Mechassault, bonus als je het spel meer dan 1 keer uit speelt?

Discussie in 'Algemeen' gestart door robberto, 1 mei 2003.

1. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is het waar dat als je het spel meer dan 1 keer en op verschillende niveau's speelt dat je dan nieuwe mechs krijgt:confused::confused:

ik heb het spel 1 keer uit gespeelt op regular (2e makkelijktste van onder) en kreeg een ragnarok en zin broertje Ymir.
    Maar als ik nou bijvoorbeeld nu op hard ofzo het spel nog een keer uitspeel, krijg ik dan weer een nieuwe mech of meerdere nieuwe Mechs?

:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Neej, die krijg je dan niet...

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je op easy uitspeeld krijg je ook die twee mech's whehe. Ik al 2 keer op de moeilijkste uitgespeeld ikke stoer! :9

4. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    o ok dan dan weet ik dat ook weer.

5. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    heej... uitspelen op easy mag dus ook... ga ik dat maar eens doen... kep nog steeds geen rag en ymir terwijl ik toch wel een beetje verknocht ben aan ut spelletje, alleen het online spelen dan... de 1player-mode vink persoonlijk geen klap aan.

6. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet nog steeds dat laatste level. Dan kan ik eindelijk zo een ragnarok nemen (toch?).

7. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar?? :9

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste level is best goed te doen....en Ymer en Ragnarok zijn zeer wreed als je team je goed dekt...maarja...zonder clan is 't meestal every man for himself :'-(

Deel Deze Pagina