Tao Feng

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 19 apr 2003.

1. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    me to me to....ik kan nie wachten !!!_O_

2. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    ik w8 nog ff een paar reviewtjes af voordat ik hem koop.

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je reviewtjes gaan afwachten als je em toch wel koopt? [ok, die's een b'tje te bij-de-hand }:] ] Anyways, mijn vrien-ding houdt meer van dit sort games dan ik (gister nog Mortal Kombat gespeelt op de Mega Drive _O_ ) dus als ik em voor een leuk prijsje kan krijgen haal ik em wel...ach...een ieder z'n genre toch? Geef mij maar FPS's!!! *) *) *)

4. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    eeen beetje maar hoor:D

5. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Ej Viper hij is toch pas leverbaar vanaf 8 mei ik kreeg mailtje terug van hun site kijk nu nog maar is is veranderd :'-(

Maarjah dan komt mij geld toch pas aan dus maakt toch neit zoveel uit :p [​IMG]

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nou ik heb hem net binnen gekregen (en ja tis een Pal versie en gewoon legaal) kheb het alleen nog niet gespeeld.
    Dat ga ik zo even doen...wat wel vet is dat dus die Fable trailer erop staat en op de pc ziet dat er aardig uit maar op je grote tv is dat echt machtig!

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    TaoFeng krijg van xbm een 7, en van ign en 8.7 volgens mij. Eerst reviewtjes lezen kids, voor je het spel koopt.(een 7 is niet slecht

8. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar het is ook niet het toppertje waar ik op had gehoopt :'-( :'-( :'-(

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nou ik weet het zkr....dit is voor mij de fighting game waar ik op zat te wachten.

Ik ben er nog niet helemaal overuit of die mooier is dan doa 3 maar leuker is hij zkr.
    De bewegingen gaan ongeloofelijk vloeiend en zien er stuk voor stuk erg gaaf uit. Het draait allemaal als een gek waardoor je echt het gevoel hebt dat het 3D is. Ook het Chi concept is gaaf uitgewerkt waardoor je weer lekker wat onrealisme die ik in DOA 3 miste tegemoet komt.

Omgevingen zijn ook allemaal erg gaaf. Nou eens een keer niet een ronde of vierkante omgeving waar je in kan lopen. (oke had doa 3 ook al maar goed)

De schade aan het lichaam is ook erg goed gedaan en je ziet dus overal bloed zitten. Van de echte schade aan lichaams delen zie je wel....maar echt veel verschil in de gameplay heb ik er nog niet echt van gezien. Hij slaat wat minder met zijn armen (als die daar schade aan heeft dan) en de damage die het doet is misschien wat minder maar daar heb ik nog niet op gelet. (heb ook pas een paar potjes gespeeld)

geinige quest mode...de opbouw van het verslaan van de tegenstander is ook anders.
    Normaal heb je gewoon dat je 2 of 3 keer moet winnen en dat heb je hier ook. Alleen zijn bij de andere games dat elke keer je health weer omhoog gaat bij beide partijen maar nu alleen nog maar bij de verliezer. En nu MOET je 3 keer winnen.

ik hoop dat jullie nu ongeveer wel weten wat jullie zouden moeten weten. Ik had ook wel een review van 293847239 kantjes kunnen schrijven mara dat leek me niet echt nodig :9

Laatst bewerkt: 1 mei 2003
  10. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    en dit weet je na 1 uurtje gamen?

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    uhh ja.....dit zijn toch de standaard dingen die je zelfs na 1 potje al opvallen

beetje bijdehand gaan lopen doen. tsssssssssss:{

12. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    EJ m8 vette shit :) okal heb ik hem al besteld ben nu er helemaal zeker van! hoe kom jij eigelijk zo snel aan het spel :)>.... Maar ik begin met toch sterk af tevragen waar zommige revieuws hun spel info vanaf houden want volgens mij meot je maar goed lezen die gene die slecht cijfer geven geven geen diepe info over het spel volgens mij hebben die amper echt het spel gespeeld. en als je bv kijkt op gamers.nl staat ie gemiddeld een 6.8 door het publiek maar die gene die sirieus meededen gaven allemaal een 8 enzo sommige zelf een 9 of 10 maar die score werd zwaar onderuit gehaald door die T*ring mensen die xbox hattu en geven het spel dan een 1 en met een bericht erbij waarom ze dat vinden van xbox sucks xbox sucks alle mensen die sirieus meedenen gaven een goed cijfer dus ik denk dat een hoop reviews niet kloppen omdat sommige mensen er geen moeite willen doen. en nu ik The Floor hoor krijg ik een gewelsige indruk en denk dat dit spel echt waar voor zijn spel word. en niet van die andere mensen die in dit topic zeggu van ik zou dit spel eerst huren omdat er mensen slecht over spreken voor deze mensen heb ik 1 andwoord !!

GA HEM EERST SPELEN VOORDAT JE EEN OORDEEL GEEFT WANT ER ZIJN OOK NAAIERIGE REVIEUWS TuSSEN!>

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT.

Ik had alleen nog met die Iron monk gespeeld en ik vond dat ie echt super snel was. Ging ik eff met de rest spelen....die zijn zelf nog veel sneller.

Dit spel is super vet

vraagje aan de Xbox crew: Aangezien jullie vast ook wel de game binnen hebben. HOE DE *&%$ verdedig je???
    ja klinkt misschien stom maar bij de move list staat niet hoe je je moet verdedigen

14. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    The FLood MAar Hoe Kom Jij Er Zo SnEl Aan:p

en The Flood :)
    als je beetje doortraint kan je opgeven voor dit :p

Microsoft Game Studios and iGames today announced they are partnering to create local and regional "Tao Feng: Fist of the Lotus" competitions throughout the nation.

Players can now register to compete in the tournaments, which begin on April 19.

Prizes include Xbox consoles, Xbox Live Starter Kits and a collection of great Xbox games. Tao Feng lead designer John Tobias will also appear at a select iGames location in the Chicago area to meet and greet players during the championship competitions.

To locate an iGames center near you and get a copy of the official rules, visit the iGames event minisite by clicking here.

Vind eigelijk wel mooie hoesjes en cd.

15. viper

Leuk Bevonden:
    0

Hey kerel......waar heb je hem gekocht dan??:confused:

16. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    jah vraag ik hem ook af want bij gcshop moet ik nog een weekje w8 en :)

17. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, big secret.

kleine hint: Jullie kunnen er waarschijnlijk niet aankomen, er zit geen officieel hoesje omheen maar tis ook niet illegaal....:cool:

18. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Reviewcopy dus. Heb ik ook, althans, iemand van m'n crew dan.

19. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt er een revieuw van hier op xboxworld :D ?

20. viper

Leuk Bevonden:
    0
    hee hee das nie eerlijk he!!!!!!!!!!!:+ _O_

Deel Deze Pagina