1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Starcraft II

Discussie in 'Games' gestart door Orcrist, 19 mei 2007.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die trialkaarten bewaar ik nog ff.
    Maar als je deel 1 leuk vind lijkt het me een no brainer. Als je die niet hebt ga je schamen en koop de C.E.
    En www.canirunit.com is wel handig.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Voor de mensen die de Marauder hebben vrijgespeeld in Campaign:

    In die missie waar je de Marauder dus vrij speelt, zijn er op het einde drie Stone Zealots. In die missie heb je de Zerg en de Protoss die met elkaar vechten. Is het iemand al gelukt om de Zerg te verslaan? Ik was dus op Normal bezig (eest op Casual alle missies uitgespeeld) en had mijn doorgang naar het artefact al gemaakt, terwijl ik ondertussen MIDDEN in dat gevecht van Zerg/Protoss zat. Op een gegeven moment doorgedrongen tot de Hive cluster, maar werd daar op een gegeven moment verslagen. 8) Maar serieus, die Zerg reinforcen veel! :eek: En kon niet echt pushen omdat de Zerg op een gegeven moment midden in de Protoss base zaten... en de Protoss mij ook aanvallen. :F:
     
  3. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    @Willem
    Hoe kun je nu tussen dat gevecht vast zitten? Je loopt naar recht, valt de drie guardians aan met een aantal Marauders en klaar is kees. Een van de makkelijkste missies die er is. Je hoeft niet over het pad wat de Zerg gebruikt :)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha:

    Ik zit niet vast. 8) Heb het spel al uitgespeeld op Casual, ben nu op Normal gaan spelen. De missie is makkelijk uit te spelen, maar ik wil de Zerg verslaan! Dus vraag me af of iemand anders dat al eens gedaan heeft. Het lastige hier aan is dat je de Protoss moet verdedigen (die ook de speler aanvallen), de Zerg units moet tegenhouden, het Creep moet terugdringen (anders komen daar steeds defensieve beesten) en dan ook nog aanvallen.
     
  5. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Is mij wel gelukt. Mass Marauders en Marines naast redelijk wat medics, en asap alle lairs killen. Jammer genoeg maakt de Zerg z'n basis niet opnieuw, maar wel vallen steeds van die Zerg capsules naar beneden. Is trouwens leuker om dat object vanaf de Protoss kant aan te vallen, gezien de missie je dan niet toelaat om het object van die kant te pakken en je dan de missie een beetje bugged, gezien scripted het lijkt alsof de Zerg er bijna is.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  6. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Er zitten alleen twee trialversies bij hard copies (dus het spel op dvd), bij digitale versies zoals via Battle.net krijg je geen trials...
     
  7. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik had medics met beide upgrades, had 8 medics 4 marauders en 8 marines en kon zo die basis binnen lopen :+
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja ik heb nog geen Medic upgrades. :+ Ben opnieuw begonnen aan de Campaign en kies nu eerst voor andere upgrades enzo, investeer ook meer in de mercenaries. Anyway, ga het zometeen nog 's proberen.
     
  9. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb gisteren mijn eerst Starcraft II potje online gespeeld en ik heb zowaar gewonnen! Ik had ongeveer de volgende statistieken:

    http://screplays.com/users/deftonesjp

    Ik had wel wat geluk dat hij mijn eerste aanval niet zag (terwijl we elkaar kruisten) en ik dus gelijk kon aanvallen dat hij ik zijn aanval had afgeslagen. Al met al een leuke ervaring maar ik vrees dat me ook nog wel een hoop verliespotjes staan te wachten.

    Normaal gesproken zou je toch 5 trainingspotjes moet spelen om dat ingedeeld te worden in een bepaalde league? Of moet je daarvoor een ranked match gaan spelen? Nu heb ik gewoon een custom game gedaan volgens mij.
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Net uitgespeeld op hard, wat is dat laatste level een verdomd lastig level, het is wel leuk om zo'n uitdaging te hebben, maar hij stond IMO niet in verhouding met het level daarvoor. (Ik had op het eind geen units meer maar kon gelukkig nog die special power gebruiken dat alle zerg doodgingen, met nog 30hp health en incoming Zerg had ik nog net gewonnen. 8)

    Pure ownage die campaign! Kan niet wachten tot de uitbreiding komt!!
     
  11. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Die 5 placement matches zijn inderdaad je eerste 'ranked' games, customs tellen niet mee...

    Ik heb het gisteravond uitgespeeld op Normal, het ging/gaat me vooral om het verhaal... Zit erg goed in elkaar en ben ook erg benieuwd naar de SP van het volgende deel!

    En nu naar de multiplayer...
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net bij missie 7 en ben van vakantie weer maar ik zie dat mensen hem hier al uitgespeeld hebben 8) is hij zo kort dan?! Of is het gewoon die-hard gamen :9
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die-hard gamen. ;) In totaal zijn er 26 missies, hoe hoger de moeilijkheidsgraad hoe langer je over een missie zal doen. ;)
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu bij een missie dat je treinen moet onderscheppen en ze vernietigen, maar op latere stadium is het bijna onmogelijk :\
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee man. Je moet gewoon meer SCV's hebben die je van grondstoffen kunnen voorzien, zodat jij heel veel Diamondbacks kan bouwen. Zoek ook naar die Diamondbacks die op de map te vinden zijn, gratis units! Verder zou ik wat Reapers gebruiken om vijandige units lastig te vallen of te vertragen.
     
  17. Naxxium

    Naxxium Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook gekocht nu en speel single en multi and WOW wat een mooie game. Dit is mijn eerste strategie game maar ben helemaal verkocht. :D

    Ohh ingame info voor een potje ofzo. Ben echt nog niet goed gezien ik het pas doe maar moet het toch leren :p

    Naxxium #509

    info@johnkonings.nl

    Rgds
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een potje tegen mij?

    Orange, 960.
     
  19. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie o wie kan me helpen?
    Heb net het spel opgestart en als ik in het menu kom van het begin dan kan ik me cursor niet meer besturen!? WTF
    Zit al een half uur alles te proberen, weet niet meer wat te doen..|:-
    Zie wel de balkjes oplichten als ik me muis beweeg, maar de cursor van het spel blijft links onderaan staan, behoorlijk irritant.
    Heb gewoon logitech toetsenbord en muis
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

Deel Deze Pagina