[XOne] FIFA 10 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 1 mrt 2010.

1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nieuwe Savegame beginnen of je moet de hele Carriere blij zijn met de selectie die je hebt.
    Je kan er niks aan doen en als je naar een andere club gaat heb je hetzelfde probleem.

2. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net sinds lange tijd weer eens tegen 5 sterren teams gespeeld, echt 9 van de 10 dat er een klein kind achterzit, scoren via een kluts met Rooney,Drogba of Cristian0 Ronaldo en dan doodleuk alle herhalingen gaan bekijken om vervolgens 3 x pauze te houden en niets te wisselen. Wat een zielepieten zeg. Ga gewoon weer tegen 4,5 ster max voetballen, want daar heb ik heel vaak leuke wedstrijden mee. Meestal zijn de 5 sterrenlosertjes zo irritant dat je wel leaven moet :mad:

Wat een overpowerde spitsen in die 5 sterren teams zeg :mad:

3. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat EA echt wat doet aan dat irritante quitten...een soort straf dat je een uur niet online kunt ofzo.
    Soms is je tegenstander gewoon beter, accepteer dat dan...ben het met je eens hoor katti, zwaar verrot.
    Ik speel zelf liever unranked met een lager team al pakt de tegenstander dan 9 van 10 keer gewoon een 5 sterren team :mad:

4. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat die custom optie niet lekker loopt. Als ik tegen maximaal 4 sterren team wil spelen kan de cpu ze nooit vinden, is erg jammer.

Ik quit echt niet omdat ik achtersta maar om mijn controller te redden van de muur :+

Dat rondspelen is zooooo iritant. Je komt er wel een keertje tussen maar dan ben je alweer 15 a 20 minuten verder, tja daar heb ik dus geen zin in, als ik quit stuur ik hem altijd een pm waarom ik wegging, in de hoop dat hij zich schuldig gaat voelen en de volgende keer gewoon normaal speelt

Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik speel al een paar weken alleen maar met PSV, ik verlies wel redelijk wat maar dat is dan meer tegen een team als Barca of Real Madrid. Opmerkelijk dat ik bijna altijd van Man United win:9. Toivonen scheurt gewoon voorbij Ferdinand:cool:..

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Weten jullie of wanneer je in een Head2head wedstrijd voorstaat met (ik noem maar wat) 6-0 en je tegenstander quit, je dan wel die 6 goals in je statistiekenbehoudt of worden al die onderbroken wedstrijden standaard omgezet in bijv. 1-0 of 3-0 voor degene die niet opgaf?

7. rutgerlam

rutgerlam Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort heb ik een xbox 360 slim en fifa 10, maar nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om de transfers die het afgelopen seizoen zijn geweest ergens te kunnen downloaden.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt de laatste updates downloaden in het menu, volgens mij bij het online gedeelte in het menu.

9. nightmonkey

nightmonkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is enorm vervelend. speel zelf met Arsenal, is geloof ik 4.5 ster (of 5?), maar tenminste wel een team dat kansen kan missen. Ik word ongelofelijk gefrustreerd als ik tegen Chelsea speel, 1 kans en ze scoren! Daar komt nogeens bij dat ik het in het echte leven ook haat, zo'n enorm bij elkaar gekocht team.

10. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste transferupdate dateert van de transferperiode in de winter. Nu updaten ze niet meer want Fifa 11 komt eraan.

11. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en Arsenal niet :lol:

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Als je tegen Chelsea speelt moet je zo vroeg mogelijk de aanval eruit halen en niet achteruit lopen.

13. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Cheaters nakken feels good :+

14. nightmonkey

nightmonkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je het hele voetbal bekijkt van tegenwoordig is elke topclub een bij elkaar gekocht zootje. Maar Chelsea spant toch wel de kroon, die met hun selectie ongeveer 2 topteams kunnen opstellen... en dan nog niets winnen... Bovendien is Arsenal niet bizargoed in Fifa, maar wel een team dat standaard 4-3-3- speelt, wat ik het fijnste vind. Het werkt alleen niet echt tegen Chelsea;)

Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  15. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bijna altijd met Liverpool, net Torres en Gerard zijn "super" goed, maar voor de rest is het gewoon een degelijk team wat niet veel te goed is.

16. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Aston Villa en Tottenham Hotspur zijn ook ech lekkere teams om mee te spelen. Bij Villa moet je Agbonlahor er gewoon in hebben die gast sprint gewoon door de verdediging als je een fatsoenlijke steek geeft. En Tottenham speelt gewoon chill:p

17. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Tottenham heb je Defoe, die rent ook gewoon door de verd. heen

18. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer AS Roma eens. Dat is een vergelijkbaar team, met 4,5 sterren. Totti is de absolute topper, voor de rest geen uitgesproken vedetten.

19. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik binnenkort is proberen :thumbs:, ik speel at the moment eigenlijk alleen maarr FUT meer, nu ik geen cheaters meer tegenkom is dat weer geweldig_O_

20. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    En Crouch die bijna elke goede voorzet er inkopt:p

Deel Deze Pagina