[PC] Welke (recente) Pc game is het echt waard?

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 2 jul 2010.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Specs

Sony Vaio, VPC EB 1 E8E

15 inch, Core I3 330M cpu (2,13 GHz, 3MB shared L3 cache, 1066mhz FSB, Ati Radeon HD5470, 4GB ram, 320GB HDD, Windows 7.

Heb net de demo van Mass Effect 2 op de laptop geprobeerd, holy crap het draaide super soepel. Deze laptop is een beest, dat is één ding dat zeker is.

Ik ben op zoek naar een redelijk recente game voor PC, mag een first person shooter,third person shooter of RPG zijn. IGN was altijd de perfecte site om op genre's te zoeken en datum maar die site is echt bagger geworden en super onoverzichtelijk. Any ideas?

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.052
    cod mw2/ bbc2 zijn er tof, maar ik zou nog even tot eind dit jaar wachten want dan komen er nog veel andere toffe games uit.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja, helaas heb ik die games op Xbox 360 al. Ik zat meer te hopen op een PC exclusive, maar dat is er zeker haast niet echt meer he? Voor de genres die ik opnoemde dan.

4. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.052
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zou Risen op de PC gaan spelen! Andere leuke RPG van een jaartje terug is Drakensang!

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    DiRT2, Metro2033, STALKER Call of Pripyat, allemaal DirectX11 _O_
    Betwijfel of je laptop het dan ook nog op full kan maar dan kan je even de demo's oid proberen.

7. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.052
    Er zijn ook genoeg gratis games zoals A.V.A, America's army, Urban Terror, F.E.A.R. Combat, Warmonger Operation: Downtown Destruction, Savage(2), Wolf Team,
    Battlefield Heroes, Combat Arms en zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar dit zijn de betere.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Enemy Territory is ook gratis en zeer vermakelijk.

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    F.E.A.R. Combat heb ik vroeger een aardig tijdje gespeeld. Het zag er toen erg gelikt uit. Nu vind ik het nog steeds een aardige game op grafisch vlak. Maar je moet die game maar eens checken, en dan vooral het schietwerk van de Nailgun is een must!

10. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja ligt eraan hoe recent je het wil hebben? Probeer anders de RTS World in Conflict (niet de uitbreiding, die zuigt) eens. Hele vette vernieuwende RTS die jij wel op zijn hoogst kan draaien.

11. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.052
    Die is echt monster zelf ook gespeeld vooral online.8)

12. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 2 is oud maar ook een geweldig spel (online)

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.036
    Inkoppertje: Starcraft 2.

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Het is grafisch misschien niet meer helemaal up-to-date, maar Call of Pripyat is één van de beste shooters van de afgelopen paar jaar, ziek goed gameplay. Een open wereld sandbox FPS die wèl goed is uitgewerkt.

Je kan hem voor een tientje bij de Bart Smit kopen of voor 7,50 downloaden van Steam (alleen dit weekend) samen met Shadow of Chernobyl, het al even geniale eerste spel uit de reeks.

Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  15. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Starcraft 2 ?

16. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je iets zoekt waar je een tijdje zoet mee bent.
    En wel redelijke mooie graphics heeft.
    Dan is Borderlands en alle DLC's een goeie uitdaging.
    Ik vind het namelijk een perfect RPG!
    En je kunt er zelf online mee ;)

17. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Call of Duty 2 .. echt een classic one maar zeer actief op de PC! PM me als je xfire hebt bigkabuto!

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Zelf speel ik nog weinig/amper games op de PC, als het er dan toch van komt hou ik het liefst bij de exclusive games die ik niet luilekker vanuit de sofa op een console kan spelen of die zich beter lenen voor muis & keyboard (& nostromo).

Dat laatste mag dan misschien wel voer zijn voor FPS puristen die voor elk spel hun geliefde PC verkiezen maar ik heb het zelf vooral over RTS games & MMO's.

Afhankelijk van je smaak; Starcraft II is natuurlijk al genoemd, maar ook Guild Wars 2 (en The Witcher 2, of ging deze uiteindelijk toch naar de consoles komen?) beloven 2 erg mooie & leuke (exclusive) PC games te worden. Wel nog heel even wachten daarvoor.

Edit: Ow, deze thread was al oud.. :eek: Hm helemaal niet gezien terstraks.

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  19. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.052
    Garrysmod is ook baas, en maar 10 euro op steam, kun je je helemaal in uitleven.

20. brambal

brambal Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op firstlook naar de presentatie van Shogun total war 2 geweest. Wat een vet spel. Het ziet er echt heel mooi uit. Je kunt inzoomen op het slachtveld en dat ziet er nog veel vetter uit. Als er twee legers op elkaar aflopen, en ze botsen op elkaar. Dan ziet er echt vet uit. En tijdens een aanval vallen ze ook elkaar één tegen één aan en dat is dan weer tof ge-motion captured. En er zitten vette "watergevechten" in.

Deel Deze Pagina