1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

  1. matthieu1

    matthieu1 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik enigszins begrijpen, maar dan ben je gewoon een liefhebber van het Spel PES en interesseerd je het niks of je nou met Ruud Van Nisterlrooij in de spits speelt of met Ruud de Broodbakker. Ik vind dat juist belangrijk aan een spel en vind het onrealistisch wanneer je me dit soort spelers aan een wedstrijd begint.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Onrealistisch.. het is het hele idee achter de game-modus om met zulke spelers te spelen. Daar staat PES al jaren bekend om, en het is en blijft een 'Masterleague' beta! Het is niet bedoeld voor mensen die de game willen vergelijken met de nieuwe Fifa. Het is ook nog eens een stuk leuker en uitdagender om met zulke 'slechte' spelers te beginnen, en dan een nieuwe speler kopen en kijken hoe je elftal dan draait. Dáár gaat het om.
     
  3. matthieu1

    matthieu1 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ieder zn eigen smaak he ;)
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    No shit Sherlock.

    Het is gewoon één van de gamemodes van PES en de liefhebbers smullen hiervan, ik dus ook! Het is juist leuk om een jaar met een kut team te spelen en dat je daarna eindelijk geld hebt om een goede speler te kunnen kopen, alleen moet je dan kiezen voor welke positie je een speler wil kopen en of je een vedette wil of een jong talent etc. etc.

    Maakt het allemaal uitdagender, zowel tijdens een wedstrijd, maar ook eromheen.
     
  5. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, die masterleague. Ik heb er niks mee.

    Wat is nou de lol om in een nepcompetitie te spelen? Dan is een gewone league toch veel leuker?

    Ok, je kan je team op bouwen/ zelf samenstellen. Maar als je dan met NAC tegen Lyon moet voor de competitie league A met spelers die helemaal niet bij NAC horen, dan kan ik daar niks mee.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Euhm, heb je uberhaubt in PES 2010 de masterleague wel eens gespeeld ? Daar kan je ook gewoon in de eredivisie beginnen etc. :)

    Je moet trouwens blij zijn als je met NAC de default ML spelers hebt.. ;)
     
  7. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat weet ik. Maar na enkele seizoenen kloppen die leagues niet meer.

    En dan nog zit je met spelers die daar niet horen.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Geen zin om topic door te zoeken, heb nog geen beta key gekregen in beide emails? Heb ik nog kans dat het komt of heeft iedereen ze al ontvangen?

    Ben wel benieuwd, buiten screens niks gevolgd van PES11. Al die previews boeien me niet, ik moet de game gewoon zelf spelen. Ben aardig FIFA moe, en heb echt weer een goede PES nodig.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nee als je nu niets hebt krijg je niks. Nada. Niente..


    :'-(
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik hoop dat we alsnog PES 2011 mogen spelen aan de hand van een demo (niet die van de E:cool: zoals vorig jaar het geval was. Kunnen we allemaal aan de slag en kijken hoe de game is. :)
     
  11. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier krijg ik echt koude rillingen van...

    http://www.youtube.com/watch?v=Oe11PgjU45E

    Dat soort situaties MOETEN er straks niet in zitten, maar...die zitten er waarschijnlijk toch wel weer genoeg in. En dat maakt PES soms echt een rukspel.
     
  12. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand nauw een filmpje met spelers zoals ronaldino en ronaldo en rooney enz kunnen jullie deze ff plaatsen alvast bedankt
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Hoop echt dat het allemaal wat beter wordt, wat ik tot nu toe heb gezien, valt echt vies tegen. Op een come back lijkt het zeker niet.... Jammer :{
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Er staan toch ook wel zat leuke filmpjes online hoor.
    Ik krijg in ieder geval wel zin in een demo!
    Ook kan ik je op een papiertje meegeven dat ik weer verslaafd raak aan ML.
    Jammer genoeg niet goed genoeg verbeterd.

    [yt]IC0BN5XNda4[/yt]
     
  15. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Bayern Munchen licentie zit er in. Vermoedelijk ook Schalke '04 en Werder Bremen.
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
  17. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Wat is je bron? Heeft iemand een lijst met alle teams met licentie.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    [​IMG]

    BTW: RELEASE DATE BEKEND:
    30 SEPTEMBER AL! :D:D
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  19. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die filmpjes bekijk valt me toch wel op dat het dribbelen alles behalve 360 graden is. Lijkt er eerder op dat de spelers maar 8 richtingen op kunnen dribbelen.
     
  20. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben wel positief over de filmpjes. Het passen, met vooral buitenkant voet, ziet er geweldig uit. Daarnaast zien de animaties van het schieten er ook erg goed uit.
     

Deel Deze Pagina