Ik zou mezelf niet officieel een handelaar noemen, maar ik verdien zeker een leuk zakcentje in de maand aan m'n handel in games (ja en dan bedoel ik netto winst

geen omzet).. maar goed, ik ben ook nog maar 17, en voor games is er een leuke tweede hands markt, wat goed loopt, dus dan ga ik mezelf niet in de vingers snijden en ineens stoppen met de handel in games, puur omdat ik zelf gewoon niet meer wil gamen.
En het is niet zo dat ik de games die ik in een ruil terug krijg zie als overschot. Dat kan zo zijn als 't een slecht bod is, maar daar ga ik dan dus toch niet op in, want dan snijd ik mezelf dus in mijn vingers. Maar mocht 't nou een goed bod zijn, dan zie ik het als een vergroting van mijn winst

.
Het kan zijn dat ik niet duidelijk was, maar de voorkeur gaat dus naar verkoop van de games voor geld

.. mocht dat niet willen, dan zie ik wel of er nog een interessante ruil ligt die iemand heeft voorgesteld, of iemand moet zoveel interesse hebben dat hij me meteen een goed bod doet wat betreft een ruil dat ik er sowieso wat extra geld aan verdien als ik alles weer verkocht heb.
Voor sniper zat ik aan een prijs van €30 te denken, excl verzendkosten. Gezien deze niet in elke winkel te krijgen is, en daarnaast net aan 2 weken uit is en ook nog eens in nieuwstaat. Dus prijs word dan in totaal ongeveer 32,50.. iets minder. Wat betreft dat 'in mijn voordeel', dat was dus puur bedoeld op een ruil op dit moment, dat de waarde van de games die mij worden aangeboden zo rond de €37,50 a €40 moeten liggen.
Klik om te vergroten...