[Moto GP] schakelen

Discussie in 'Algemeen' gestart door TeT NL, 25 apr 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een ritje 'richting grindbak' betekent nog niet datje er ook daadwerkelijk in kwam :)

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    IK WORD GEK!!!! 8)

WouteR altijd met z'n slimme gelul... ahhhh[​IMG]

*Just kiddin'; ben namelijk al gek*

3. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Goede tip voor handmatig schakelen: véél oefenen en het niet opgeven.

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Als ik veel oefen let ik alleen maar op de toeren, en niet op de baan. En in het gras heb je toch alleen maar de eerste nodig 8)

5. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, Biscuitje, maar t gras in Motogp is al mooi genoeg, dus een extra grasmaaier is niet noodzakelijk!:D .
    Anders kun je misschien nog altijd solliciteren voor tuinman Bij THQ/Climax HeadQuarters...*)

Laatst bewerkt: 1 mei 2003
  6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Man, ik ben echt zo poepjaloers op mensen die zelf schakelen, en dan ook nog op de baan blijven. Ik oefen uren, maar 't wil maar niet.

7. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    ok maar wat is nu de beste opstelling om te kunnen schakelen met je controller?

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had persoonlijk gas en rem op de triggers gegooit en schakelen op de rechter analoge stick EDIT: dus omhoog voor omhoog schakelen en omlaag voor omlaag schakelen...weet niet zeker of je dat zo kan instellen...kan dat???...(nog niet geprobeert, want ik schakel lekker niet handmatig, ik rij motor voor m'n ontspanning ;))

9. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de linker trigger op down schakelen staan en de rechter op Up. De rest uitgedaan. Het kost veel moeite en veel gras en grindbak. Maar heb gisteren weer ruim 1500 plaatsen verdiend.
    Sta nu ongeveer 6.000 ste geloof ik, dus wordt al beter.

10. Youngster

Youngster Guest

Ik vind zelf schakelen eigenlijk niet zo super moeilijk, veel geoeffend met de demo op Mugello.Mijn controls zijn Linker trekker achterrem,rechter trekker gas,B gear up,X gear down ( gewend van rallisport challenge :eek: ) en A de voorrem..

11. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk het voordeel van handmatig schakelen. Volgens mij heb je alleen maar meer kans dat je een foutje maakt, en automatisch gaat het sowieso goed!!!

12. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Het voordeel is:
    - dat je de motor net iets langer in de toeren kan laten lopen en het voordeel daarvan is dat je sneller doortrekt.
    - je kan eerder terugschakelen en weer opschakelen (ideaal bij korte bochten van bijna 90 graden).
    - je kan het remmen langer achterwegen laten en alvast remmen op de motor, waardoor je meer met het aansturen van de bocht, bezig hoeft te zijn en minder uit balans bent.

Deze echte voordelen (bewezen door de top 1000) zijn in het begin ook nadelen, want om het onder de knie te krijgen, verslechteren je tijden eerst om daarna met tienden weer te verbeteren. En ik ken ECHTE "snelle rakkers" die zich meer focussen op het juist aansnijden van de bocht en dat gewoon op automatisch doen en daarmee mijn tijden doen verbleken.

Ik ben gewoon niet zo'n perfectionist en dan is handschakelen weer een manier om je snel te verbeteren.
    Succes met je keuze en misschien denk iemand anders er wel heel anders over (maar dat is ook het leuke van het spel !)

13. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    tnx, dan kan het idd wel handig zijn :)

Deel Deze Pagina