[x360]Red Dead Redemption & Sniper: Ghost warrior

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door kelders0, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allen,

zoals veel mensen ondertussen wel weten stop ik met 't gamen in't algemeen en wil me alleen nog een beetje met de handel bemoeien die er in't tweede hands circuit is.

Daarom bied ik 2 nieuwe wegens inruil verkregen games aan:

- Sniper: Ghost warrior
    - Red dead redemption

ik heb zelf RDR zo'n 10 uur gespeeld, Geweldige game moet ik zeggen maar te langdradig ik kan me er niet geheel op toeleggen, ik kan niet in't verhaal komen helaas.

Sniper: Ghost warrior heb ik vandaag binnen gekregen vanwege een ruil, grafisch goede game, gameplay kan ik weinig van zeggen, alleen de tutorial gespeeld daarna had ik er geen tijd meer voor..

bijde games mogen weg tegen een leuke prijs, bied maar !

*kleine opmerking* - sniper: Ghost warrior: heeft het nieuwe type x360 cover

HTML:
    [U][B]Voorwaarden[/B][/U]
    *voorkeur gaat naar verkoop, ook wel belang bij een ruil maar deze moet dik in mijn voordeel zijn gezien ik met extra handel kom te zitten die ik ook maar weer moet zien te verkopen 

*ik sta niet in de lijst met vertrouwde kopers/ verkopers, overigens ben ik wel een eerlijke verkoper, bij aankoop van een game van mij mag je me alles vragen om meer over mij te weten te komen zodat jij me kan vertrouwen, denk aan hyves, email-adres, 06-nummer of iets anders, alleen m'n pincode krijg je niet te weten :)

*ik doe alles wat ik verkocht heb elke vrijdag middag tussen 3 en half 5 op de post, mocht je iets op maandag van mij hebben gekocht zul je toch echt moeten wachten tot vrijdag, omdat ik ondertussen een punt heb bereikt dat ik dagelijks naar 't postkantoor moet fietsen ben ik dit een beetje zat en doe ik alles 1x per week.. 
    ***evt. wil ik een regeling treffen op bovenstaande voorwaarde, en een spoed-regeling aanbieden, dit gaat je wel extra kosten ;)

*games worden verzonden in bubbeltjes envelop, kosten voor verzenden zijn:
    - 1 game: 2,10
    - 2 games: 2,30
    - 3 of 4 games: 2,80
    - 5 of meer games: 7,00 (pakketpost)

2. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Sniper: Ghost warrior voor Mass Effect 2?

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    sniper voor iets uit mijn draad?
    pm aub

4. BuddyHolly

BuddyHolly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Interesse in iets (combo) uit mijn thread?

5. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @stingray - nee dankje, niet bepaald in mijn voordeel he?

@casper - ik zal even kijken en er over nadenken.. stuur me vanavond/ morgen nog even een pm en dan hoor je't van me.

@buddyholly - Nee, niet bepaald top of the line spul wat je te ruil hebt ;)

6. reda074

reda074 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa10 of The saboteur + nog ufc09 erbij voor Rdr?

7. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gaat stoppen met gamen, wat wil je hier dan voor hebben (qua games) en wat ga je er mee doen? Ga je die games alleen gebruiken om te handelen/doorruilen o.i.d.?

8. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey,

@reda - ik zal er over nadenken, moet eerst actuele prijzen eens bekijken

@Dokter v - Allereerst moet ik zeggen dat ik er nu achter kom dat ik het topic in het te ruil subforum heb gezet en niet in het te koop/ te ruil subforum..

Gezien dit het Te ruil subforum is, ga ik dus maar gewoon voor een goede deal welke me geld op levert.. Ik ben op zoek naar een goede deal die best in mijn voordeel mag zijn als 't een ruil is, gezien ik met [meer] handel kom de zitten welke ik ook maar weer moet zien te verkopen, maar goed de insteek is in eerste instantie om ze gewoon te verkopen.. daarom hoorde deze thread in eerste instantie ook in het te koop/ te ruil forum.

Mocht het tot een ruil komen, dan zullen de games die ik ervoor terug krijg allemaal kort getest worden, en daarna gaan ze direct het forum weer op om verkocht te worden. simple as.

9. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je een echte handelaar o.i.d.? Ik snap namelijk niet waarom je nog bezig bent met games e.d., omdat je niet meer gaat gamen en de games die je nu alsnog krijgt, zie je toch maar als overschot. Want je moet het maar weer zien te verkopen en je test ze alleen maar. Daar schiet je toch niets mee op :+ Ik kan het verkeerd zien hoor.

Maar anyway, hoeveel voor Sniper? Ik kom niet zelf met een bod. Omdat ik wel benieuwd ben met wat voor een prijs je komt, gezien de opmerking "best in mijn voordeel".

10. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou mezelf niet officieel een handelaar noemen, maar ik verdien zeker een leuk zakcentje in de maand aan m'n handel in games (ja en dan bedoel ik netto winst :) geen omzet).. maar goed, ik ben ook nog maar 17, en voor games is er een leuke tweede hands markt, wat goed loopt, dus dan ga ik mezelf niet in de vingers snijden en ineens stoppen met de handel in games, puur omdat ik zelf gewoon niet meer wil gamen.

En het is niet zo dat ik de games die ik in een ruil terug krijg zie als overschot. Dat kan zo zijn als 't een slecht bod is, maar daar ga ik dan dus toch niet op in, want dan snijd ik mezelf dus in mijn vingers. Maar mocht 't nou een goed bod zijn, dan zie ik het als een vergroting van mijn winst :).

Het kan zijn dat ik niet duidelijk was, maar de voorkeur gaat dus naar verkoop van de games voor geld :).. mocht dat niet willen, dan zie ik wel of er nog een interessante ruil ligt die iemand heeft voorgesteld, of iemand moet zoveel interesse hebben dat hij me meteen een goed bod doet wat betreft een ruil dat ik er sowieso wat extra geld aan verdien als ik alles weer verkocht heb.

Voor sniper zat ik aan een prijs van €30 te denken, excl verzendkosten. Gezien deze niet in elke winkel te krijgen is, en daarnaast net aan 2 weken uit is en ook nog eens in nieuwstaat. Dus prijs word dan in totaal ongeveer 32,50.. iets minder. Wat betreft dat 'in mijn voordeel', dat was dus puur bedoeld op een ruil op dit moment, dat de waarde van de games die mij worden aangeboden zo rond de €37,50 a €40 moeten liggen.

Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  11. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, duidelijk verhaal.
    Ik zie overigens net dat je hier pas bent aangemeld op XBW en ik wil je even meegeven, je zult hier geen winst maken.
    Want een prijs voor Sniper van €32,50 t.o.v. een prijs van €35,- bij xboxhome.nl, zal niemand hier doen (echte gieren/Nederlanders hiero, ikzelf ook :+).
    Met andere woorden, ik zie af van Sniper en succes met de verkoop.

12. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat mag :)

13. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    wat een slap gelul... handelaar.. handel.. 17 was je?
    Sniper is 29 juni uitgeven en ligt dus al meer dan 1 maand in de schappen!
    Willen mensen hier veel voor games geven dan moet het wel een topper zijn.. RDR, MW2, ect ect en Sniper scoort misschien net een 6 dus geen topper!

Ik denk dat jij hier verkeerd zit met je 'handel'

14. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeg ga lekker ergens anders venten met je commentaar?

Ik geef zelf aan dat ik geen handelaar ben? Ik zeg alleen dat ik er een leuk zakcentje aan overhoud in de maand met de spellen die ik koop en weer verkoop..

En ik vind dat ik hele normale prijzen heb.. Ik kijk niet naar de score van een game om de prijs te bepalen.. Ik kijk naar de nieuw waarde van een game en daar baseer ik mijn prijs op, en als die je niet aanstaat kun je beter niet reageren.. Dat terzijde zijn er zat mensen die games als RDR, MW2 of Sniper: Ghost warrior wel appreciëren.. dat jij een game misschien slecht vind als er over 't algemeen een 6 als score uit komt rollen wil nog niet meteen zeggen dat het spel slecht is. Alle 3 zijn goede multiplayer games, en elke heeft weer z'n plus en min punten.

dus ik verwacht verder ook geen commentaar meer van jou.. vast vriendelijk bedankt.

edit1:
    en wat betreft dat sniper al sinds 29 juni uit is.. De meeste winkels hebben 'm niet eens, dat 5 op de 10 mensen hier hun games importeren via webshops wil nog niet zeggen dat iedereen dat doet. De free recordshop/ bart smit/ dixons/ intertoys bieden sniper niet eens aan.. dus sommige mensen kunnen er helemaal niet aan komen via de winkel om't maar zo te zeggen.

Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  15. stevanov

stevanov Antiheld

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel wil je voor RDR?
    het liefst zou ik ruilen, maar nu ik dit zo lees wil je liever verkopen lijkt me

16. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat te denken aan 30 excl.

17. Amena

Amena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    singularity voor sniper?

18. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal't in m'n achterhoofd houden, maar zoals gezegd gaat de voorkeur naar gewone verkoop voor nu.

19. Amena

Amena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor het wel. Maar misschien is het dan beter om een topic in het te koop/te ruil gedeelte te plaatsen;) Stuur maar PM als je toch akkoord gaat.

20. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Veels te veel tekst.
    Sniper ruilen voor Naughty Bear?
    Splinter nieuw dus die kan je meteen weer verhandelen ook ;)
    xx

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina