Hey, als ik naar de toptijden kijk zie ik dat iedereen custom bikes heeft met de volgende stats: 30/20/30/30 (volgensmij is dat: cornering/braking/top speed/acceleration) Is dit echt zo belangrijk, ik heb namelijk 28/27/28/28 of zoiets. En verder, die eennalaatste training lukt me niet, of Philip Island, iemand nog tips?
Die is inderdaad lastig ja, de computer rijd daar een stuk beter dan op andere banen, maar met een volle custom bik e moet dat toch lukken? Een ding snap ik niet, jouw bike is toch al max? Je houdt altijd 10 punten over (120-10=110), dus dan moet je Philip island al gehaald hebben, je hebt zelfs maar 9 punten over (28/27/28/28 ? Als je echt hulp nodig hebt kijk dan op www.planetmgp.com en dan bij walkthroughs.
Lol, het was maar een indicatie. En op planetmgp heb ik weleens gekeken. Maar daar word ik gaar van al die info (ik doe al vwo). Misschien konden jullie me ene duidelijk en kort antwoord geven.
Wat voor bike heb je? Als je geen Honda V4 heb, zou ik die snel effe daarin veranderen.Ik zal is effe een korte walkthrough geven van Philip Island: Na t rechte stuk 1e bocht knik naar rechts vol gas in zn 6 , kan zelfs met 285/290, anders heel effe gas los. 2e bocht naar links in 4e versn rond 190 nemen, dan vol gas rechte stuk af, flauwe bocht naar links ook vol gas, dan hard afremmen voor de 1e hairpin neem die in zn 1 dan opschakeln tot de 2e hairpin linksaf neem die in de 3e versnelling ,dan krijg je dat bochtige 'rechte stuk' opschakelen 4,5,6 na de snelle rechterknik kom je dan bij die linker bocht uit ,die neem je in zn 5 of 6 , kan vol genomen worden maar beste is toch gas los, omdat daarna gelijk die hairpin naar rechts komt, die neem je ook in zn 1 De 2 linkerbochten en t rechte stuk moet je gewoon vol uitaccelereren opschakelen 2/3/4/5/6. Doe dit 5 ronden zonder te crashen en dan moet wel lukken, aight!
Simpel toch En toch weet ik al dat het me niet gaat lukken. Ik heb de Pacific trouwens, die Honda v4 dus ja. EDIT: Bossplaya heb jij ook 30/20/30/30 dan?
Ik zit in feite ook met hetzelfde probleem die al vernoemd is ik heb overal m'n gouden plak behalve op de race in Philip Island en heb ze ook allemaal zo evenredig mogelijk verdeeld (ik rij btw met een Yamaha V4 2001), wat mij verstandig leek maar blijkbaar kan het anders ook? wat is het grote voordeel aan die 30/20/30/30? Hoe komen die mensen op de Live aan die extreem goede tijden ben ik dan echt zo'n slechte racer of wordt er vals gespeeld, hoeken afgesneden of iets dergelijks? Dan zit ik nog met een klein vraagje: ik rij behoorlijk mooi tijden op alle circuits maar verlies naar m'n eigen mening teveel tijd in de haarspeldbochten, ik merk het nu vooral in m'n tweede seizoen op de pro level in suzuka waar ik telkens een heleboel racers moet laten voorgaan na die ééne haarspeld bocht, kan iemand ff hier een toelichting over geven welke rem ik best gebruik? het insturen doe ik goed, denk ik maar hoedanook als iemand mij hierbij zou kunnen helpen, thx
Bij die K*t Hairpin op Suzuka is de AI altijd een probleem, zorg wel dat je manual schakelt als je dat nog niet doet. Als je de bocht nadert zorg dat je helemaal aan de rechterkant zit, ga dan vol in de remmen (ik gebruik normale rem, geen achterrem)schakel terug naar 1 en snijd de bocht precies aan zodat je aan de binnenkant de curbstones(apex van de bocht) raakt. Zorg dat je aan de buitenkant van de bocht uitkomt , bij de curbstones( curbstones zijn die geribbelde roodwitte strepen), op dat moment schakel je pas door naar 2/3/4/5/6, vol uitaccelererend natuurlijk,
hoe unlock je rossi bij bijvoorbeeld quik race of arcade mode en wanneer unlock je die extra`s zoals die filmpjes enzo