(Moto GP) Burnouts...

Discussie in 'Algemeen' gestart door lulfiep, 29 apr 2003.

1. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb Moto Gp pas gekocht en heb een klein probleempje. Ik heb een eigen gastje gemaakt en wat getraind maar nu heb ik de laatste dagen als ik een bocht uitkom last van een kleine burnout . In de arcade-mode is et niet erg want dan krijg je er punten voor, maar in de normale races verlies je er wat tijd mee|:- . Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan voorkomen?

2. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het ook weleens als ik de demo speel. Maar ik denk dat je dan remt en gast tegelijk.

3. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is ht niet! Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar ik rem NOOIT als ik een bocht uitkom! Nog meer suggesties?

4. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb dat ook wel is. Volgens mij gas je dan te vroeg ofzo :confused: En dan stuur je ook nog en dan blokkeert het wiel ofzo.

5. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je bedoelt heet "power sliden"... dit komt meestal doordat je te snel vol gas geeft na het remmen. Op die manier raak je in een slip. Je kunt dit power sliden gebruiken om extra snelle bochten te nemen, aangezien je nu scherper kan draaien, maar meestal gebeurt het juist als je het niet wil... zeker gezien jou reactie :p

De oplossing is, niet direct vol gas geven na het remmen, maar langzaam je gas laten opkomen, op die manier heb je er veel minder last van...

Eén troost... in de online demo (welke toch veel leuker is) heb je er veeeel minder last van...

Ik hoop dat ik bij deze je vraag heb beantwoord... :cool:

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: (Moto GP) Burnouts...

Weet je dat zeker? Volgens mij slipt die gewoon meer omdat je in de Full version vaak met een nog brakke motor rijd die nog niet volledig getuned is. Die willen nog wel eens instabiel zijn en daardoor eerder slippen.

*weetniet zeker

7. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: (Moto GP) Burnouts...

Ja, ik weet het zeker :cool:

Moet je maar eens een losse race rijden met de motor die je ook in de demo gebruikt, dan zal je duidelijk verschil merken...

8. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: (Moto GP) Burnouts...

Zekers! Ik denk dat als je handmatig schakelt je er minder last van hebt,m maar eerst blijf ik het nog automatisch doen.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: Re: (Moto GP) Burnouts...

Ik merk daar geen verschil in :{ Enige verschil is dat je door handmatig schakelen wel kan bepalen in welke versnelling je je powerslide doet.

10. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook heb gemerkt is dat t ook eraan kan liggen hoe nieuw je controller is. Bij een vriend van me bv is zijn trigger minder gevoelig voor powerslide dan die van mij, die is anders 'ingespeeld' of zo.
    Ligt erook aan voor wat voor spellen je die controller gebruikt en wie je ermee laat spelen, bv van die typische button bashers die al je knopjes gaar spelen ,of zo.
    Ik speel puur en alleen Motogp met mijn nieuwe Controller -s , ik laat verder niemand anders met die controller gamen, die krengen zijn al duur zat.

Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  11. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    controller s zuigt man! (eigenlijk moet ik dit op de andere afdeling zeggen)

12. Bossplaya

Leuk Bevonden:
    0
    Zuigen doet ie niet, wel fijn spelen, hehehe;) .
    Gebruik je dan die grote, heb je grote klauwen dan of zo?
    Of heb je van een ander merk dan MS?

13. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    nee de gewone! Bij die kleine moet je je handen 3 keer omvouwen voor je em lekker vast kunt houden!

14. Bossplaya

Leuk Bevonden:
    0
    bij die grote zitten wel de witte en zwarte knop op een k*t- positie, zeker omdat ik daarmee ook schakel.

Deel Deze Pagina