1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Critici kijken te veel naar wat de game niet heeft in plaats van wat de game te bieden heeft, dat vind ik erg jammer.
     
  2. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Dit zijn gewoon allemaal journalisten die niet van verhalende games houden. Aan het einde van het jaar geven ze waarschijnlijk Black Ops weer een 9.5. :lol:
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hij lijkt niet op GTA dus das een kut game! Het lijkt wel of ze dat zeggen :+. Om maar even te vergelijken, de enige reden dat ik de side missions in GTA IV gedaan heb is omdat je er chievo's voor kon krijgen. Ik kan me prima vermaken met het zinloos rondrijden in een stad hoor :+ (na het uitspelen dus!)
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Klopt, terwijl Mafia 2 nooit gepretendeerd heeft die zogenaamd ontbrekende eigenschappen te hebben.
     
  5. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is en blijft een mening van één persoon. Vaak geven meerdere reviews wel aan wat er goed en wat er minder is. Maar iedereen heeft een eigen smaak, de ene verlangt weer naar side missions zoals in GTA en de andere wil meer sfeer en diepgang in een game, mijn pre-order blijft gewoon staan.
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zeiden ze juist van het auto save systeem ?
     
  7. Billie turf

    Billie turf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Eurogamer gaf toen Mafia 1 ook een 4! Zelfs de PC versie die toen echt geweldig was. Ook toen werd dit spel met GTA vergeleken. Belachelijk natuurlijk dat mensen zich laten "lijden"door deze review die van het begin tot het eind door een aszijnpisser is gedaan.

    Game spot geeft een 8,5. Heel wat realistischer.
    Mafia II's exciting action and uncompromising mob story make for an impressive and violent adventure.

    The Good

    * Fantastic action set pieces
    * Shooting and hand-to-hand combat are both highly satisfying
    * Empire City is beautiful and stuffed with period detail
    * Brutal, involving story populated with interesting, well-acted characters.

    The Bad

    * Not enough to do in the open world
    * Too much time spent on mundane tasks.
    Het spel mag dan wel niet perfect zijn maar als dit genre je ding is ga je hier gewoon heel veel plezier mee hebben net als deel 1.
    Ik kan in elk geval niet wachten tot dit spel op de mat ligt hier.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  8. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de conclusie van de power unlimited:

    Mafia 2 is een lineaire toestand die, hoewel het zich in een open stad afspeelt, moeilijk een sandbox game genoemd kan worden. Gelukkig blijf je geboeid dankzij een uiterst gedetailleerde, overtuigende setting, een clichematig maar redelijk vermakelijk verhaal met toffe personages, een prima rijsysteem, meer dan aardige schietactie en plotwendelingen die voor een welkome afwisseling zorgen. Mafia 2 is als The Godfather boxset in gamevorm, helaas inclusief de crappyness van het derde deel. Als de lelijke screentear die ons in de review versie tergerde niet meer in de uiteindelijke versie zit, dan moet je deze gangster epiek blind in huis halen.

    Ze zeggen dat je zoon 25 tot 30 uur met de game bezig zal zijn en geven de game een 9.2

    Zo zie je maar de ene geeft de game een hoger cijfer dan de ander. En er word ook heel verschillend gekeken naar het spel.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    25 tot 30 uur? En in al die andere reviews zeggen ze 8-12 uur.. wat is dit allemaal..
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Beter lezen!
    Misschien heeft die gast van PU gewoon een zoon die niet zo goed kan gamen.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gewoon een goede game om straks rond kerst eens voor 25 euro uit de budgetbakken te pakken, en aangenaam door verrast te worden.
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    :+8)

    Ik snap trouwens niet wat er zo moeilijk is aan deze game om te reviewen. Iedere reviewer zegt wel weer iets anders, veeeel meer dan anders. De punten zijn niet alleen heel verschillend, de redenen waarom vooral ook. Waar de ene zegt dat een bepaalde feature goed is, zegt de ander dat het slecht is. Ik lees gewoon ook niks meer, ik zie het zelf wel als ik hem binnen heb.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  13. da_ruub

    da_ruub Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    320
    Heeft er hier iemand enig idee of er grafisch verschil zit tussen de xbox360 versie en die van de PS3?

    Ik ben namelijk nog aan het twijfelen voor welk systeem ik dit spel ga kopen.

    (of misschien andere verschillen zoals DLC, zoals bij GTA destijds)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Is dat belangrijk? :cool:

    Neem gewoon die van de Xbox 360, want grafisch ligt ook een beetje aan je TV bijvoorbeeld. Bovendien verschillen de 360 en PS3 echt niet zo heel veel met elkaar. Alleen op exlusives gebied misschien meer, maar dat is dan dat.

    Als je hem voor de PS3 haalt beschouw ik dat aan de grens van landverraad. :+
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Jij weet duidelijk niks van deze game, want dan had je geweten dat de game voor de ps3 door een ander, minder team is 'geport'.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik reageer alleen maar op die vergelijking Modder, niet op of het geport is of niet door een ander team. :cool:
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik haal de 360 versie, omdat de PS3 controller gewoon te kut is om fatsoenlijk mee te kunnen gamen :+

    Ben erg benieuwd wanneer de game in de winkels ligt. Hoop morgen of donderdag al :D
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik heb de screens van de PS3 gezien en daar werd ik niet bepaald vrolijk van. :emo:
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in totaal 6 games gereserveerd bij game mania,
    fifa kwam al op dinsdag,fifa world cup,virtua tennis en resident evil op woensdag en rdr en kane & lynch op donderdag.

    laten we hopen dat het nu vandaag of morgen word.
     
  20. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de uiteindelijk versie van de game wel opgepoetst kwa graphics? Sommigen hadden het er over dat de demoe een vroeg build was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina