1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste manier om het scherm van de Iphone en de Iphone zelf tegen krassen ed. te beschermen ? Is dat zo'n siliconen hoesje of zo'n hard plastic omhulsel.
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze noemen het Full Body maar op het plaatje zie ik alleen protectors voor de vóór -en achterkant staan, niet voor ze zijkanten.. zie wel wat ik krijg voor 2.29 euro :)

    Ik heb laatst de InvisibleShield van mn iPhone gehaald, vond het maar lelijk en ze kwamen nooit echt goed vast te zitten bij mij.. zijkanten zijn ook lelijk idd maar maakte voor mij niet uit, gebruik toch een bumper..
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Apple Bumper is ook verzonden kreeg ik net te horen. In de mail staat dat de verwachte levertijd 5 werkdagen is, hoe snel kregen jullie hem werkelijk binnen?
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Donderdag verzonden, gisteren (dinsdag) binnen.
     
  5. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    levertijden zijn aangepast op apple.nl

    Verzenddatum: 5 werkdagen

    hoop dat mijn 64gb 3g nu volgende week komt inplaats van die erna:)
    nu alleen nog wachten op cutmysim tool. maandag besteld en betaald maar nog niet verzonden, komt uit nl dus had het al kunnen hebben maar staat dat het 1-10 dagen kan duren dus komt wel goed
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Lijkt wel een levertijden topic dit... ;)

    Die cutmysim tool is toch zo'n tang? Kan je de sim dan niet gewoon knippen?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je verkeerd knipt ben je de lul.
    Maargoed, of zo'n cut-my-sim-tang altijd goed werkt weet ik ook niet.
     
  8. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet gelezen dat de cutmysim tang heeft gefaald. ben benieuwd als hij binnen komt. zal de eerste zijn die mis knipt met een tang;)
    knipt in iedergeval kaars recht zo'n sim eruit inplaats van met de hand knippen altijd meer risico.

    yeah hij is verzonden, zal het morgen of overmorgen wel laten weten of mijn sim het nog doet:) zitten 2 adapters bij voor micro naar gewoon formaat dus zal hem testen in normaal toestel want denk niet dat mijn 3g aaipad nog deze week komt.
    als iemand hem wilt lenen als ik ermee klaar ben no problemo, stuur hem kosteloos naar je op mits je hem dan ook weer netjes terug stuurtO-)
    en als je op de trusted lijst staat!
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb hem gisteren een pm gestuurt maar nog niks teruggekregen, dus dan vraag ik het maar aan jullie.
    Waar te bestellen? :)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vanmorgen toch maar alvast een reservering gedaan op een iPhone 4 32GB.

    Was of prepaid en dan mn 3G nog even houden of toch maar verlengen met een iPhone 4. Zien wel hoelang het gaat duren, ik ga maar uit van 6 weken wachten, net als mn 3G destijds.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij de T-Shop? Of online bij T-Mobile.
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik sta nou al 2,5 week bovenaan de wachtlijst voor een 32GB en vind het al lang duren...hoop niet dat ik nog 3,5 week moet wachten :{!
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt Rivanov. :)

    Maar wat ik me altijd dan afvraag he, welke van die screenprotectors is de 'beste'? Want het zijn volgens mij gewoon allemaal zowat dezelfde toch? :9

    ZAGG Invisibleshield en Bodyguardz zijn wel de meest bekende denk ik of niet?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jep. Even kijken of ik 'm ga gebruiken. Als het scherm minder lekker werkt dan haal ik 'm er weer af. M'n 3G had ook totaal geen bescherming.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb nu de ZAGG Invisibleshield erop zitten en ik merk echt totaal niet dat het scherm minder werkt ofzo, maar ik heb hem dan ook niet getest zonder protection omdat ik hem er meteen op had gedaan toen ik de beschermlaagjes van Apple zelf eraf had gehaald. :9

    Maar vooral voor de achterkant vind ik het wel fijn, dat heeft in principe het meeste te verduren (ivm neerleggen etc) en ik zou het echt zonde vinden als dat spiegelende oppervlakte lelijk bekrast word.
     
  17. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Rivanov, ook maar even besteld. Kan de gok wel wagen voor 2.85 dollar.;)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij 'State' hoef je toch niks in te vullen?
     
  19. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon checkout met paypal gedaan, alst goed is stuurt hij het nu gewoon naar mijn adres op die ik bij Paypal heb aangegeven, hoefde nergens nog extra me adres aan te geven op de site ofzo.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    T-shop zelf. Denk dat je online nog wel langer kan wachten, denk niet dat er een hele lange lijst is in Lwarden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina