so?.... het gaat toch om het tegen elkaar spelen... niet tegen de computer... en ik ben al een hele tijd bezig en ik heb nog steeds niet alles... dus je kan wel lang doorspelen in je eentje...
Er is al een topic op dit forum waar alles instaat over DBZ. Beter kan je effe Zoeken kiezen en dan DBZ in tikken. Ik weet niet van wie het topic maar daar staat je antwoord in,.
jep er komt wel degelijk een DBZ spel naar de xbox.. Quote: Infogrames is planning to release Dragonball Z game titles for GameBoy Advance, GameCube, PlayStation 2 and XBox. The GameBoy Advance version will be released first in May, it will be a fighting RPG game. The PlayStation 2 version of Dragonball Z is scheduled for release this fall, which will be an action adventure RPG with over 30 characters from the cartoon series. A GameCube version of Dragonball Z is planned for a 2003 release, which will be similar to the PS2 version, and it will be linkable with the GBA version of the game. Lastly, both XBox and PC will receive an online version of Dragonball Z in 2003.
Ik gooi deze thread even omhoog. Is er iemand die al meer info kan geven over een DBZ game op xbox? Ik verlang namelijk enorm tot er een uitkomt, ben hevige fan van de reeks (en 17 jaar )
Er is een filmpje over op kazaa alleen die deed het bij mij niet Ik raad iedere fan de SNES versie aan, het verhaal is geod uitgewerkt en de gevechten zijn leuk. Je speelt daarin het verhaal tot het gevecht met frieza. Het spel het dbz: the legandary super saiyan Als je geen snes hebt kun je altijd roms downen
ja he die is lachuh he maar ik kon niet verder komen bij die oude namek ik geloof dat hij guru heette ik kon namelijk zo`n dragon ball niet vinden
Er zijn een paar walk throughs voor, maar volgens mij moet je gewoon een beetje met die radar zitten kloten
Ik geloof dat xbox meer was voor meer volwassen mensen, maarja, volwassenen die met een spelcomputer spelen... Maar ik hoop het niet dat 'ie komt want DBZ is echt een van de slechtse animes (dat het zichzelf zo mag noemen) ooit vertoont, laat staan een spel voor de xbox
er zijn meer volwassenen die met spelcomputer spelen dan je zou denken. En DBZ is btw een van de betere series...meningen verschillen blijkbaar duidelijk
Ze zijn nu al weer bijna waar het vorige keer geeindigt was ... maar ik denk niet dat er echt een spel voor xbox komt denkt toch dat microsoft dat niet wilt dat is echt weer helemaal zoon ding van sony