[XOne] 8050010 Error na gamertag

Discussie in 'Games' gestart door Lifracs, 23 aug 2010.

1. Lifracs

Lifracs Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee,

Ik heb vandaag xbox live gehaald en wireless adapter heb goede connectie en wil ook een xbox live account maken.
    Ik kom tot stap 3 Gamertag daar voer ik : Lifracs in is toegestaan dan gaat ie verder en dan moet ik wachten maar dan krijg ik een error er staat dit : 8050010.
    En nou heb ik op forums gekeken en dan staat er dat je recover gamertag moet doen maar dat gaat ook fout ik heb op xbox.com een account aan gemaakt maar nu zegt hij dat mijn e-mail adres aan een andere account is gelinkt :confused:

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ok, en je hebt dus voorheen niet op dat email adres een Xbox Live account gemaakt?

3. Lifracs

Lifracs Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Werkt het nog altijd niet? Als noch je .net email adres als je gamertag in gebruik zijn zou er toch echt geen probleem mogen zijn, ik zou eerder denken dat het dan misschien een tijdelijke storing is bij gamertag creation op xbox live.

Ik neem aan dat je gewoon de stappen hebt gevolgd? (Kijk ter referentie ook even naar deze guide van Fardo.)

Indien het nog steeds niet werkt zou ik gewoon even met xbox customer support bellen.

5. Lifracs

Lifracs Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt .
    Geregistreerd op xbox.com en dan recover gamertag -.-

Deel Deze Pagina