Wat vinden jullie van Dead To Rights?

Discussie in 'Algemeen' gestart door houdoeken, 1 mei 2003.

1. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dead to rights is nu al een tijdje uit en ik ben misschien van plan om hem aan te schaffen. Ik heb natuurlijk al veel reviews gelezen en op me kop gestaan bij de tandarts maar ik wilde jullie mening er ook nog over weten.
    alvast bedankt

:)

2. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb m een keer gehuurd, maar was er zeker niet kapot van... twas eigenlijk alleen maar knallen op alles wat beweegt...

Wat deed je trouwens op je kop bij de tandarts???

3. Red Lightning

Red Lightning Blue Thunder and...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zelf niet maar heb hem wel al gespeeld. Ik vind het wel een cool spel, maar denk dat het na een tijdje gaat vervelen. Een beetje te gemakkelijk, nee ik heb meer Soul Caliber 2 gespeeld :cool:

4. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ja idd tof spel, lekker knallen,houd je van max payne dan is dit ook de moeite waard,verwacht wel een ander soort game. veel schieten en knallen op alles wat beweegt,, maar de moeite waard,

binnenkort komt ook de matrix uit, die wordt natuurlijk weer een look-a-like,alleen een stappie beter,misschien wil je daar op wachten

5. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    wel lekker knallen maar raakt al snel saai en telkens hetzelfde
    en na een paar keer zijn die special moves ook niet meer zo cool

6. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Geen leuk spel, vind ik, zonde van je geld. Het is allemaal gejat van Max Payne alleen dan slechter. Het aiming systeem is echt triest, de controls zijn kut, graphics zijn kut, verhaal is kut, tis gewoon allemaal nogal kut...

7. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt zover voor jullie reacties. nog 1 klein vraagje wat ik toch maar ff hier doe want ik vind het zonde om er een nieuwe topic over te beginnen. Is blinx echt een topper wat je iedereen aanraad?

8. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    is wel vet spel alleen snel uitgespeeld ik deed er 5 a 4 uur over maar wel vette actie en verhaal.

9. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    welk verhaal?? |:-

je hebt diir de levels geen filmpjes, en dat is erug jammer. Ik speel hem niet in 4 a 5 uur uit hoor. In wereld 8/9 begint het erg lastig te worden. Echt een aanrader hoor! _O_

10. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Blinx is cool! Wel errug moeilijk, vooral in die winterlevel!

11. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blinx is wel leuk maar het is frustrerend als je iets net niet haalt. Moet je 2 vijanden killen, wordt je ineens geraakt. Daarnaast in Blinx irritant traag waardoor je soms de goal net niet kan halen. Ik vindt het wel een aardig platformspel alleen zien sommige levels er ietwat saai uit. Graphics zien er goed uit, het speelt wel lekker en het is uitdagend. Zelf zou ik het iets van een 6/7,5 geven.

Laatst bewerkt: 2 mei 2003
  12. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bij wereld 8.1 maar nu is het wel ff zweten

13. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dead To Rights
    Ik heb 'm zelf, en ik vind het echt een erg leuke game. Het kan inderdaad soms eentonig worden als je de hele tijd op dezelfde manier killt, maar omdat er meerdere manieren zijn om iemand af te maken, blijft het leuk en uitdagend.

Moet ik wel zeggen dat ik het al een paar weken niet meer heb gespeeld, maar dat heeft andere oorzaken (DOAX)...

Ik raad DTR in ieder geval aan, helemaal als je van shooters als Max Payne e.d. houdt.

Blinx
    Kan ik niet over oordelen, want ik heb 'm nog nooit gespeeld.

14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Dead to rights is wel leuk, graphics zijn minder (zeker als je de graphics van andere spellen ziet), maar de disarm - moves zijn erg koel. Helaas zijn sommige minigames (zoals de stripper) gruwelijk slecht.

15. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het wel een vet verhaal met veel plotwendingen IMO. Noem dan eens een game dat een echt fatsoenlijk verhaal heeft de meeste games hebben die niet eens (dan bedoel ik ook echt fatsoenlijk, ps. geen halo)

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Morrowind!

17. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    metal gear solid 2: substance
    Silent hill 2
    shenmue 2

de leukere spellen hebben verhaal

18. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    off topic
    mocht je dead to rights gaan halen hij is 30 euro bij de frs ff dat je het weet voor het geval het nog niet zo was

19. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Je noemt er 3 van de duizenden spellen die bestaan.

20. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je tip_O_

Deel Deze Pagina