Devastation voor Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-boxter2003, 29 apr 2003.

1. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of Devastation op de Xbox uitkomt?? Ik heb de screens van de PC versie in de PU gezien en die zijn gewoon super!!! Maar er staat nergens wat of hij ook op de xbox zou komen!!!

2. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    als het er niet bij staat of hij naar de xbox komt dan zal hij wel niet komen, of het is nog niet bekent.

3. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
  4. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Poep Spel kan je beter BHD op xbox krijgeN!

5. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet, heb die screens ook gezien, zijn idd super, k hoop dat ie ook naar de xbox komt, porten van de pc naar de xbox is iig niet moeilijk

6. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben de demo nu aan het downloaden om straks evt. te gaan lannen ofzo. De 5 regels tekst en ene screenshot die ik heb gezien deden mij geloven dat het best een vette game was. iig om online te spelen :p

7. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    BHD is beste online game op PC :p DELTA FORCE RULEZZZZZ:p

8. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0

Jaja dat weten we nu wel |:-

Ik denk niet dat devastation naar de xbox komt, maar wie weet wat de E3 ons brengt;)

9. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Delta Force Black Hawk Down ook!!! T'is een tamelijk leuke game met al die verschillende wapens, maar euh..... ik denk niet dat hij kan tippen aan Devastation hoor!!! De AI van Black Hawk Down is ronduit slecht te noemen!!!

10. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat Devastation op de Xbox komt, maar als het zo was vind ik het nog geen topspel, meer een 7 ofzo. Ik heb zowel de MP demo als de Singleplayer demo (exclusief van PC Zone) en ik vind beide modes slecht. AI is nog wel goed, graphics redelijk, maar gameplay... Loop daarnaartoe, knal paar vijanden af en verder, bovendien spreekt de setting me ook niet echt aan (duistere toekomst: machtige corporatie die wereld heeft overgenomen vs. rebellen). Heel donker allemaal.

11. henkie

henkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb devastatoin multyplayer demo op de pc en die vind ik behoorlijk goed. Het zag er goed uit en het is best leuk om te doen. Nou hopen dat singel player ook nog leuk is en het is een top spel. _O_

Deel Deze Pagina