1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja er valt altijd wel wat te zeiken..

    Op 1 of andere manier kijk ik er nog niet echt naar uit , komt mede doordat ik echt een hekel heb gekregen aan mw2 met al die irritaties online :mad:
     
  2. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er wel naar uit, ondertussen wel een beetje genoeg van MW2. En ik heb echt van elke treyarch-cod genoten.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nouja het oude Infinity Ward is er niet meer dus moeten we het hier mee doen ;)
     
  4. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ook de scheit aan mw2 erger me kapot online!
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Maar dat is gebaseerd op screens,videos etc. Sites en magazines hebben de game zelf gezien en wellicht gespeeld.
     
  6. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja ik ook. Ik kijk er zelf ook naar uit.:)
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal doe je zo'n uitspraak niet als je het spel nog niet hebt gespeeld, maarja
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan wel zeggen dat ik tot nu toe tevreden ben over wat ik lees/gezien heb
     
  9. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik niet, moet ik zeggen dat ik zeer te spreken ben over de 'trailers'? ... je weet toch wat ik bedoel of niet soms!
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jij komt met de zin "veel negativiteit" op de proppen terwijl dat gewoon helemaal niet zo is. Elke gamesite / preview die er op internet is gekomen is rete positief. Ik denk toch echt dat het aan jou ligt ...
     
  11. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat MW2 best wel te goed te herkennen is in deze game, wat vrij logish is na zon hype. Maar dat vind IK prima! ik geniet nog steeds dagelijks van MW2
     
  12. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb ik het over gamesites / previews? vermeld duidelijk erbij dat het op forums en Xbox 360 party's veel negativiteit rond speelt, maar dat halen ze dan uit de trailers en Screens.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Negatief of niet, ik heb er zin in. Zal vast wel weer een hit worden. Alleen hoop ik niet dat de MP me naar een paar maandjes al gaat vervelen zoals bij COD MW2.
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    heb bij mw2 toch een goeie 2 dagen online gespeelt wat best veel voor mij is.
     
  15. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Eigenlijk heb ik dat wel bij alle cod series gehad... na 1/2 maandjes komt het echt mijn strot uit.. zou het dan ook bij Cod BO zijn? hoop het natuurlijk niet!:D

    gehehe:cool:
     
  16. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag mijn broer net aan mij:
    ga je eigenlijk de nieuwe call of duty kopen?
    dus ik zeg, ja natuurlijk betaal je mee?
    zegt ie: Ja weenie, kan die ook online?
    ...
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    haha :p
     
  18. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet nog niet of ik deze game ga halen. Ik ergerde me altijd groen en geel aan die n00btubesletten in MW2 en gastjes die met een UMP achtig wapen door het level heen sprinten met Marathon, Lightweight en Ninja Pro. :emo:

    Als ze een game-mode creëren waarbij je alleen assault rifles / light machine guns kan gebruiken zonder tubes en killstreaks troep is het voor mij wel een must buy want voor de rest speelde MW2 heerlijk. :+
     
  19. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten ook een gamemode invoeren waar je zonder perks speelt. Gewoon zoals in CoD 2, iedereen heeft de zelfde wapens en strijden maar. CoD 4 heb ik erg veel gespeeld maar MW2 is makkelijker voor de mindere, bij CoD 4 kon je de betere goed onderscheiden van de mindere. Bij MW2 kan elke noob een chopper gunner krijgen.
     
  20. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo denk ik ook, ze kunnen beter gewoon net als bij Cod2 doen. op de PC heb je namelijk verschillende servers sniper&rifle only... misschien is dit ook iets voor Cod BO maar dan met sub machineguns etc.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina