Nou ik weet het zkr....dit is voor mij de fighting game waar ik op zat te wachten.
Ik ben er nog niet helemaal overuit of die mooier is dan doa 3 maar leuker is hij zkr.
De bewegingen gaan ongeloofelijk vloeiend en zien er stuk voor stuk erg gaaf uit. Het draait allemaal als een gek waardoor je echt het gevoel hebt dat het 3D is. Ook het Chi concept is gaaf uitgewerkt waardoor je weer lekker wat onrealisme die ik in DOA 3 miste tegemoet komt.
Omgevingen zijn ook allemaal erg gaaf. Nou eens een keer niet een ronde of vierkante omgeving waar je in kan lopen. (oke had doa 3 ook al maar goed)
De schade aan het lichaam is ook erg goed gedaan en je ziet dus overal bloed zitten. Van de echte schade aan lichaams delen zie je wel....maar echt veel verschil in de gameplay heb ik er nog niet echt van gezien. Hij slaat wat minder met zijn armen (als die daar schade aan heeft dan) en de damage die het doet is misschien wat minder maar daar heb ik nog niet op gelet. (heb ook pas een paar potjes gespeeld)
geinige quest mode...de opbouw van het verslaan van de tegenstander is ook anders.
Normaal heb je gewoon dat je 2 of 3 keer moet winnen en dat heb je hier ook. Alleen zijn bij de andere games dat elke keer je health weer omhoog gaat bij beide partijen maar nu alleen nog maar bij de verliezer. En nu MOET je 3 keer winnen.
ik hoop dat jullie nu ongeveer wel weten wat jullie zouden moeten weten. Ik had ook wel een review van 293847239 kantjes kunnen schrijven mara dat leek me niet echt nodig
Laatst bewerkt: 1 mei 2003