EDIT:
Ik ben bezig met de audiosetup. Dit is de voorkant:
De achterkant:
Ik denk dat aan de voorkant alles wel goed staat, alhoewel de 2 voorspeakers evt. hoger en verder van de gezet zouden kunnen worden, maar ik weet niet of dat voordeel op zou leveren.
Aan de achterkant is het wat lastiger. Zoals jullie zien staan de speakers meer naast me dan achter me, en er zit nog geen 1,5 meter tussen. Is het handig voor een optimaal surround geluid hier iets aan aan te passen? Echt naar achteren kunnen ze niet, maar iets opzij wel. de standaards staan op hun hoogst, maar volgens de manual moeten de surround speakers 60-100cm boven oorniveau, hoe hebben jullie dat? Ze staan in de manual iig wel naast de luisteraar, maar wel veel verder weg.
De afstand tussen de voorste en achterste speakers is ongeveer 3m.
Wat wel erg belangrijk is, als ik game, zet ik een bureaustoel vlak voor het bed, waardoor de positie anders is. Dit is ook lastig bij het instellen van de sp distance, omdat de luidsprekerpositie dan anders is, hoe doen jullie dat? Gebruiken jullie bij gamen ook andere instellingen? Ik heb die sp distance gemeten en ingesteld, de surround speakers stonden op 2.1m en heb ik nu op 0.9m gezet, betekend dit dat hun geluid een stuk zachter zal worden? Kan ik dan beter de sp distance verhogen of de speakers harder zetten in de level cal?
Klik om te vergroten...