FIFA World Cup 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 jun 2010.

1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Heb het spel weer gehaald en zit momenteel met Estland in de Kwartfinale. Go Oper!:)

2. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Verlies ik met Togo in de finale van Servië met 4-3. Online World Cup is een goede toevoeging, nu ga ik het nog een keer met Togo proberen.

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Volgens mij is de reclame-server voor World Cup 2010 uit de lucht gehaald doo EA, want de borden naast het veld geven alleen nog maar 'FIFA' enzo aan...!?

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nog waard om FIFA te kopen? :p Vond het nooit waard om het full price te gaan kopen aangezien het WK toch maar voor kort is, maar voor 12,50 kan ik het denk ik niet laten staan..

Maar spelen er nog veel mensen online? :) En blijft het leuk?

Thanks!

5. xNSx Gizmo

xNSx Gizmo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker voor deze prijs is het de moeite waard.

6. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut het geld waard.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, het viel mij ook al op. Denk dat ze zich nu volledig richten op FIFA 11.

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Het is gewoon een goede voetbalgame, dus voor 12,50 is het prima. Alleen als je sowieso al zeker weet dat je straks FIFA2011 gaat kopen, kun je wellicht beter daar op wachten...

Ik heb de game een tijdje terug voor 19 euro bij de MM gekocht, en geen spijt van gehad. (maar goed, ik speel eigenlijk alleen maar friendlies tegen de CPU)

Toch jammer, want in games als deze versterkt die reclame juist het realisme. Het is geen GROOT gemis, maar wel degelijk een gemis.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff, flikken ze het me weer. Ik sta met Togo in de finale, 0-1 voor en 5 minuten later: "Lost connection with the EA servers" en me Xbox Live viel ook uit (guide liep vast). Nice..

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Net van de Nr #1 van Nederland gewonnen.. I 7 I Ronaldo.. 4-1! Brazilië - Engeland

11. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Nice. Sta zelf nu ook in de finale met Togo. Onder andere Brazilie en Spanje vernederd in de kwart en halve finale. Durven ze ook nog messages te sturen met hoe slecht ik wel niet ben :emo:

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice, hopen dat je het haalt. Ik sta bij de laatste 8 nu. Won 9-1 van Engeland, hehe. Straks even verder gaan.

13. jorizorz

jorizorz Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor het eerst de world cup offline op legendarisch gewonnen :D

groepsfase :
    nederland 3-1 vs
    nederland 4-2 chili
    nederland 2-0 servie

nederland 1-0 zuid-afrika
    nederland 3-1 slowakije
    nederland 4-0 ivoorkust
    nederland 2-0 brazilie

van persie topscorer en speler van het toernooi met 6 goals

bijz: ivoorkust kreeg in halve finale in zesde minuut rode kaart
    en argentinie werd in de poule uitgeschakeled met de tegenstanders : noord-korea, kameroen en slowakije
    chili won in de kwartfinale van italie met 4-0
    en ivoorkust had in de knock-out fase duitsland en engeland uitgeschakeld
    portugal won met 2-0 van spanje
    slovenie won met 3-0 van nigeria

zo gek heb ik het nog nooit meegemaakt

online nog niet de world cup gewonnen kom vaak de groep door maar word dan uitgeschakeld

ps: nederland speelt echt chil met robben en elia aan de zijkanten

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sta nu weer in de finale met Togo, net Uruguay verslagen met 4-0. Eerste helft bleef 0-0, waren aan elkaar gewaagd maar ik had toch de betere kansen. Tweede helft ontketende Adebayor. :cool:

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Gisteren twee leuke potjes gespeeld. Ik was Nederland tegen Brazilie. Eerste spel 2-2 gelijk, ging redelijk gelijk op, ik had wel iets meer kansen.

Daarna friendly tegen dezelfde speler gedaan, we wilden natuurlijk een rematch en toen won ik met 5 - 1 :) Lekkere doelpunten zaten er tussen zeg. en een toffe gast om tegen te spelen.

Af en toe zitten er dus nog steeds erg toffe potjes bij :thumbs: Geen spijt van de 19 euro destijd bij MM.

Ik heb alleen nog nooit online fifa wc gewonnen. Ga altijd onderuit in de kwart :mad: Maar de aanhouder wint :)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Great finale tegen Nederland, 4-4 > verlenging. Ik scoor de 5-4, en in de 119'ste minuut scoort hij de gelijkmaker door een zielige klutsgoal. Alsof ik niet van de game de finale mag winnen. Dan penalties, en mijn mannetjes schieten natuurlijk weer over omdat ze allemaal moe zijn. Nog maar een keer proberen dus..

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jaa, finale gewonnen! 3 sterren achievement is dus binnen. _O_

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik had de 3 sterren achievement gehaald met Montenegro (3,5 sterren:+) Maar nu moet ik dus nog de achievements dat je moet winnen met 0,5/1 ster en 1,5/2 sterren. Wat zijn de beste ploegen in die klasse?

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Estonia/Congo IMO en voor 0.5/1 star Kazachstan of iets anders

Deel Deze Pagina