Verlies ik met Togo in de finale van Servië met 4-3. Online World Cup is een goede toevoeging, nu ga ik het nog een keer met Togo proberen.
Volgens mij is de reclame-server voor World Cup 2010 uit de lucht gehaald doo EA, want de borden naast het veld geven alleen nog maar 'FIFA' enzo aan...!?
Is het nog waard om FIFA te kopen? Vond het nooit waard om het full price te gaan kopen aangezien het WK toch maar voor kort is, maar voor 12,50 kan ik het denk ik niet laten staan.. Maar spelen er nog veel mensen online? En blijft het leuk? Thanks!
Het is gewoon een goede voetbalgame, dus voor 12,50 is het prima. Alleen als je sowieso al zeker weet dat je straks FIFA2011 gaat kopen, kun je wellicht beter daar op wachten... Ik heb de game een tijdje terug voor 19 euro bij de MM gekocht, en geen spijt van gehad. (maar goed, ik speel eigenlijk alleen maar friendlies tegen de CPU) Toch jammer, want in games als deze versterkt die reclame juist het realisme. Het is geen GROOT gemis, maar wel degelijk een gemis.
Pff, flikken ze het me weer. Ik sta met Togo in de finale, 0-1 voor en 5 minuten later: "Lost connection with the EA servers" en me Xbox Live viel ook uit (guide liep vast). Nice..
Nice. Sta zelf nu ook in de finale met Togo. Onder andere Brazilie en Spanje vernederd in de kwart en halve finale. Durven ze ook nog messages te sturen met hoe slecht ik wel niet ben
Nice, hopen dat je het haalt. Ik sta bij de laatste 8 nu. Won 9-1 van Engeland, hehe. Straks even verder gaan.
ik heb voor het eerst de world cup offline op legendarisch gewonnen groepsfase : nederland 3-1 vs nederland 4-2 chili nederland 2-0 servie nederland 1-0 zuid-afrika nederland 3-1 slowakije nederland 4-0 ivoorkust nederland 2-0 brazilie van persie topscorer en speler van het toernooi met 6 goals bijz: ivoorkust kreeg in halve finale in zesde minuut rode kaart en argentinie werd in de poule uitgeschakeled met de tegenstanders : noord-korea, kameroen en slowakije chili won in de kwartfinale van italie met 4-0 en ivoorkust had in de knock-out fase duitsland en engeland uitgeschakeld portugal won met 2-0 van spanje slovenie won met 3-0 van nigeria zo gek heb ik het nog nooit meegemaakt online nog niet de world cup gewonnen kom vaak de groep door maar word dan uitgeschakeld ps: nederland speelt echt chil met robben en elia aan de zijkanten
Sta nu weer in de finale met Togo, net Uruguay verslagen met 4-0. Eerste helft bleef 0-0, waren aan elkaar gewaagd maar ik had toch de betere kansen. Tweede helft ontketende Adebayor.
Gisteren twee leuke potjes gespeeld. Ik was Nederland tegen Brazilie. Eerste spel 2-2 gelijk, ging redelijk gelijk op, ik had wel iets meer kansen. Daarna friendly tegen dezelfde speler gedaan, we wilden natuurlijk een rematch en toen won ik met 5 - 1 Lekkere doelpunten zaten er tussen zeg. en een toffe gast om tegen te spelen. Af en toe zitten er dus nog steeds erg toffe potjes bij Geen spijt van de 19 euro destijd bij MM. Ik heb alleen nog nooit online fifa wc gewonnen. Ga altijd onderuit in de kwart Maar de aanhouder wint
Great finale tegen Nederland, 4-4 > verlenging. Ik scoor de 5-4, en in de 119'ste minuut scoort hij de gelijkmaker door een zielige klutsgoal. Alsof ik niet van de game de finale mag winnen. Dan penalties, en mijn mannetjes schieten natuurlijk weer over omdat ze allemaal moe zijn. Nog maar een keer proberen dus..
Ik had de 3 sterren achievement gehaald met Montenegro (3,5 sterren) Maar nu moet ik dus nog de achievements dat je moet winnen met 0,5/1 ster en 1,5/2 sterren. Wat zijn de beste ploegen in die klasse?