dat niet op jouw gamertag openen maar alleen onder gamertag Ipownnoobs.
Ja, probeer maar een saved game van welk willekeurige gameaccount op jouw account te laden.(als je meerdere accounts hebt, maakt niet uit silver of gold) Gaat niet lukken. Ik weet niet of je data kan recoveren van de microsoft hd (of als je het hebt opgeslagen op een usb stick kan je het proberen via je pc). Succes ermee.
Ik zou het inderdaad wel effen kunnen proberen, een savegame van iemand anders. Misschien werkt het wel Mja vind maar is iemand die een savegame voor je wil uploaden
Zoals hierboven al aangegeven door Bergje is het niet mogelijk om met een savegame verder te gaan als deze savegame niet aan je profiel gebonden is. Pech voor jou dus, maar er zit helaas niets anders op.
En hoe lullig het ook is voor je, ik zit niet te popelen om iets weg te geven waar ik 75+ uur op heb zitten zwoegen... Om maar even op je PM te reageren . Dus zelfs al zou het (legaal) mogelijk zijn, dan had je mijn savegame niet gekregen
Dat zijn achievements. Savegames worden gewoon op je HDD opgeslagen, en kan je dmv een USB stick van je xbox kopieren en vervolgens via een speciaal programma die savegames op je pc zetten. Je kan dan zelfs dingen veranderen dat je bv unlimited kogels etc hebt.
Savegames worden ook onder een profile ID en console ID opgeslagen. Die kan je overigens veranderen naar je eigen ID dus dat is geen probleem.
Tenzij hij die savegame krijgt en Ipownnoobs zijn gamertag naam verandert en dan kan hij zen naam veranderen in pownnoobs maar of dit ook werkt weet ik niet.
Volgens mij kan dat niet niet. Omdat Microsoft waarschijnlijk ook een ID-Code aan je gamertag plakt die wij nooit zullen zien en nooit kunnen veranderen. Toen ik mijn gamertag had veranderd kon ik namelijk nog steeds mijn oude saves gebruiken die nog op mijn oude naam stonden.