Hallo, Ik had gister UFC 2009 undisputed gehaald, ik deed deze dus in mijn xbox en kreeg meteen "This disc is unreadable your disc may be dirty or scratched please clean blabla" dus ik heb de disc schoongemaakt de xbox gereset en daarna deed hij het nog niet. dus ik ben terug geweest naar de winkel om een nieuw schijfje te halen ( er zat een vage streep op de disc niet echt een kras maar gewoon een streep ofzo ) Dus ik helemaal blij naar huis, deed de disc in mijn console en ja hoor de game deed het, ik ff 1 gevecht doen en dacht laat ik hem maar ff op de HDD installeren, en ja hoor bij de 40% kreeg ik weer precies dezelfde error. Ik heb dus de disc eruit gehaald even de onderkant bekeken en daar zat PRECIES dezelfde streep! en ik heb de disc weer schoongemaakt met een doekje en daarna deed het spel het weer en kon ik de game wel op mijn HDD Installeren! Ik heb dus de game 3x verwijderd en 3x opnieuw geinstalleerd en dit ging 3x goed is dit iets om mij zorgen over te maken? (kapotte drive ofzo mijn xbox is 1 week oud ) Ik wil dit gewoon even zeker weten want vind het best wel vaag :{ of zal ik het spel voor de zekerheid nog 1x omruilen voor een exemplaar zonder die streep? (dat controleer ik dan in de winkel wel) MVG TheHeadHunter (Dit topic staat fout moet bij xbox algemeen staan )
Wat voor streep is het, is het een circel vormige? En heb je al andere games geprobeerd af te spelen?
het is een rechte streep en andere games werken gewoon maar die staan allemaal op de HDD, ik had op internet gelezen dat het per game verschilt met die error
Krijg je een specifieke error met code dan? Zo ja, kun je die hier plaatsen? Overigens zou ik de game nog maar een keer omruilen en melden dat hij niet goed afspeelt.
Ik krijg geen errorcode aleen dat ik de disc moet poetsen tot nu toe werkt de game goed, maar morgen toch maar omruilen dan het heeft dus niks met mijn xbox te maken?
Waar heb je hem namelijk gehaald? Is die 2de hands ofzo? Want een rechte streep kan de xbox 360 slim niet gemaakt hebben. Als je misschien het hebt laten bewegen tijdens het afspelen krijg je een cirkel... Maaruh, het zou zo maar kunnen hoor!
Ik vind het raar van die rechte streep Heeft deze CD dat ook ? Want er hoort helaas geen streep te zitten xD
Terug gaan naar intertoys , en als dat niet kan naar de game-mania om te kijken of ze het kunnen fixen voor 5 euro
Klinkt als een productiefout. Dan heb je wel eens dat er vale strepen in de cd zitten. Ik heb het ooit gehad met een DVD waar er een vale vlek op de data zat. Ik heb er nooit problemen mee gehad misschien omdat het een film was.
Heb hem geruild en de disc ziet er goed uit en werkt ook gewoon zonder hdd installatie Dus deze kan op slot