1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me echt weer zo'n game die iedereen een week gaat spelen en daarna weer in de kast legt.

    Net als bij red dead.

    Of juist bijna niemand gaat hem spelen 'omdat hij geen online heeft'

    al die gasten ook die als eerste red dead kochten voor de multiplayer free roam:emo:
     
  2. James Pond

    James Pond Guest

    Mja ik ga hem na een weekje idd wel in de kast leggen of gewoon verkopen als ik er klaar mee ben.. who knows misschien speel ik hem erna nog wel een x :p.
     
  3. Billie turf

    Billie turf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch in de preview van Borris, Gamekings heeft hij het er over dat alles is weggewerkt/gefixt is. De game is echt af. Geen bugs enz. Hij speelde de PS3 versie. Alles ziet er schitterend uit .. Hij zal toch niet blind zijn. Hij is razend enthousiast over deze game. Helemaal niets op aan te merken. Ik wordt in elk vrolijk van deze preview omdat alles wat hij zo goed vind aan deze game mij zeer aanspreekt.
    http://www.gamekings.tv/videos/preview-boris-blikt-vooruit-op-mafia-ii/
     
  4. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    En je weet dat je alle uitspraken van Boris met een flinke korrel zout moet nemen altijd?

    Zo vond hij in RDR dat die gasten zo mooi doodvallen op de grond, terwijl dat in gta 4 hetzelfde was bijvoorbeeld:{
    Ook zei hij eens in brievenmaandag dat hij component kabel beeld beter vind dan HDMI qua beeldkwaliteit:confused:
     
  5. James Pond

    James Pond Guest

    Toen hij die preview maakte was de demo nog niet eens uit, dus hij heeft het niet over dat de full game beter is dan de demo. Hij vond de Ps3 versie blijkbaar gewoon al erg mooi. Vast teveel gezopen.

    de FULL VERSIE is HETZELFDE als de DEMO.
     
  6. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    dat denken ze...
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Boris is wel heel positief in die preview video :+ Damn, wil de game gewoon nu zelf spelen!! 8)
     
  8. Billie turf

    Billie turf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja afwachten dan maar. Die Boris is zeker niet heilig voor mij maar de game (preview)zelf spreekt mij enorm aan (even los van de graffics dus) . Ik las volgens mij ook ergens, kan even niet zo snel vinden waar, dat de final versie wel beter zou zijn dan de demo.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, maar ik lees van anderen, de game is nu uit in de US, dat er totaal geen verschil is tussen de demo en de full version.
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    de 1 zegt van wel de andere niet.
    het word gewoon afwachten denk ik.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    :eek:
     
  12. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    er moet gewoon echt een goede vergelijkingsvideo komen tussen de full game en demo
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Niet helemaal, ik vind de physics ook mooier in RDR. Ze hebben de euphoria vind ik overduidelijk aangepast en beter gemaakt voor RDR.
     
  14. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game zeker een jaar geleden ge-preordered bij gamehubs dus mij maakt het niet zoveel uit wat het nou wordt.
    Ik was zelfs lange tijd vergeten dat ik hem had besteld en zo duur is het daar niet dus of ik hem nou stuk speel of na 5 uur in de kast leg, verschil maakt het voor mij niet.
     
  15. Billie turf

    Billie turf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik ben nu wat aan het rondrijden en rondlopen in Empire City, en eigenlijk vind ik het gewoon erg mooi. Ik heb misschien niet zo hoge eisen qua graphics, maar voor mij is het goed genoeg hoor. En qua dingen die er te doen zijn, ik weet niet hoe deze stad niet levend genoeg is. Enige waarop dit dan nog kan falen, zijn het verhaal en de missies, maar daar heb ik het volste vertrouwen in.
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    verhaal zit zowiezo wel goed.
     
  18. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand ergens al gespot ?
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    PC versie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina