Wordt n beetje offtopic, maar ik speel mn spellen ook altijd eerst op normal. Dan is er nog een beetje uitdaging, als je eerst op easy speelt weet je alles al en dan is de uitdaging uit het spel. (zal ns kijken of er al een thread over dit onderwerp is in de games forum)
masterofthegame of een ander hoeveel missies heeft mechaussault kd8 dat er 20 waren. Maar het zijn er meer
Vergeet je counter move niet te gebruiken van je thor...dan wordt het voor hun moeilijker je te raken
< off topic > sorry maar ik kan hier moeilijk een nieuwe thread voor gaan openen. Is dit echt een goed spel om te kopen? Lijkt het niet heel fel op blood wake enkel dat het daar met bootjes is in plaats van mechs?
jah heeft 20 levels vond hem best kort eigelijk als je een beetje geoefend hebt lukt het je best snel moeilijkste level vond ik dat je die atlas moest jatten maar na een paar x lukte het me en het is volgens mij niet te vergelijken met bloodwake want er zit een best coole grinder op waarbij je met z,n 2e tegen allemaal mechs moet ook heb je xboxlive functie en een vrede multyplayer dus vind het niet zo op bloodwake lijken ook als je de cijfers vergelijkt
MA is VEEL beter, echt ik kan het je aanbevelen. Tip: Neem een abo op Xbox Magazine, samen met Live voor 67.50 (www.xboxmagazine.nl).